Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
DeelnemerGrote beurt gedaan aan de zwarte GSi :thumb
GSI Racer
Deelnemermooi opgelost toch! en werkt net zo goed
GSI Racer
DeelnemerGistermorgen rode Manta B.
reed voorbij aan de stoplichten bij afslag snelweg KerkradeGSI Racer
Deelnemergoed bezig!
verse onderdelen vind de motor altijd lekker :thumbdat je gasklep zo schoon is is normaal, omdat de injector daar de benzine op spuit.
als je een multipoint injectie hebt ziet die er wel anders uit :jerryGSI Racer
Deelnemernee, montagepunten passen niet meer.
ik heb gewoon een paar M6 boutjes gebruikt om hem vast te zetten.
Gewoon ff paar gaatjes boren door en doorGSI Racer
Deelnemerthanks voor de info Vinci,
ik kwam dat destijds tegen bij het vervangen van een koppakking.
Dit is uiteraard weer gewoon gemonteerd zoals het hoort, dus zonder kit :thumbupGSI Racer
Deelnemerik heb eens bij een XE meegemaakt dat ze in de inlaatspruitstukpakking dat kleine gaatje afgekit hadden omdat men dacht dat dat kleine gaatje daar niet in hoorde :vertag
Dus dat kleine gaatje bedoel ik die mee wat je met de rode pijl aangeeft in de afbeelding.lijkt me dat dat toch ook (ontluchtings)problemen gaat geven dan???
GSI Racer
Deelnemerbij mij wel ja.
maakt toch niks uit.
Kan geen water aan komenGSI Racer
Deelnemerschuin afzagen zodat de onderkant mooi over de ronding van je wielkuip valt
meer is het niet :thumbheb helaas geen foto’s
GSI Racer
Deelnemerweer gewijzigd dus :vertag
GSI Racer
DeelnemerDat is een Deawoo Matiz 3 wieler :jerry
GSI Racer
Deelnemerzo lang de auto voor 1998 is valt dat omkeuren allemaal reuze mee :thumb
na 1998 moet je naar Lelystad. Daar gaan ze rijgedrag en alles testen.
Dat is een stukkie duurder….GSI Racer
Deelnemerkost ook mooi bij zo’n ding haha.
ik heb platinum NGK erin maar ga ze toch maar ff vervangen ;)
GSI Racer
DeelnemerGSI Racer
Deelnemerdie ga ik morgen monteren ;)
maar vervang je die normaal elk jaar dan?
zijn platinum bougies namelijk. zitten er net 30.000 in maximaalGSI Racer
Deelnemer1,2 is wel heel erg veel.
praat je dan over nieuwe bougies of oude versleten?
en wat voor bougies heb je? Platinum?GSI Racer
Deelnemerprobleem is opgelost!
Vandaag bij Klasen Motorsport geweest om opnieuw een testrun te maken.
elektroden afstand van de bougies bleek te groot te zijn.
Deze afgesteld op 0.6mm en hij gaat weer als de brandweer :thumbGelukkig maar een kleinigheidje dus
GSI Racer
Deelnemer0.6mm moeten die hebben
GSI Racer
Deelnemerjaja, vandaag bij Klasen geweest!
LETje loopt weer super.
oorzaak van de misfires/knallen in de uitlaat was een te grote elektroden afstand van de bougies.
Dit bijgesteld en 2 runs gedaan.
Resultaat: niet veel meer als voorheen, 291Pk en 450Nm
hij loopt in ieder geval weer probleemloos!
zal morgen ff kijken of ik het filmpje erop krijg :thumbGSI Racer
Deelnemerklep ook open gehad van de turbo?
de klep scheurt namelijk niet, maar de zitting waar hij op afdicht welGSI Racer
DeelnemerEr zijn nog een paar VLN races, dat is altijd leuk om te kijken
voor de rest uiteraard de TouristenfahrtenGSI Racer
Deelnemerpaar dagen geleden alweer, maar er is weer een Ringtaxi gecrashed.
hoop niet dat het dezelfde rijder is als de vorige keer….. :jerry[youtube:2vqg3ebs]http://www.youtube.com/watch?v=kLdDciLMdv8[/youtube:2vqg3ebs]
Ik ga zondag weer eens naar de Ring.
Eerst DTM kijken en wat rondjes rijdenGSI Racer
Deelnemerje kunt ook gewoon de zekering van de ABS eruit trekken.
ik zou hem de eerste keer fijn laten zitten.
ALS je een keer je rempunt mist……voor de rest ziet het goed uit zeg :thumb
GSI Racer
Deelnemermooie tijden!!
zal wel richting de 8 min gaan bij 1.3 bar ;)ik ga zondag weer eens proberen, eerst DTM kijken daar
GSI Racer
Deelnemer@Noordpoolgsi wrote:
Ik heb nu ook geen ploffen meer op lagere toeren bij 900-1100 leek het net of die een slag miste…
K maakte de kap los en toch maar ff de kabel van de bobine naar verdelerkap er FATSOENLIJK opgedrukt en klaar :afroZal eens ff kijken of dat bij mij ook het geval is
-
AuteurBerichten