Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
DeelnemerHier in Limburg op de sloop (Van Kessel) lagen toen wel een paar F18 bakken.
verschillende waren met hydraulisch druklager, maar dat is weer om te bouwen naar mechanisch.
koppelingsvork heb ik e.v.t wel voor je :jerryGSI Racer
DeelnemerDumpvalve gemonteerd.
blaast zeer leuk af :jerryGSI Racer
Deelnemermet een sperdiff worden bochten heeeeel prettig kan ik je vertellen :wors
GSI Racer
Deelnemerff updatje:
ik heb hem net ff gemonteerd.
blaast goed af, zo’n ding :jerryenige wat me opvalt is dat je eerst de interne klep van de turbo hoort, en dan pas de externe dumpvalve.
is dat normaal, of doe ik iets verkeerd?GSI Racer
Deelnemer@Corsa_GSi
thanks voor die handleiding :thumbdus als ik het goed begrepen heb: alles aangesloten laten zoals het nu is.
T-stuk tussen vacuumslang zetten, en vervolgens vanaf dat t-stuk naar de DV toe gaan met een vacuumslang ;)
de klep op de turbo zelf kan dus gewoon blijven functioneren dan.wat me wel opvalt, dat terugslagklepje. die zit er bij mij helemaal niet op :wtf
GSI Racer
Deelnemerff op de sloop kijken.
gooien ze je dood mee.ga je er ook een sper in (laten) zetten?
wel zo handig denk ik.
anders wordt het alleen maar roken :jerryGSI Racer
Deelnemer@KiLLaHeRTz wrote:
@GSI Racer wrote:
vliegwiel niet laten afdraaien!
raden ze af bij turbomotorenWaarom dat?
Mij hebben ze het toen afgeraden omdat het te zwak kan worden.
zeker met het koppel van een turboblok…
hier op het forum hebben een paar man me dat afgeraden en de revisieboer zelf ook ;)GSI Racer
Deelnemer@BelgianBlitz wrote:
500 pk op de voorwiele, ik vrees dat je daar niet veel aan hebt :???:
De Kadett van Botter nooit gezien??
had ook tegen de 500pk.
470 geloof ik op het laatst.
die kwam anders ook aardig van zijn plek hoor.
wel op semi slicks ;)GSI Racer
Deelnemer@Raafisrafi wrote:
OPC remsysteem gegarandeerd t/m 350PK is ruim voldoende voor dagelijks gebruik alleen als je het circuit opgaat dan niet.
KW schroefset,voor en achter veerpootbrug.
alleen nog een kooiconstructie en drie of vijfpunts gordels.gr,Raaf
kijk, dat klinkt al beter ;)
is het orgineel een OPC dan?
dacht dat het een gewone Astra was.
dat maakt ook al verschil he :DGSI Racer
Deelnemermoet makkelijk gaan zoals je daar omschrijft ;)
en indd ff een plat vliegwiel monteren, scheelt weer gewicht.vliegwiel niet laten afdraaien!
raden ze af bij turbomotorenGSI Racer
Deelnemerkut zeg!!
dat zit je echt niet mee :shock:maar hoezo heb je de motor zo in een keer uit elkaar getrokken?
hij zou toch nog afgesteld gaan worden he?
of lees ik ergens overheen? :vertagGSI Racer
Deelnemermet aanpassen bedoelde ik eigenlijk de auto zelf.
remmen e.d
onderstel, veren, dempersen indd zoals Baas J zegt.
ik denk dat je naar Lelystad moet gaan, en daar kun je veeeeeel geld achter laten…neemt natuurlijk niet weg dat dat wel een heeeel dikke auto gaat worden met die pk’s :wors
GSI Racer
Deelnemerah niet weer zo’n oude koffiemolen :jerry
ik ga eens zoeken!
GSI Racer
Deelnemer500+pk :shock: :shock:
dan kom je wel het een en ander nog aan te passen of niet??GSI Racer
Deelnemernetjes,
ook weer opgelost!! :thumbGSI Racer
Deelnemerwelk vliegwiel je hebt kun je zo zien.
kom vliegwiel heeft een hoge rand waar de koppeling op geschroefd word.
plat vliegwiel niet ;)GSI Racer
Deelnemersachs sportkoppeling schijnt goed te zijn.
ik heb een via Ebay, werkt prima.
en ga ook met +/_300pk rijden ;)GSI Racer
Deelnemerrico heeft hem goed.
is indd een 2500GSI Racer
Deelnemer
GSI Racer
DeelnemerBrabham Racing
type BT46B
bj 1978GSI Racer
Deelnemergewassen, weer mooooi :angel
GSI Racer
Deelnemerdaar heb je ook wel weer gelijk in ja.
eerst maar eens kijken hoe de techniek zich houd he ;)GSI Racer
DeelnemerIk heb destijds voor de C20XE nieuwe rubbers gehaald bij de dealer.
zijn die echt niet te krijgen voor jou blok dan :hmmz
lijkt me sterkGSI Racer
Deelnemerzeer vet gemaakt Andre!!
doe je weer mee aan de Time Attack tijdens het DAF???
GSI Racer
Deelnemermooi man :wub
zeer nette velgen!
-
AuteurBerichten