Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI Racer
Deelnemerik ga hem zaterdag nog even uitlezen, en dan de meetwaarden bekijken.
kijken hoe en of de lambda regelt.dan heb ik wat meer tijd. doordeweeks moet het altijd maar ff snel snel
GSI Racer
Deelnemerweet je zeker dat het geluid vanaf de bestuurderskant komt en niet passagierskant?
anders check je de andere kant ook even:thumbup
GSI Racer
Deelnemervandaag zelf geblundert.
Ford Mondeo 2 nieuwe achterklauwen gemonteerd.
ontluchten. geen druk.
hmmm….nog eens ontluchten. geen druk
nog eens
nog eens
en nog eens…
hmm kut!na een paar uur verder te zijn.
(ondertussen de abs pomp al eens aangestuurd met de uitleesapparatuur)
nog geen effect.komt de baas kijken, ah ik zie het al.
je hebt de klauwen verkeerd om zitten
(met de onluchtingsnippels naar onderen)DAMN! heb ik dat niet eerder kunnen verzinnen:jerry
gebeurt je maar 1 keer zullen we maar zeggen:PGSI Racer
Deelnemerspul eroverheen spuiten gaat niet werken!
als je dan op herkeuring gaat tikken ze er weer net zo goed doorheen met een hamertje.dus mooi laten lassen als ik jou was (en het budget dat toe laat)
100 euro is niet te veel aangezien dat laswerk toch altijd wel ff werk is;)GSI Racer
Deelnemerwiellager kan best stuk zijn.
zit er geen speling op je wiel??GSI Racer
Deelnemerik heb indd. andere nokkenassen met verstelbare poellies. deze staan echter wel nog op dezelfde stand als eerst;)
gisteren 180km gereden, zonder problemen!
echt prima.vandaag uitgelezen.
2 fouten:
lambdasonde kortsluiting aan plus
starttoerental te laag (ik dacht dat het er zo stond)zou die 2e foutcode iets met de lambda te maken hebben?
hij draait gewoon normaal rond met starten, accu is nieuw.en ja die lambda, die zal wel stuk zijn dan
verbruik is ook flink gestegen. rij nu 350km op een tank :hmmz
met vrij normaal rijden!GSI Racer
Deelnemertemp.sensor zit er nieuw in.
nokkenassensor zou het best wel eens kunnen zijn.
morgen eerst maar ff uitlezen.het valt me op dat hij die kuren krijgt als ik van een laag toerental wil optrekken, dus vanaf een stoplicht of na een drempel o.i.d
GSI Racer
Deelnemerhelp!:swear
sinds vandaag loopt hij echt zwaar bagger.
ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niks gedaan heb met jullie mogelijke oplossingen, want de laatste tijd liep hij eigenlijk weer goed.
tot vandaag…motor liep ineens zwaar bagger stationair. erg schommelen. ik kon vol gas geven, maar de motor kwam nauwelijks op toeren.
mm lampje is ook aan gegaan, maar ook weer uit.maandag dus eerst maar even uitlezen.
het probleem is dat hij maar even klote loopt.
als ik bijv. een stukje gereden heb, auto uit zet, en dan na een kwartiertje weer start kom ik echt niet van de plaats af, zo erg is het.
dan na fftjes kloten gaat hij weer goed lopen.ben echt de weg even kwijt man.
zou het door de vele regen van vandaag komen?het is begonnen toen ik door een diepe plas water reed (wel heel langzaam) ik dacht dat er water in mijn uitlaat zat, dus motor ff op toeren proberen te houden, maar dat lukte gewoonweg niet. na een tijdje kwam hij weer normaal op toeren.
hierna nog een keer of 4 hetzelfde probleem gehad.
stond voor het stoplicht te wachten, kwam niet meer van de plaats af:o:thumbdownGSI Racer
Deelnemervoor die 20 euro kun je indd. niet liggen klooien.
gewoon ff laten doen. weet je ook zeker dat het goed is. Balanceren moet je toch altijd ergens anders laten doen.:thumbup
leuke prijs dus;)
GSI Racer
Deelnemerdat wat je in gedachte hebt is de beste manier.
meer heb ik niet te zeggen:thumbupik zou overal schuim gebruiken, waar kunststof tegen kunststof komt zeg maar
GSI Racer
Deelnemeris zeker een schappelijke prijs!
nieuwe banden hebben ook iets van 7mm profiel dacht ik?Zit bij die prijs ook de 4 velgen?
of alleen banden + balancerenGSI Racer
DeelnemerIk dacht dat 1 flesje op een halve tank voorgeschreven word (als je het spul voor de 1e keer gebruikt)
gebruik je het vaker, dan zou 1 flesje op een tank genoeg zijn.In princiepe maakt het niet zoveel uit, hoe leger de tank, hoe sterker het mengsel van diesel/forte.
