Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GS2.6
DeelnemerHeb je het over de achterklepslot?
GS2.6
DeelnemerBedankt, ik zat even verkeerd.
Weet jij of de motorsteun bij een voorwielaangedreven V6, gewoon geschroeft kan worden op een achterwielaangedreven V6?
Dus bijv. een V6 van een Omega B plaatsen in een Calibra?
GS2.6
DeelnemerBedankt en in welke zit standaard de F20/5 ?
En hebben alle V6 stuurbekrachtiging erop of niet?
GS2.6
DeelnemerIkzelf zou het helemaal uitbouwen, alles nalopen en dingen vervangen indien nodig.
Snellere optie, kit plaatsen waar het lekt, maar dit heeft weer andere gevolgen.
18 januari 2013 om 08:54 In reactie op: Welke brandstof tank je ? en hoe ver kom je er mee ? #18096607GS2.6
Deelnemer1. Euro 95.
2. Nadat de motor, carb. etc. afgesteld is rij ik 1/12,5.
GS2.6
DeelnemerKijk ook eens na of er water in de motorolie zit.
GS2.6
DeelnemerDat is het probleem, daar blijft water staan en dan begint de zeik.
Eigenlijk moet je zo’n zaken elk jaar wel eens bekijken.
GS2.6
DeelnemerAls de prijs goed is en de auto rijbaar is, kun je elke kant uit.
GS2.6
DeelnemerHet einde daarvan is geperst meen ik. Maar deze zit toch geschroefd op de pomp of niet? Dan kan er een rubberen slang tussen.
11 januari 2013 om 05:56 In reactie op: is er iemand die weet wat voor versnellingsbak dit is?? #18092349GS2.6
DeelnemerDaar staat gewoon een nr. op.
GS2.6
DeelnemerEen kopen met stuurbekrachtiging?
GS2.6
DeelnemerFijn dat het opgelost is!
Is 10,5 bar niet wat weinig voor een 2.0 OHC?
GS2.6
DeelnemerAh, natuurlijk.
Bedankt!
GS2.6
DeelnemerIk kan daar nergens afzien, welke banden ik op mijn velgen kan gebruiken.
GS2.6
DeelnemerIk weet niet wat je betaalt hebt, maar ik had niet verwacht dat die verkocht zou worden!
GS2.6
DeelnemerIk vergeet die Audi schijven maar even.
Nu begrijp ik wel wat ik kan nemen, maar een ander vraagje, wat betreft de handremkabel:
Ik heb vele posities gezien, hoe de remklauwen geplaatst zijn, dus boven, achter…
Heeft dit een reden? Handremkabel past toch geen standaard van.
Er worden soms zelfgemaakte verschillende remklauwbeugels aangeboden, dan weet ik toch niet welke voor wat?
Ik heb hier nu Kadett, Vw. en Peugeot remklauwen liggen.
GS2.6
DeelnemerIk heb het gezien, dankje!
Maar ik wilde het eigenlijk ook weten voor een x30xe, maar dat is ook al goed!
Weet jij niet op welke waardes dat dan is voor de lijn motor?
GS2.6
DeelnemerVan die motor, de orig. pomp bestellen, die kun je dan uitwendig gebruiken.
GS2.6
Deelnemer1 voor 1, van voor naar achteren. En het leek dus een aardige tijd geholpen te hebben, maar nu is het alweer terug.
Ja, echt het getik!
Dat spul, weet ik niet meer van wat dat was?
GS2.6
DeelnemerDe motor start, zonder gas te geven en daarna gaat ie uit.
Na het starten moet ik met het gas en koppeling blijven spelen om hem nog net aan zien te houden.
Ik zal de benzinefilter sowieso nog vervangen!
GS2.6
DeelnemerJa, nu begrijp ik wat je bedoelt. Ik ben nog bezig met een set voor LPI, ik zie wel wat het wordt. bedankt voor de uitleg!
GS2.6
DeelnemerIk kan het niet helemaal volgen, kan de c20xe dan ook nog op benzine lopen?
En zijn de bobines van beide motoren onderling te verwisselen, omdat het beide elektr. ontsteking is?
GS2.6
DeelnemerOk, raar dat de motor dan nog loopt.
GS2.6
DeelnemerMaar de ecu regelt toch ook de injectoren bij de c20xe, of niet?
En de krukassensor en de temp. sensor enzovoorts, hoe blijft dat werken?
GS2.6
Deelnemer@sw16v wrote:
‘1.8s’ ontsteking en lpg = alle motronic de deur uit?
Ik lees steeds vaker iets over die 1.8s met ontsteking, waarom raad je dit nu aan om te gebruiken op de c20xe?
Ik ben LPG op het blok het zetten, ik had het liefst LPI, maar is nergens te vinden 2dehands.
Ik ga ook klepsmering erbij zetten i.i.g. Want dit is een top motor. -
AuteurBerichten