Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
DeelnemerAstraTD, dan hebben jou kleppen misschien net op een gunstig moment gestaan en heb je dus geluk gehad :thumb
Dan in dit geval gewoon tuimelaars vervangen en karren met die geit
GSI Racer
Deelnemereen hoes er overheen getrokken :angel
GSI Racer
Deelnemerkan het wel zijn dat de kleppen gestuikt zijn Wim?
heb dit wel eens mee gemaakt, maar weet ff niet meer bij welke auto dat was.GSI Racer
DeelnemerBMW?
GSI Racer
Deelnemer:shock: :shock:
GSI Racer
Deelnemerzo, die kon wel vers gehoont zijn zeg :thumbup
lekker bezig geweest al :D
GSI Racer
Deelnemeromdat winterbanden gewoon nut hebben onder de 7 graden :thumb
GSI Racer
Deelnemerde tuimelaars breken doordat de zuigers tegen de kleppen slaan
je hebt dus kans dat de kleppen krom zijn, maar dit durf ik niet zeker te zeggen omdat de kleppen recht in de kop zitten i.p.v schuin zoals bij een benzine motorGSI Racer
Deelnemer@KadAstra-EF wrote:
@GSI Racer wrote:
niet vandaag, maar gisteren
de Astra voor de laatste keer goed gepoetst en lekker droog binnen gezet.
niet meer mee rijden dit jaar :(waar rijdt je nu in dan ?
Rik :D
durf het bijna niet te zeggen :oops:
peugeot 205 1.1 :jerrydie gebruik ik altijd in de winter
GSI Racer
Deelnemernet blokkie zeg!!
en goed bezig alweer :jerryGSI Racer
Deelnemerniet vandaag, maar gisteren
de Astra voor de laatste keer goed gepoetst en lekker droog binnen gezet.
niet meer mee rijden dit jaar :(GSI Racer
Deelnemerje laat er geen gras over groeien! :wors
dit ga ik wel weer volgen man :thumb
worden wel wat meer pk’s uit gehaald neem ik aan he? :angel
GSI Racer
Deelnemerdie Saab blokken schijnen ook prima te zijn ja
ga je weer voor een turbo?
zijn sterker dan de Opel turbo motoren lees ik wel vaker :thumbGSI Racer
Deelnemerwordt er toch mee door gegaan dan? :wors
denk dat een BMW motor wel een betrouwbare optie is voor jou!
6 pitter ofzo, V8 zou ik niet doen. Denk niet dat dat leuk is voor op het circuit (veel gewicht voorin)wel respect dat je keer op keer opnieuw wilt beginnen!! :thumbup
GSI Racer
Deelnemerja dat is hem :thumb
jij bent wel goed in die oude ketels zeg! :jerry
GSI Racer
Deelnemer@giuliettaevo wrote:
Wat kost zoiets? 4-5000 euro? En dan heb je nog de EWS en alles erop zitten zeker… :(
Voor dergelijke bedragen kun je hier in de buurt ook wel een leuke Audi V10 ophalen of een v8 biturbo uit een RS6. :D Maar ik gok dat dat niet helemaal Rik zijn bedoeling is. :hmmz
3750
GSI Racer
Deelnemer
GSI Racer
Deelnemerdaar hebben ze het over gehad ja, maar ik geloof er niet zo in.
dat zou een enorme strop betekenen voor de ondernemers op en om de Ring ;)
komt ontiegelijk veel toerisme op af met mooi weer!GSI Racer
Deelnemerik weet nog een M3 E46 blok en bak te koop….. :angel :angel
GSI Racer
Deelnemernice :wors
die diesel heeft trouwens geen toerenbegrenzer ;)GSI Racer
Deelnemerik ga ff een nieuwe zoeken
GSI Racer
Deelnemerde prijzen voor 2013:
1 ronde: €26
4 ronden: €97
9 ronden: €202
25 ronden: €499
Seizoenskaart: €1475http://www.autoblog.nl/dit-zijn-de-prijzen-voor-de-nurburgring-vanaf-2013″ onclick=”window.open(this.href);return false;
GSI Racer
Deelnemerhet klimaat word ook natter nu :jerry
zoals gezegt kan dit komen door de hoge luchtvochigheid/condens.
dit verzameld zich op een plek en kan dus wel degelijk tot natte matten leiden als ergens een lek isGSI Racer
Deelnemerkan ook verzameld condenswater zijn he.
of de afwatering van de airco verstopt als je airco hebtGSI Racer
DeelnemerFerrari P540 Superfast Aperta
custom build
bj 2009
-
AuteurBerichten