Benzine motoren kun je puur op dit spul laten lopen, dit zou ik bij een diesel niet proberen, je hebt kans dat hij dan op hol slaat.
GSI Racer
Deelnemerorigineel gepost door 5chaap2k
zonder velgmaat weten we niets..Beter lezen. Hij wil dezelfde maat winterbanden gaan gebruiken, 16ers dus.
Zou gewoon moeten passen hoor:thumbup
8 november 2010 om 17:11 In reactie op: Oliedruk C20XE na totale motorrevisie bij starten eerst niet #17747938GSI Racer
Deelnemergelukkig!
ik ben niet zo te spreken over die Engelse zooi.:thumbdown
zal ook wel goed spul tussen zitten, maar vaker is het minder:wtfGSI Racer
Deelnemerhaha, leuke verhalen Rick:wors
compressie meten met wat olie op de zuigers is ook leuk.
moet je alleen niet bij alle 4 te gelijk doen:jerryGSI Racer
Deelnemerof hij maakt slecht contact
GSI Racer
Deelnemerkrukassensor zit op de achterkant van je blok.
ter hoogte van de krukas uiteraard.ik zou hem eerst eens uit laten lezen voordat je hem gaat vervangen.
is nogal een prijzige gok om de makengood luck:thumbup
GSI Racer
Deelnemer200km niet te hard gaan forseren met je rempedaal.
gewoon normaal remmen is het beste.
na 200km is alles mooi ingesleten.
soms heb je kans dat je remmen gaan piepen na een tijdje, als je alleen blokken vervangt.
dan moet je ff de randen van de remblokken iets afschuinen, dit veroorzaakt dat piepgeluidGSI Racer
DeelnemerKomt wel vaker voor dat de schijven flink vast zitten ja.
naaf goed schoon maken voordat de nieuwe schijf erop komt is wel belangrijk;)sorry voor de verkeerde info die ik je gaf (dop 32 had ik je gezegt) Toevallig vandaag ook nog een Astra gehad, was indd. 30mm. Moest meteen aan dit verhaal denken:vertag
GSI Racer
Deelnemerhet beste is demonteren.
Wij gebruiken op het werk altijd Forte intake cleaner of Forte olefin residue cleaner.
prima spul, werkt echt super.4 november 2010 om 17:38 In reactie op: deur astra g station wil niet meer open ? hellup???? #17751619GSI Racer
DeelnemerBij VW gaan de deursloten levenslang mee….:jerry
Het komt gewoonweg vaker voor, bij meerdere merken hoor.
is heus geen Opel kwaal.Het probleem wordt vaak veroorzaakt doordat de motortjes te zwaar bewegen omdat ze nooit gesmeert worden, en dan branden ze door.;)
3 november 2010 om 17:15 In reactie op: deur astra g station wil niet meer open ? hellup???? #17751612GSI Racer
Deelnemerorigineel gepost door Dano1.6_8V
Anders eens snel langs de dealer rijden. Die kunnen je misschien wel even tussendoor helpen om de deur te openen! Je zal toch zeker niet de eerste zijn die met dit probleem zit!En anders is er zoveel ervaring bij de dealer dat ze je meteen op weg kunnen helpen.
Dit zou ik indd. ff doen als ik jou was;)
Hun krijgen hem echt wel voor je open! (in korte tijd)GSI Racer
DeelnemerStagelopers maken indd. wel veel fouten ja.
maar hier hoort over het algemeen ook een begeleider bij te zijn, en anders vragen als ze het niet weten.Meestal zijn dit van die stagelopers met 0.0 interesse!
als je een beetje geintereseerd bent voor je vak kun je die fout NOOIT maken i.m.o;)GSI Racer
Deelnemerah okey;)
dan gaat het wel goed komen he!GSI Racer
Deelnemerik dacht 32!:hmmz
-
AuteurBerichten