Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
Deelnemerzozo, die trekt wel een hoop vermogen weg zeg :jerry
wat is dat voor een tank helemaal rechts?
voorraad o.i.d?
of retour?GSI Racer
Deelnemerzojuist een QSP racestuurtje gemonteerd.
man wat stuurt dat een stuk beter!
beter dan zo’n scheepsroer :jerry14 augustus 2012 om 20:29 In reactie op: Astra Turbo Coupe Z20LEH+M32, statusupdate 02-08-12 #17925672GSI Racer
Deelnemermooi!! :wub
GSI Racer
Deelnemerde rode Astra op deze foto (auto nr 4) heb ik vandaag nog gespot.
reed net weg bij de KFC.
bijrijder keek nog, maar had niet in de gaten dat ik het was volgens mij :angel
GSI Racer
Deelnemerben zojuist gaan kijken naar de Astra.
kreeg geen benzine aan de inspuitkop.
geprobeerd met lmm reiniger. broem, lopen.brandstofrelais schakelt gewoon, ook de pomp krijgt 12 volt.
brandstofpomp is dus defect.
hier wordt een andere voor gehaald, en dan zal hij het weer doen :thumb
GSI Racer
Deelnemerindd. dat rommelen gaat je goed af :jerry
GSI Racer
Deelnemerstukje getoerd, maar man man man wat een drukte op de weg :thumbdown
GSI Racer
Deelnemerzozo!!
nog ff en hij hoeft de deur niet meer open te maken om in te stappen :jerry
GSI Racer
Deelnemerlinkse draad betekend dat je de schroeven rechtsom los moet draaien i.p.v linkom, wat normaal gesproken is ;)
GSI Racer
Deelnemerdat beekje was wel aardig gestegen ja :jerry
GSI Racer
Deelnemerdan heb je grote kans dat het toch de waterpomp is ja!
GSI Racer
Deelnemerals het nu ook nog weg blijft he :jerry
GSI Racer
Deelnemerik schakel meestal zo rond de 6000 toeren, kan nog wel doortrekken, maar heeft weinig zin vind ik.
mijn koppel kakt in na zo’n 5000 a 5500 toeren. moet nog heen gekeken worden op de bank.
eerst de koppeling maken, want dat schiet niet op om zo te meten ;)vol doortrekken tot 7000 of 7500 toeren vind ik onnodig. spaart de techniek ook een beetje he :thumb
GSI Racer
Deelnemermaar daar staat niet of het geluid dan wel of niet weg was :vertag
GSI Racer
Deelnemeroliedruk kun je zelf doen, moet je wel zo’n meter hebben.
en anders gewoon bij een universele garage ;)gewoon bij koude toestand beginnen te meten, en dan kijken wat de druk doet als de motor (en dus ook de olie) warm word
GSI Racer
Deelnemer@TerryB wrote:
Ik heb zondag mee mogen rijden met een G coupe met een LEH turbo chipped bij EDS etc., 290 PK en 400+nm koppel, echt eng! Zelf in zijn 5 nog wielspin!! Als ik zoeen machine heb dan rijd ik mezelf hartstikke dood :shock:
in z’n 5??? :shock:
heeft ie geen sper erin dan?
of van die Japjum bandjes?ik rij met ongeveer dezelfde specs, maar in z’n 3 draaien de wielen niet meer door hoor
of is het de koppeling die door slipt? :angel
GSI Racer
Deelnemerdagteller kun je gewoon op nul drukken onder het rijden ;)
GSI Racer
Deelnemerzeer vet man!
en het resultaat is nu al prima eigenlijk. Op die paar kilo wat de Ascona maar weegt :worsmaar meer is altijd leuker…
GSI Racer
Deelnemerradiateur en waterpomp waren al vervangen ;)
GSI Racer
Deelnemerje kunt er mee naar Sevenum, maar ik deed het niet als het mijn auto was.
wat ik wel ff zou doen is een oliedrukmeting.
dit is nog geen uurtje werk, dan weet je tenminste of het goed zit! :thumbSevenum is wel een stukje vanuit Utrecht he :vertag
GSI Racer
Deelnemerik heb nog geen serieus onweer gezien dit jaar :(
GSI Racer
Deelnemerwat een rammelbakken zeg :thumbdown :D
GSI Racer
Deelnemerje vraagt niet te veel, mensen die vragen worden geholpen :thumb
kan zijn dat hij dan net op het randje goed is.
zoals gezegt had ik het met mijn vorige XE ook, daar ging ook het lampje van aan en uit.
na een tijdje bleef hij branden en was er niks meer van druk.
klepstoters gingen toen ook tikkenals de motor koud is zal hij wel uit blijven he?
GSI Racer
Deelnemer@lambo452 wrote:
hoe is dit te verhelpen.. olie pomp vervangen.. maar waarzit die en is het veel werk??
en die olie zeef?? waar zit die en is er makkelijk bij te komen??oliepomp zit achter je krukastandwiel, aan de distributiezijde dus
carter moet er zowiezo onder uit dan.
complete distributie moet er ook afmaar laat eerst maar eens een diagnose stellen!
GSI Racer
Deelnemerrij er maar niet te gek veel meer mee dan.
laat z.s.m een oliedrukmeting doen, die zal zeker te laag zijn.oliepomp kan versleten zijn, al heb ik dat nog nooit mee gemaakt bij een Opel (k weet niet of het vaker voor komt)
kan ook zijn dat de plunjer in de pomp vast zit, dat heb ik bij mijn vorige C20XE gehad
of je oliezeef in het carter is verstopt met zooi, maar dan moet het carter eronder uit om dat te zien -
AuteurBerichten