GS2.6

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 499)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: c kadett city 2..5 V6 ombouw #17888558
    GS2.6
    Deelnemer

    Maar hoe doen jullie dat met de remmerij?

    Gewoon de grootste remmen voor bij 4 cilinders of? En welk assen en naven gebruiken jullie, gewoon ook voor de 4 cilinders?

    In reactie op: Tankvulling binnen in auto #17855080
    GS2.6
    Deelnemer

    Dat klopt, mag in de auto getankt worden.

    In reactie op: probleem c26ne #17817288
    GS2.6
    Deelnemer

    Gewoon te min olie waarschijnlijk of maak hem eens open en bekijk de filter enz.

    In reactie op: C20XE LPG #17804040
    GS2.6
    Deelnemer

    Is nog wat gelukt?

    In reactie op: verbruik Kadett DIESEL #17849718
    GS2.6
    Deelnemer

    Ok, ik ben het overwegen om eens bovenstaande E Kadett diesel uit te proberen. Ik laat het nog weten!

    In reactie op: bougies verzuipen steeds #17849836
    GS2.6
    Deelnemer

    Ga het zeker proberen!

    In reactie op: verbruik Kadett DIESEL #17849715
    GS2.6
    Deelnemer

    Ik heb weer een gevonden, ook met de 1.6 + HANDGESCHAKELD = 1 op 14, vind ik niet bepaald zuinig..

    In reactie op: bougies verzuipen steeds #17849834
    GS2.6
    Deelnemer

    Retour is in orde, alleen ben ik niet zeker ervan of de dikte van de nippel aan de tank groot genoeg is..

    Hij verzuipt na ongeveer 10-20 km. gereden te hebben! (dit blok liep trouwens in de vorige auto gewoon top en ik heb niks verandert)

    Het geluid blijft hetzelfde, maar is volgens mij te hard. Klinkt i.i.g. harder dan bij de andere auto’s.

    Ik heb trouwens de brandstofrelais niet via de kabelboom aangesloten, maar via een schakelaar. Dus ik moet zelf de pomp aan-/uitzetten.

    In reactie op: bougies verzuipen steeds #17849832
    GS2.6
    Deelnemer

    Ik heb nog niet gecontroleerd of ie op alle 6 cilinders loopt, maar alle verzuipen en de motor loopt, dus de vonk ligt het niet aan.

    Brandstof relais vervangen, terwijl ie werkt? Ik dacht met een brandstofrelais; of de motor loopt, of de motor start niet.

    In reactie op: verbruik Kadett DIESEL #17849713
    GS2.6
    Deelnemer

    Automaat is minder zuinig, maar zijn toch aardige verschillen.

    In reactie op: verbruik Kadett DIESEL #17849711
    GS2.6
    Deelnemer

    Ja, ik kreeg nog van iemand anders ook te horen 1 op 12.

    Maar dan vind ik het maar raar met die dieselmotoren.

    Een Rekord E diesel verbruikt 1 op 17/19. En is een paar honderd kilo zwaarder..

    En een of andere kleinere Renault van 1984, verbruikt 1 op 17 met een 1800 blok.

    In reactie op: E rekord/commodore station #17843685
    GS2.6
    Deelnemer

    Mijn u2u’s nog kunnen lezen?

    In reactie op: NZ motoren #17831273
    GS2.6
    Deelnemer

    ?:)

    In reactie op: rekord remmerij omwisselen #17840113
    GS2.6
    Deelnemer

    En bedankt!

    In reactie op: j c kadett #17840118
    GS2.6
    Deelnemer

    Oh ja, van de B2 toch met banjo aansluiting?

    Deze zijn toch hetzelfde als van de Rekord remklauwen?

    Dan is het toch nog steeds verkeerd om?

    En kon ik niet ook de remslangen van een Corsa A of B gebruiken?

    In reactie op: nieuwe motor in de c kadett station #17747982
    GS2.6
    Deelnemer

    De motor loopt ja nu, hoe staat het nu verder? :)

    In reactie op: volvo achteras bij c kadett #17834353
    GS2.6
    Deelnemer

    Dat weet ik, de 2 bovenste, moet ik beugels voor maken en met de veerschotels, kan ik nog rustig over nadenken.

    In reactie op: volvo achteras bij c kadett #17834350
    GS2.6
    Deelnemer

    Die wat ik hier heb liggen van E Rekord zijn inderdaad langer, maar ik kan verder niks zeggen, ik heb nog geen volvo as gezien in het echt en of geen duidelijke foto’s.

    In reactie op: volvo achteras bij c kadett #17834348
    GS2.6
    Deelnemer

    Inderdaad zoals jullie nu zeggen, maar dit duurt nog even, zodra ik verder kan, laat ik het weten hier.

    In reactie op: volvo achteras bij c kadett #17834344
    GS2.6
    Deelnemer

    Maarja, ik kan pas over minstens 2 maanden hieraan beginnen, heeft nu geen haast, ik heb alleen nog steeds niet besloten welke motor ik nou ga inbouwen, die lekker zuinig is, dus een ohc blok.

    In reactie op: volvo achteras bij c kadett #17834343
    GS2.6
    Deelnemer

    :D

    Ik ben nu even komplete volvo’s aan het bekijken, met gasinstallatie ook al voor 500 – 800, dus dat gaat goed.

    En die stoelen van een nieuwer type met leer zouden erg goed zitten, dus de stoelen en bank kan ik ook overnemen, alleen de remmen voor de vooras, kijken wat ik daar nog mee kan.

    In reactie op: volvo achteras bij c kadett #17834341
    GS2.6
    Deelnemer

    Dat klopt ook weer, maar ik heb het nog niet gezien met mijn eigen ogen. Ik weet niet, ik wilde het gewoon van te voren even vragen.

    I.i.g. zijn die volvo assen vele malen goedkoper dan de dikke kadett c assen (die zijn belachelijk duur, waarom, geen idee).

    Dus ga ik liever voor een volvo as.

    In reactie op: 1.3 verbruik #17834515
    GS2.6
    Deelnemer

    Boh, dat is even een verschil met jouw verbruik, ik ben benieuwd wat andere nog laten weten.

    In reactie op: 1.3 verbruik #17834513
    GS2.6
    Deelnemer

    Tedmechanic, jij rijdt blijkbaar het onzuinigste zoiets:). Die motor is dat nou wat betrouwbaars, over de 1.3 hoor ik ook steeds verschillende verhalen, krukas zou ook wat mee kunnen zijn?

    Het verbruik gaat dan nog.

    Misschien ga ik deze gebruiken in de Kadett C, met lpg?

    In reactie op: volvo achteras bij c kadett #17834339
    GS2.6
    Deelnemer

    Ik vroeg hier om de handremkabelbevestiging en wat jij zegt, klinkt ok.

    De beugels heb ik zo nagemaakt, dat is het punt helemaal niet.

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 499)