Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
Deelnemerik ben al geholpen ;)
dan zou ik indd met Saab draagarmen moeten werken, maar deze zijn iets langer waardoor je meer negatief camber krijgt.
dit wilde ik eigenlijk niet, want mijn banden slijten nu al vrij hard aan de binnenzijde.Ik heb toch maar een 24mm stabi gekocht.
Deze zal ruim voldoende werking hebben tegenover de 20mm die er nu op zit :thumbGSI Racer
Deelnemernette waardes zeg! op krap 800kilo denk ik he?
GSI Racer
Deelnemerolie indd gewoon iedere 15.000 of 1 keer per jaar :thumb
GSI Racer
Deelnemerklein updatje voor vandaag nog:
Wiellager rv bleek toch stuk te zijn. Terwijl je het niet hoorde als je aan het wiel draaide.
maar toen alles los lag en je draaide aan de naaf, hoorde je het wel duidelijk.
Dit veroorzaakte dus ook voor 99% zeker bij het maken van linkse bochten (bijv rotonde)
Dus dat is weer opgelost.
Zit een lager in van 15 euro nu! Van FSRS Opelwebshop :sleepingVoor de rest de bak nog klaar gemaakt.
Schakelmechanisme erop
steunen er weer aan, en nieuw druklager gemonteerd.Dat was het ook wel weer zo’n beetje.
Volgende week kan de bak erin, dan heb ik alles compleet ;)GSI Racer
Deelnemerdat heb je netjes gedaan zeg!! :thumb
had je de keerring stuk en de bak kapot??
GSI Racer
DeelnemerLekker filmpje zeg!! :thumb
alleen wat minder van de geluidskwaliteit.
misschien is een Go Pro wel iets voor je??wat zijn de specs van je Dett?? loopt niet slecht!
GSI Racer
Deelnemerstabi hoeft niet los, deze zit aan je subframe vast en kan er zo mee onderuit.
fuseekogels los indd
achterste motorsteun die aan het subframe zit geschroefd met 2 bouten
voor de rest de bouten van het subframe zelf los schroeven
e.v.t ff de motor ondersteunen aan de achterste motorsteun zodat deze niet te veel kantelt :thumbGSI Racer
Deelnemerbij de ene gaat het eerder stuk dan bij de ander helaas, zo simpel is dat.
jammer dat je net die pech hebt :???:
bij de ene gaat het 50.000 mee, bij de andere 2 ton bij wijze van spreken
koelvloeistof ‘gewoon’ iedere 2 jaar vervangen, of laten vervangen.
altijd goed.Longlife verhaal moet je niet te veel van geloven.
Net zoals die geweldige longlife olie van VW, deze kan makkelijk 30.000 blijven zitten.
yea right! kijk maar hoeveel problemen deze wagens hebben met verstopte motoren e.d
of je moet al 30.000 per jaar rijden, maar dan nog…GSI Racer
Deelnemernieuwe dan ;)
GSI Racer
Deelnemerde mijne was orgineel een XEV, dus daar zal het hem in zitten.
heb nu een 20mm stang erop :hmmz
@Mike, ik ben zeer waarschijnlijk al voorzien.
alleen die oliepompbout zou fijn zijn als je die nog hebt! :thumbGSI Racer
Deelnemeryour English is good enough to understand :thumb
GSI Racer
DeelnemerHonda Vistick Coupe?? :puke
GSI Racer
Deelnemerweer een mooie oplossing!
dat gaat wel weer goed komen zo te zien.
past lekker daar op die plek! :thumbGSI Racer
Deelnemerdaar heb je best kans van dat deze 24mm is.
meet me die eens op als je wilt!
had je nog gekeken voor die oliepompbout?@theun, mijn Astra is vrij zwaar vind ik zelf.
maar komt nog verandering in ;)GSI Racer
Deelnemeromdat de mijne een phase 2 model is.
deze hadden dunnere stangen helaas :(
ik had achter standaard ook geen stabi, wat een Astra C20XE wel had.
door de as zit er wel eentje achter.heb jij niks meer liggen Mike?
GSI Racer
Deelnemerik denk dat ik er maar vanaf zie, want het gaat hem niet worden denk ik zo.
Ik ga gewoon voor een 24mm stang. Dat is de diktste voor op de GSi.
heb nu een 20mm erop zitten, dat is dus niks.Maar hier had ik ook even een vraagje over:
zijn die 24mm stangen ook te krijgen met een gat om de stabiverbinding erin te schroeven i.p.v er overheen te schuiven.voor de duidelijkheid:
deze verbindingstang moet er op komen. (zit op de latere F’jes)
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/stabilis” onclick=”window.open(this.href);return false; … 50263.htmlen deze zal voornamelijk op de eerdere F’jes zitten
http://www.fsrs-opelwebshop.nl/stabilis” onclick=”window.open(this.href);return false; … 50261.htmlGSI Racer
Deelnemer@trashmetal, die modellen gaan maar tot 24mm stangen
@2e-14NZ, geen idee of dat kan.
het is iig gemaakt van verenstaal en geen ‘gewoon’ staal.
dus of dat zo kan, geen ideeGSI Racer
Deelnemer@theunm wrote:
misschien onder een baas met een dikke motor er in
de modellen met een vectra a ondersteltheun
Daar heb ik voor gekeken, maar de 9-3 heeft zowiezo andere draagarmen waardoor die stabi niet gaat passen voor zover ik weet.
of op een Saab 900 andere armen zitten weet ik zo ff niet ;)
@b07, dat valt op zich wel mee.
In Engeland zijn sommige Astra’s orgineel geleverd met een 26mm stang.
op de achteras komen ook nog andere stangen zowiezo, dus dat scheelt ook weer22 januari 2013 om 21:50 In reactie op: wat een groot onderhoud moest worden is veel meer geworden #18096132GSI Racer
Deelnemerniet slecht!!
ben eens benieuwd als het beestje bromt :thumbGSI Racer
Deelnemergeen idee, heb zaterdag genoeg andere dingen te doen. Vandaar :jerry
GSI Racer
Deelnemerdan weet je de oorzaak ook al waarschijnlijk….
ik heb nog wel een F18 te koop. weet niet of dat zo past
GSI Racer
Deelnemerzal echt aan je bak liggen indd.
als je de koppeling in trapt verbreek je de verbinding met de motor, dus dan is het geluid weg.in veel bakken zit indd ATF, geen idee waarom. Want die 75W90 word indd voorgeschreven.
maar door de ATF olie zal hij niet stuk gegaan zijn ;)je kunt hem ook eens op een brug (laten) zetten en dan schakelen in de versnellingen.
dan hoor je het wel waar het vandaan komt.GSI Racer
Deelnemerik ook zondag
22 januari 2013 om 16:53 In reactie op: wat een groot onderhoud moest worden is veel meer geworden #18096130GSI Racer
DeelnemerAh dat wist ik dan weer niet van die organisaties.
mooi dat je het ff aanvult zo! :thumben wat een vet blok is dat zeg.
wat doen deze aan vermogen en koppel?GSI Racer
Deelnemerkijk voordat je ze inbouwd of de busjes gangbaar zijn.
bij mij zaten er een paar vast! -
AuteurBerichten