Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
DeelnemerNokkenassensor?
GSI Racer
DeelnemerIk moet afkloppen!
2 (kleine) prenten op anderhalf jaar tijd.
En ben niet bepaald een rustige rijder….
GSI Racer
Deelnemerprecies:thumbup
GSI Racer
Deelnemerlijkt mij ook ja
het getal voor de w is de vloeibaarheid bij koud, het getal na de w is de vloeibaarheid bij warm
dus hoe hoger het getal, des te dikker de olie
GSI Racer
DeelnemerBij Opel Bergsteyn hebben ze me ook 10W40 aangeraden om de motor in te rijden, daarna 10W60 (omdat ik regelmatig het circuit bezoek)
Anders gewoon 10W40
GSI Racer
Deelnemerog jij bent het zie ik!
(je was voor de xev komen kijken maandag)
GSI Racer
Deelnemer8 Newtonmeter
Draai ze eerst met een ratel GELEIDELIJK aan, totdat alle lagerkappen aan liggen.
Dus niet 1 voor 1 helemaal aandraaien, dan komt er veel te veel spanning op de nokkenas te staan en kan deze breken in het ergste geval!!
GSI Racer
Deelnemerkopbouten volgens Hbase.nl
€35 (ex.btw dacht ik)14 mei 2010 om 19:02 In reactie op: Condoleance topic voor city77 -Uitnodiging en erehaag opels- #17669942GSI Racer
DeelnemerTriest om te horen!
In de bloei van het leven:(Heel veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden…
GSI Racer
DeelnemerIn het ergste geval blaas je je carter en alles eronderuit!!
Ik zou hier zowiezo niet meer mee gaan rijden, je olie verdunt ook helemaal
Laat maar eens een compressietest doen.
9 van de 10 keer ligt het aan je zuigerveren. Via een andere manier kan er eigenlijk geen benzine bij de olie komen…
1 ding weet je wel: de motor zal mooi schoon zijn van binnen:jerry
GSI Racer
Deelnemerorigineel gepost door Toro Rosso
Hey GSI Racer,Ik werk inderdaad bij Opel Hekkert in Heerlen, en inderdaad die rode Astra F is de mijne…
Dus de veren en dempers steek ik er zelf onder dat zal het probleem niet zijn. Maar omdat de originele veerpoot 1 geheel is met de fusee zal ik de originele poten moeten opsturen om ze te laten aanpassen.
De veerpoot word van de fusee gescheiden en in de oude fusee word schroefdraad getapt voor de nieuwe poot.
En hiervoor ben je ze wel ff kwijt, en ik heb niet ff een setje reserve poten waar hij een tijdje op kan staan…Groeten, Daan.
Ah zo doen ze dat!
Dus je hebt dan een losse poot en een los fusee als je de set eronder hebt?
Wel zo makkelijk, wat Opel nu heeft is niet bepaald geweldig.
Schokdemper + fusee in 1GSI Racer
Deelnemerzijn volgens mij alle 3 super sets!
Wel prijzig, maar dan heb je ook wat…:thumbupMaar hoezo zou de ombouw 2 weken moeten duren? Dit is toch op een paar uurtjes gebeurt of niet?
Werk je trouwens bij Hekkert in Heerlen.
Ik zag daar een rode Astra F staan, met die velgen van op je avatar.Zo’n schroefset gaat er bij mij ook nog onder komen. Als ik de auto voor het circuit ga gebruiken…
13 mei 2010 om 08:54 In reactie op: wie of hoe kom ik aan het kenteken voor goedkeuring bij de r #17649982GSI Racer
DeelnemerIn Venlo ben ik nooit geweest, wel in Elsloo (Limburg)
Hier moest ik op keuring na een aanrijding, ze hebben toen gewoon alles gecontroleert wat ze normaal bij een gewone apk ook doen. Verder ook nog de wielstanden en wielbasis gecontroleert. Maar dat zal bij jou niet van toepassing zijn.
13 mei 2010 om 07:58 In reactie op: wie of hoe kom ik aan het kenteken voor goedkeuring bij de r #17649978GSI Racer
DeelnemerVolgens mij is je co wel goed hoor!!
vanaf bouwjaar 1993 mag je max. 0.3% co hebben dacht ik
GSI Racer
Deelnemeranders heb ik nog wel 1 liggen voor je!
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=124682&page=1#pid1667480
past zo in een Astra G
GSI Racer
Deelnemerik zeg ook temp.sensor.
komt wel eens vaker voor.
12 mei 2010 om 16:48 In reactie op: Motor start slecht en slaat direct naar starten weer uit #17669320GSI Racer
Deelnemerhmm, vreemd.
Plaats je probleem eens op http://www.problemcar.nl
daar zitten veel mensen (profs) die je waarschijnlijk verder kunnen helpen!
suc6 ermee:thumbup
GSI Racer
DeelnemerToch maar eens contact opnemen over een tijdje:P
GSI Racer
DeelnemerZitten die mensen van EDS alleen in Duitsland?
Ben van plan om hier ook heen te gaan.
10 mei 2010 om 18:35 In reactie op: Motor start slecht en slaat direct naar starten weer uit #17669318GSI Racer
Deelnemerdoet hij dat slecht oppakken alleen als je bij stilstaan gas geeft, of ook tijdens het rijden?
en doet hij dat alleen in een bepaalde versnelling of vanaf een bepaald toerental?
GSI Racer
DeelnemerWillem, zou het niet kunnen dat die secundaire luchtpomp vastgelopen is?
Hier heb je mij toen ook mee geholpen:D
10 mei 2010 om 16:29 In reactie op: Motor start slecht en slaat direct naar starten weer uit #17669316GSI Racer
Deelnemerstappenmotor, vervuild gasklephuis?
brand er geen storingslampje?
GSI Racer
DeelnemerGSI Racer
Deelnemer6mm is indd. goed ja.
hmm, raar probleem dan.
ik hou het toch op de klepgeleiders:hmmz
GSI Racer
Deelnemerje nokkenassensor zal wel stuk zijn.
dan loopt je motor in een soort noodprogramma en draait ie niet meer dan 4500 toerenoxygen sensor is je lambdasonde.
heb je de foutcodes ook al eens gewist, daarna rijden en weer uitlezen?
-
AuteurBerichten