Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
DeelnemerVolgens mij is dit een ‘gewone’ SL65AMG BS
GSI Racer
Deelnemerdat kan vanalles zijn
benzine toevoer, brandstofpomp of relais
ontsteking, bobine, rotor verderkap
krukas/nokkenassensor
ik noem maar ff wat voorbeeldenwaar kom je ergens vandaan?
anders wil ik wel eens komen kijkenGSI Racer
Deelnemerzou de bobine wel eens kunnen zijn
ik zou eens beginnen met uitlezen!
GSI Racer
Deelnemer:jerry
GSI Racer
Deelnemerik zit te wachten
kan nu weer ff mee doen ;)wat mij betreft mogen wat meer detail foto’s
is leuk :thumbGSI Racer
DeelnemerVanmorgen rond kwart over 9 haalde me een GSi in, of hij was omgebouwd naar GSi.
op de snelweg riching Heerlen bij knooppunt Ten Esschen
heb het kenteken kunnen noteren, maar helaas kwijt geraakt :???:was een antraciet zwarte met tsjoening achterlichten en 4! DTM pijpen
toevallig iemand van hier?
GSI Racer
Deelnemer@Mark,
die hars van polyservice.nl
en dan hardheid 160
ik heb nog wel wat over, die kun je e.v.t wel overkopen (halve pot ongeveer, of nog wel meer)
doe maar pm ;)updateje vandaag:
Heb de hars in de motorsteunen gegoten.
eerst fijn malletjes maken, en gieten maar.
ging echt perfect.
staan nu fijn te drogen bij +/_ 20 gradenVanmorgen de stappenmotor uit de remmenreiniger gehaald, deze heeft de hele nacht liggen weken dus was weer brandschoon.
Nieuwe gasklepschakelaar ook gemonteerd (orgineel Bosch uiteraard)Verder de koelvloeistoflekkages opgelost.
die klep van de airco er tussenuit gehaald en andere slangen gemonteerd voor een C20XE zonder aircoOok nog ff de aircopomp alvast eraf gehaald, moet toch een andere steun op komen, maar dan moet eerst de bak er weer in hangen. Anders heb ik niks meer waar de motor aan hangt :mrgreen:
Bak ook nog ff schoon gespoten, maar niet goed gelukt.
komende week nog eens proberen, eerst goed in de ontvetter zetten
Ik ga hem niet uit elkaar halen, ga gewoon de gok wagen.
die Opelbakken komt normaal gesproken weinig aan.
prijs voor de lagers was al 330 euro :shock:
daar wil ik wel eens voor gokken :lol:Verder nog ff de xenonlampen eruit gehaald, zijn verkocht.
nu de angel eyes nog en dan orginele lampen er weer in!al met al weer lekker opgeschoten
volgende week:
fuseekogels verstelbaar maken om camber te kunnen stellen
Powerflex rubbers overal monteren, als deze binnen zijn
en misschien de bak weer inbouwen als daar nog tijd voor isOh, wat ik nog heb na gekeken!
De 26mm stabilisator van een Saab aan de voorzijde moet volgens mij wel gaan passen hoor!
enigste wat je moet doen is de uiteindes warm stoken en iets ombuigen, dan komt het gewoon overeen met de orginele Astra stang volgens mij hoor!
ik ga maandag ff kijken of ik een stang vind, dan kan ik duidelijk vergelijkenbe continued….
GSI Racer
Deelnemervoor de eerste keer hoeft hij ook niet snel te zijn :thumb
ik ga een keer of 8 per jaar
hangt af van het weermisschien dat je hier nog wat aan hebt:
viewtopic.php?f=41&t=168097kunnen we daar verder babbelen ;)
GSI Racer
Deelnemer@sw16v,
Op advies van velen ga ik met een OMP starre plaat rijden
deze koppeling gaat regelrecht naar het oud ijzer!
geen plannen voor meer vermogen.
ik rij met intern standaard spul, dus tegen de 300pk is dan wel een beetje de max he dacht ik
@mark, zou heel veel uit moeten maken.
de motor kantelt nogal veel nu, wat door de zwakke steun aan de achterzijde van de bak komt.
deze kun je met de hand al vervormen….GSI Racer
Deelnemernext dan maar :thumb
GSI Racer
Deelnemervind ik leuk! :D
GSI Racer
Deelnemerthermostaat zelf zit achter de distributiekap bij die motoren he?
maar het komt echt zeker weten onder de slang vandaan dan?GSI Racer
Deelnemerwaar lekt hij?
aan de radiateur of aan de thermostaat?ik had een keertje een scheurtje aan de pijp van de radiateur, dan is het ook net of de slang lekt
dus je hebt best kans dat dat bij jou ook het geval is
als hij aan de thermostaat lekt kan het zijn dat er veel corosie op het aluminium zit
ff schoon schuren doet wonderen ;)GSI Racer
Deelnemerweer wat spul binnen gekregen vandaag
-vloeibare PU Rubber voor in de motorsteunen
-Sachs Performance drukgroep
-en de nieuwe bak :Dnet al fftjes de stappenmotor in de remmenreiniger gezet, kan die lekker weken tot morgen
en alvast de rubbers uit de draagarmen geperst
moet nog Powerflex spul bestellen :thumbupmorgen nieuwe opdate!
GSI Racer
Deelnemerhuh, toch een 307??
dat dacht ik ookmaar op Google was geen te vinden :???:
GSI Racer
Deelnemermooi dat het opgelost is :thumb
nu geen strepen meer trekken he :jerry
GSI Racer
DeelnemerEeey Tommy,
Jij ook nog hier!! :D
zit je niet meer op het GSi Forum?
laat daar je nieuwe aanwinst eens zien!nette bak zeg :thumb
GSI Racer
Deelnemerik denk indd ook wel je bobine ja.
cilinders kun je niet vervangen
deze zijn in het motorblok uitgeboord als het warehij loopt op 3 cilinders, dat zal hij wel bedoeld hebben.
niet te lang mee door rijden, vind je katalysator niet leuk!bobines gaan wel vaker stuk helaas
GSI Racer
DeelnemerIk ben 22 lentes jong en rij een Astra F GSi uit ’96.
orgineel was het een X20XEV
Vervolgens omgebouwd naar C20XE
Nu ligt er sinds een jaar ongeveer een C20LET in :wub
Heb hem sinds april 2008
10 januari 2013 om 21:30 In reactie op: Olietemperatuurmeter aansluiten op sensor…. maar hoe? #17990458GSI Racer
Deelnemerdie bout zoek ik ook nog trouwens :wub
GSI Racer
Deelnemerdie had ik er echt niet uit gehaald :shock:
mooie bak is dat overigens wel, en stervens duur :vertag
GSI Racer
Deelnemerja dat is em volgens mij
GSI Racer
DeelnemerSpyker is het ook niet he?
k weet hem echt niet :hmmz
GSI Racer
Deelnemernee, maar dat was ik wel van plan
kom je nu goed aan!het gekke is dat hij het keren niet doet en dan ineens weer een paar keer achter elkaar
hij blijft dan ook echt vol doorgaan, kun je gewoon zonder gas te geven rijden.
na een halve minuut is het wel goed dan ;) -
AuteurBerichten