Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GS2.6
DeelnemerHa, ok, naja, snel vind ik ze niet, maar lopen zo fijn!
GS2.6
DeelnemerSjieke Commodore C met de juiste motor! Nu nog dubbel carburateur, dan vind ik het perfect.
GS2.6
DeelnemerOver die extra kracht, is dat zo erg? 1 pomp extra, maakt dat zoveel?
Hoe werkt die elektr. mikmak dan?
GS2.6
DeelnemerDaar kan ik dus niks mee, volgens anderen.
GS2.6
DeelnemerIk begin het te begrijpen.
Wat jij trouwens zegt, met zat ruimte aan de voorzijde, klopt wel, maar makkelijk ergens aan komen is het niet..
Ik had laatste de waterpomp vervangen bij de 1.2sc en 1 bout, was ik zeker 10 min. mee bezig. (terwijl die bij de achterwielaangedreven auto zo eraf was.)
Wat dat betreft vind ik het toch fijner, zoals ik al jaren doe, om aan cih motoren te werken.
Ja, die elektr. mikmak van bijv. Corsa B wilde ik een keer in een Kadett C bouwen, maar kwam er niet van, want ik ken dat systeem helemaal niet..
Maar ik heb die man op het ander forum weer gevonden die nog 2 sets aanbiedt, de goedkoopste €250 incl.
Ik zal nog even rond kijken wat ik doe, dan zet ik die van c16nz te koop, want ligt nu dus in de weg.
GS2.6
DeelnemerBij die laatste op De. ebay, die is dus goed, dan heb ik niks extra’s nodig? En waarvoor is dat groot rond gat?
GS2.6
DeelnemerDe stuurbekrachtigingsset zit nu nog op een c16nz.
En voor de rest zou ik het niet weten.
GS2.6
DeelnemerKlopt, slang eraf, klemmetje eruit en dan is ie los.
Alleen kijken of of die o-ring ook nog goed is, of liefste meteen vervangen.
GS2.6
DeelnemerIk heb je een pm gestuurd, manta2.
GS2.6
DeelnemerMag gebruikt zijn of nieuw zijn, als ik komende week maar weer verder kan;
Die is dus nu kapot!
GS2.6
DeelnemerNiemand heeft hier gezegd dat ie nieuw moet wezen!
En die zijn dus beide te duur.
Maar het gaat niet lukken, ik haal hem naar huis en dan wordt het verder zoeken.
GS2.6
DeelnemerDie van Joeri, koop ik nooit wat van!
En die andere is te duur.
Wel bedankt dat je snel hiermee reageerde!
GS2.6
DeelnemerOk, echter ik zoek een voor morgenavond op te halen en te kunnen meenemen en hoppa; monteren.
GS2.6
DeelnemerIk heb ook geen elektronische ontsteking, waarom meen je dat die dat zouden hebben?
GS2.6
DeelnemerCool, dan weet ik dat ook weer.
GS2.6
DeelnemerIk ben nog aan de zoek voor een gelijke schakelaar, ha!
GS2.6
Deelnemerja, dat klopt.
Eigenlijk moet ik wat duidelijker zijn, het gaat me meer om de 1.2sc blokken!
GS2.6
DeelnemerAls er dat sterretje alleen achter staat, is het een gewone 1.3 (N).
Heb je een 4 of 5-bak erachter?
GS2.6
DeelnemerZoals gezegd op je zelfde vraag ergens anders, het blok moet iets omhoog gehaald worden!
GS2.6
DeelnemerVauxhall forum was niet slecht, ik vind echter alleen 2 Engelse fora.
GS2.6
DeelnemerJa, dat kan, maar ik vind het niet prettig en ook niet gemakkelijk.
Bijv. met die 2 halve manen, hoe houd je die op hun plek.
Ik heb het toen met speciale lijm kunnen doen.
Voor de rest geen probleem!
De boutjes kom je ook redelijk fatsoenlijk aan.
Dan wel de motor ergens aanhangen, want je zul hem iets omhoog moeten halen voor het gemak.
Wat is het bouwjaar van je Rekord E, want dacht dat de 2.3 alleen in de Rekord E2 zat en de 2.1 in de Rekord D/E1 ?
GS2.6
DeelnemerIk vind het godverdomme ruig!
Voor eigen smaak kun je altijd nog wat veranderen..
GS2.6
DeelnemerEur98 heb ik ook een tijdje gereden jaren terug, liep inderdaad de motor fijner van, maar tegenwoordig rij ik alles op lpg.
GS2.6
DeelnemerDat wist ik dus nog niet, dat ie van ohv naar cih ging, daar kan ik geen antwoordt op geven helaas.
GS2.6
DeelnemerJa, dat klopt, zal fijner lopen en zeker zuiniger.
Is bij jouw dus de motorsteun aan een kant bijgemaakt? En heb je de originele carterpan nog eronder?
-
AuteurBerichten