Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
Deelnemermensen die vragen kunnen geholpen worden :thumb
GSI Racer
Deelnemermisschien ff in het te koop gevraagd topic plaatsen.
zal vast wel iemand zo’n ding hebben.
anders bij de dealer eentje kopen :thumbGSI Racer
Deelnemercool, geen half werk iig! :thumbup
GSI Racer
Deelnemerwow, ziet dr vet uit!!
ben altijd fan geweest van half leer, volleer heb ik eigenlijk niks mee voor in zo’n auto’s.die velgen zijn ook super vet!
is dat plug & play?GSI Racer
Deelnemerlijkt wel een verbouwde Lambo Countach met Ferrari en Zonda mix :jerry
GSI Racer
Deelnemerik ben zeer waarschijnlijk niet van de partij :(
ben jarig de 16e aug, dus zaterdag’s wordt dan een dikke fuif.
dan vallen zaterdag en zondag dus al af om te gaan.
vrijdag’s moet ik gewoon werken :(GSI Racer
Deelnemer@Rene_AstraG2.0 wrote:
Vandaag remblokken en schijven gehaalt orgineel van Bosch .
BAM !!!! 190 kwijt .
Volgende week ergen erop blaffe .Ben wel benieuwd hoe je die erop geblaft krijgt.
Heb dat nog nooit iemand zien doen dus :jerry(sorry, moest ff) :angel
GSI Racer
Deelnemerthanks mannen, ben er ook erg blij mee zo :D
@16V Kadett C, nee geen ijsje gepakt.
wel langs gereden.ik kwam wel nog een C Kadett tegen, was jij dat toevallig?
beetje baby blauw achtigGSI Racer
Deelnemereen 5 liter kan olie :jerry
GSI Racer
Deelnemerafgelopen weekend lekker weer, dus maar wat plaatjes geschoten.
samen met een GTi van een vriend van me :thumb










GSI Racer
Deelnemergisteren de 199.000km aangetikt.
tijd voor een mijlpaaltje :wors
GSI Racer
Deelnemerdan zal hij geen benzine krijgen vermoed ik, maar das simpel te controleren op de manier die ik je uitgelegd had :thumb
als je geen benzine krijgt bij de injector, kun je eens luisteren of de brandstofpomp wel loopt.
die zit in de zijkant van de tank geschroefd ter hoogte van de achterasGSI Racer
Deelnemerhaha indd.
weer wat geleerd dan :jerry
GSI Racer
Deelnemer199.000km op de teller getikt :thumb
GSI Racer
Deelnemerbij die motor kun je heel makkelijk controleren of je benzine krijgt:
boven op de motor die 2 grote kruisschroeven los draaien van de zwarte box zeg maar.
daaronder zit de injector, hier moet benzine uit komen als je aan het starten bent ;)controleren of de bougie’s vonken:
allemaal eruit draaien, in de bougiekabel steken en vervolgens tegen massa houden met een GEISOLEERDE!!! tang (of je moet schokbestendig zijn) :jerry
vervolgens starten en kijken of ze alle 4 vonken ;)GSI Racer
Deelnemerkijk eens of je benzine en vonk hebt
GSI Racer
Deelnemerik ben zelf ook keurmeester vandaar :angel
GSI Racer
Deelnemerhmm, ik heb altijd gedacht dat dat niet mocht voor de apk?? :shock:
wat betreft die aansluitingen.
maakt eigenlijk niks uit of je nu 1 of 2 nippels pakt.
met die 2 nippels kun je weer doorlussen naar de inlaat, maar daarmee houd je nog steeds vettige dampen in de inlaat.
ik zou die met 1 nippel pakken en dan gewoon een filtertje erop van autostyle voor 6 euro ofzo :thumbGSI Racer
Deelnemerdie drukmeter zie ik het nut niet van in :angel
ik heb deze erop zitten:
http://www.ebay.de/itm/OIL-CATCH-TANK-OL-AUFFANGBEHALTER-ROT-63mm-400ml-/360461356546?pt=DE_Autoteile&hash=item53ed2bce02″ onclick=”window.open(this.href);return false;
hier kun je e.v.t zelf een filtertje op maken en dan eraf halen bij de apk.
ik heb deze ook en er zelf een filtertje op gemaakt, zoals bij de tankjes die jij hierboven aangaf ;)GSI Racer
Deelnemeroliepomppakking zit achter je oliepomp, aan de distributie zijde.
maar het komt van de andere kant zeg je, dus dat kan hem niet zijn.krukaskeerring kan ook lek zijn, dan loopt het mooi zo naar onderen.
als dat zo is moet de bak eruit, koppeling + vliegwiel eraf :vertagGSI Racer
Deelnemerdie laatste zit een filter op die de dampen naar de buitenlucht in duwt.
mag dus niet voor de apk.je kunt het filtertje wel ff eraf halen als je op apk gaat en dan afdoppen :thumb
GSI Racer
Deelnemeroliepomp pakking wil ook wel eens lekken he!
dan lijkt het indd van het carter te komen ;)Vandaag de Astra weer netjes gewassen.
was weer hard nodig, die velgen zijn echt in no time antraciet (ziet ook wel vet uit) :angelGSI Racer
Deelnemernee, heeft niks met koelen te maken.
dit is gewoon een tankje waar de olie in opgeslagen wordt die via de carterontluchting mee komt.
stamt eigenlijk uit de racerij.voordeel is dat je inlaat traject olievrij blijft (wat een mega drama is bij de Ecotec motoren)
je gasklep zal niet meer vervuilen o.i.dlet wel op!
als je er een open filtertje op zet, is dit apk afkeur (open carterontluchting mag niet)
je kunt ook het tankje tussen de carterontluchting slang zetten zeg maar, dan gaan de dampen wel nog naar je inlaat toe, maar de olie blijft achter.
ik heb gewoon een filtertje erop, je ruikt dan wel af en toe wat oliedampen. Vind ik persoonlijk niet erg.Verder heb ik wel de spatplaat in het kleppendeksel aan moeten passen omdat het tankje na een dagje blazen in Duitsland wel aardig vol was…. :angel
GSI Racer
Deelnemerwat een mongool zeg :wtf :???:
GSI Racer
Deelnemermotortype voor mij geen probleem :thumb
-
AuteurBerichten