Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
DeelnemerDat kan een stukje zuiger zijn of een stukje klep.
motor loopt je gegarandeert in de soep als je ermee gaat rijden nu.
hoe ziet je cilinderwand eruit? zitten daar geen groeven in nu??ik zou de zuiger er eens uit halen als ik jou was.
Ben bang dat er een nieuwe in moet….Wel gelukkig voor je dat je het nu ziet, en niet als je motor in elkaar zit;)
GSI Racer
Deelnemerorigineel gepost door volkanE
jah, wat heb je allemaal liggen dan. ik wil puur geluid een beetje beter hebben..mijn reactie was meer als geintje bedoelt.
ik heb niks liggen.
wat ik gedaan heb is: kat. en middendemper weg.
dan krijg je wel iets meer geluid:angelGSI Racer
Deelnemerohhw, je wilt alleen puur geluid.
dan moet je bij mij zijn:jerry
http://www.youtube.com/watch?v=vicqVvenEG0Inlegfilter ga je niet echt dat aanzuiggeluid mee krijgen wat een open filter wel doet
of je moet een Lexmaul inlaat nemen, maar dan ben je al gauw 500 euro kwijtGSI Racer
Deelnemerzo’n nippel hebben we binnenkort op het werk.
dan kan ik ook e.v.t gaan rijden met de brandstofdrukmeter erop he?
zou wel ideaal zijn.GSI Racer
Deelnemermet starten zul je geen problemen krijgen lijkt mij.
@Robert Corsa,
K&N en Green zijn allebij wel goed.
Simulto heb ik nog nooit van gehoortGSI Racer
Deelnemerik heb die afbeelding voor je.
u2u me ff je mail adres, dan kan ik hem mailen.het is namelijk een Word document. Heb geen idee hoe ik die hier kan plaatsen.
GSI Racer
DeelnemerK&N inlegfilter is beter, open luchtfilter krijg je eerder minder vermogen mee dan meer.
Omdat hij alle warme lucht van de motor pakt.Wil je het echt goed doen?:
K&N inlegfilter, en dan het aanzuiggedeelte naar onderen leggen, ergens achter een bumpergat ofzo.
Dan heb je pas koele lucht!GSI Racer
DeelnemerEn waarom niet?:hmmz
krijg je hem niet eraf? of heb je hem al eraf maar krijg je hem er niet op?GSI Racer
DeelnemerHe Wesley,
Heb je je al eens aangemeld op het GSi forum?
http://www.astragsi.nl
daar kunnen ze je ook een eind op weg helpen (hier ook hoor:thumbup)Als je perse een C20XE wil en de C20NE niet wil laten maken kun je dit natuurlijk overwegen.
Wat je allemaal moet hebben en moet doen is al gezegt zie ik;)
Verder moet je wel een complete C20XE kabelboom hebben met computer, anders ga je het zaakje niet aan de gang krijgen.26 oktober 2010 om 20:51 In reactie op: Oliedruk C20XE na totale motorrevisie bij starten eerst niet #17747935GSI Racer
Deelnemerorigineel gepost door Rik Ophuis
origineel gepost door GSI Racer
enne, zie ik je volgend jaar weer eens op de Ring?:D
Nou… eigenlijk heb ik me ten doel gesteld om 14- en 15 november op het korte circuit van de Nürburgring te gaan rijden (‘die F1-Strecke’ zeg maar). Heb ik nog nooit op gereden. En misschien ook nog wel op de Nordschleife. Als er dan intussen tenminste geen sneeuw ligt:P, want dat kan ook nog.
dan zal het toch volgend jaar worden voordat ik je ga zien.
De GSi gaat binnenkort op winterstalling denk ik.:thumbupGSI Racer
Deelnemerzo kan ik het indd. het beste doen ja:thumbup
zojuist ook weer.Rij weg bij een vriend van me. Motor koud, wel vrij normaal lopen.
wegrijden. 1e versnelling, alles goed. Schakelen naar 2, zwaar inhouden. Gas erop houden en hopaa dan komt hij weer.
