Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
Deelnemerolie pijl goed dan?
anders denk ik toch dat er wat stoters dood zijn ;)
GSI Racer
Deelnemerkun je proberen te reinigen ja.
blijven ze constant tikken of alleen ff na het starten?
olie goed op peil?
ik denk dat flushen geen zin meer heeft, maar proberen kan altijd.
slecht is het zowiezo niet :thumbGSI Racer
Deelnemerik pijl altijd ’s morgens als de motor koud is.
ff starten en beetje gas geven zodat de olie door het hele blok zit.
dan peilen en bijvullen tot max.GSI Racer
Deelnemerkennis krijg je door het doen ;)
GSI Racer
Deelnemerff op de sloop rondkijken en vragen of je ze kan testen o.i.d
maar meestal zijn die er al uit gesloopt….GSI Racer
Deelnemerwarme lucht blijf je toch krijgen van de motor ;)
verbruik dat omhoog gaat is eigenlijk de oorzaak vanwege het doortrekken om het aanzuiggeluid te horen!
GSI Racer
Deelnemerdan is het indd kvs.
vraag me af of de garage het wel goed gedaan heeft dan?
er moet toch echt wel iets uit komen als je hem onder druk zet.
zowiezo als het ook op de vloer ligt ;)GSI Racer
Deelnemermijn god!
800 euro, en dan allemaal stuk gaan :vertagGSI Racer
DeelnemerDat zijn die open luchtfilters toch he?
ik zeg NIET DOEN!
je motor pakt alleen maar warme lucht van de motor, i.p.v de koelere buitenlucht.
luchtmassameter vind het ook niet leuk lees je veel.
ik zou gewoon voor een inlegfilter o.i.d gaan :thumbmeer vermogen ga je er iig niet van krijgen, dat is een ding wat zeker is.
verbruik gaat wel omhoog, dat is wel een ding wat zeker is :jerryGSI Racer
Deelnemerdan heb je volgens mij een MID.
heb ze nooit vervangen bij die modellen, maar veel werk is dat volgens mij niet.
althans bij Corsa B en Astra F niet :thumbGSI Racer
Deelnemercondensafvoer gaat met een pijpje door het schutbord naar buiten
onder de leidingen die naar binnen gaan naar je kachelhuisGSI Racer
Deelnemerje kunt er beter aan proeven.
koelvloeistof is zoet.
niet opdrinken uiteraard :jerryis het geen bakolie?
die is ook roodGSI Racer
Deelnemerbrand het lampje wel als je hem op contact zet?
GSI Racer
Deelnemernee joh, dat 5e gat is voor het ventiel :jerry
GSI Racer
Deelnemerdat zegt niks hoe lang die waterpomp erin zit.
kan altijd zijn dat hij lekt.goed onder druk zetten als de auto koud is.
het lieft de hele nacht ofzo ;)GSI Racer
Deelnemerof een kabelbreuk in de rubber doorvoer van de achterklep naar de auto in ;)
GSI Racer
Deelnemerik heb nog een K&N voor je liggen
z.g.a.n
is nog geen jaar oud, heeft nog geen 10.000km gelopen ;)
mag je hebben voor €30GSI Racer
Deelnemernokkenassensor of krukassensor kan dit wel veroorzaken
maar het kan ook meerdere oorzaken hebben.GSI Racer
Deelnemer@Dano1.6_8V wrote:
Ik durf niet te zeggen of hij veel F’s heeft staan.
Ik let daar meestal niet zo op!
Joca in Kerkrade had er geloof ik maar een stuk of 4 staan. Stond wel zo’n mooie vaal gele F gsi bij!
Mooi karretje, alleen al ver leeg gestript, op de motor na dus, maar dat zal wel een reden hebben.Trouwens, fijn om te weten dat er in Schinnen ook eentje ligt! Dat is echt om de hoek hier!
Ik woon in Brunssum aan de kant van Merkelbeek, dus Brunssum-Noord zoals het heet!die gele bij Joca parts is een C18XE GSi indd ja.
met de orginele GSi velgen van het phase 2 model ;)GSI Racer
Deelnemerindd. gewoon blijven vullen, dan komt het op een gegeven moment er echt wel uit.
dat kan toch niet anders :thumbGSI Racer
DeelnemerVan Kessel ;)
kom ik ook wel vaker.
lekker in de buurtGSI Racer
Deelnemermooi ding man!!
:puke :jerry
GSI Racer
Deelnemertipsss?
GSI Racer
Deelnemerkijk, zo kan het ook opgelost worden :wors :thumb
GSI Racer
Deelnemernieuwe voorruit laten plaatsen, blijkt er een flinke roestblaas onder de rubber te zitten ter hoogte van het dak :swear
roest weg geslepen en bij gespoten (zie je gelukkig niks van als de ruit erin zit)
morgen wordt de nieuwe ruit gezet :thumb -
AuteurBerichten