Net of iemand de handrem aantrekt, zo lijkt het:mad:GSI Racer
Deelnemerzuipt indd wel ja.
26 oktober 2010 om 16:54 In reactie op: Oliedruk C20XE na totale motorrevisie bij starten eerst niet #17747929GSI Racer
Deelnemerdaar heb je ook nog kans op ja, dat bijv. een lasnaad niet 100% is ofzo.
ga dit maar eens goed checken voordat je kilometers gaat maken!
veel suc6 verder.enne, zie ik je volgend jaar weer eens op de Ring?:D
26 oktober 2010 om 15:39 In reactie op: Oliedruk C20XE na totale motorrevisie bij starten eerst niet #17747927GSI Racer
Deelnemer@Rik,
Pomp bij Duparts kun je gewoon nog bestellen, je moet indd. alleen iets langer wachten op die aanzuigbuis.
Maar de Ascona gebruik je toch niet dagelijks he? Dus als je wat langer op die pomp moet wachten zou toch geen probleem zijn?Ik heb ook die pomp van Duparts besteld, met de dikke vertanding.
meteen oliedruk, lampje brand nog geen seconde ofzo.:)Ik krijg de laatste tijd steeds meer het idee dat die Engelse shit geen ene flikker waard is:swear
GSI Racer
Deelnemerdus los draaien en dan op contact?
GSI Racer
Deelnemeroke, mijn fout:angel
GSI Racer
Deelnemergisteren viel me op: ging door een bocht, ff gas erop, maar de motor reageerde nauwelijks:o
eenmaal uit te bocht ging hij wel weer.-temp. sensor is vervangen.
-bdp sensor kan ik het signaal wel eens van nameten
-je hoort en voelt de motor ook overslaan als het ware als je hem op een toerental houd7000 toeren zit ik wel snel op ja.
vandaag nog ff 220 gereden (sprintje met een Insignia Turbo), dus doortrekken doet hij ook wel…
25 oktober 2010 om 16:21 In reactie op: Oliedruk C20XE na totale motorrevisie bij starten eerst niet #17747922GSI Racer
Deelnemerik heb dit probleem ook gehad.
bij mij was de pomp naar de kl*te.
Je hebt al een nieuwe erop, dus dat kan het niet zijn.welke olie heb je erin?
GSI Racer
Deelnemerdoe ik:)
compressie meten kan ik ook nog eens doen.
(heb dit topic ook op het GSi forum staan, dus daar krijg ik ook wat hulp van):thumbupGSI Racer
Deelnemerals het een orginele nokkenas is kan er weinig fout zijn aan de afstelling.
je kan hoogstens de distributieriem een tand verkeerd hebben staan, maar dan zou hij ook slecht moeten lopen. (Lees inhouden en trillen)GSI Racer
Deelnemerindd. gewoon naar de dealer gaan.:thumbup
GSI Racer
Deelnemeren? nu geen brandend lampje meer?
GSI Racer
Deelnemerzal eens kijken of ik ergens ene kan uithalen:o
moet een hebben voor een C20XE M2.8
PL code staat er dacht ik op.Het fijnste is om deze ff uit te wisselen. Stel het is de ECU niet, dan zou het fijn zijn als ik deze nog terug kon geven.:thumbup
GSI Racer
Deelnemerorigineel gepost door Bluns
origineel gepost door tmug
Kan wel voor rare dingen zorgen, je auto zal ook wel worden afgekeurt, je moet namelijk zoiezo voor dezelfde en achter de zelfde banden rijden.Absoluut niet!! zolang je dezelfde bandenmaat gebruikt maakt het helemaal niets uit wat je erop legt.. Al gebruik je 4 verschillende banden je komt zo door de keuring..
precies!;)
Ik heb hier ook al een hele tijd last van.
Geen idee wat het kan zijn.
heb het met de zomervelgen/banden (17 inch)
maar ook met de wintervelgen/banden (14 inch)Heb nergens speling. Kogels en rubbers zijn allemaal nieuw.
Misschien dat jij wel ergens speling in de ophanging hebt? -
AuteurBerichten