Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heeft inderdaad met balanceren te maken.
Waarschijnlijk ergens een loodje afgevallen oid.Meestal is het zo dat als je het trillen vooral in het stuur voelt, dat het dan in de banden van de voorkant zit, en als je het vooral vanuit de carroserie voelt, dat het dan de achterbanden zijn.
Maar sowieso nooit onverstandig om ze ff allemaal te laten chekcen.
@Petrolhead; ik zou de eerste doen, maar nog wel de tieg dik verlagen. (en de skirt iets hoger maken, zodat de lijn van de onderkant klopt met de bovenkant). Just my 2 cents :P
Zijn 17″ Brock wielen..
Welk model weet ik zo niet.Leuke Corsa. Veel plannen mee? :D
Kzal even moeten gaan kijken hoe ik het vast kan gaan maken, en dan zal ik daar eens informeren voor een stuk kabel :D
Want een oog of iets eraan persen zal ik ook moeten laten doen, en daar heb ik nog niemand voor..Klopt, dat doen er veel hoor.
Stuurbekrachting kost gewoon veel prik, en je dynamo moet het allemaal maar meeslepen.Die van mij doet dat ook lichtjes, maar het is niet erg ofzo :)
Natuurlijk moeten je lichten niet zowat compleet uitgaan, maar dat het een klein beetje zichtbaar is, is normaal27 maart 2011 om 09:27 In reactie op: schroefset astra g. ander merk, of verlagings veren?? #17844607[rquote=1900640&tid=145262&author=robert_corsa]nou, veel, bijna iedereen zegt dat het fantastisch rijd, nou, dat kan je mij niet wijsmaken.
het is gewoon een kart, zo stug. zelfs mijn maatje in een nissan micra die sowieso meer dan 10 cm lager ligt, met een schroefset uit het jaar nul is bij lange na niet zo stug als die van mij.gewoon op de snelweg gaat het prima. maar zo snel als ik de dorpwegewegen induik, of de profinciale weg, dan is het geen doen.
wat moet ik mij voorstellen over dat hardheid instelbaar?
kan ik hem 4 cm lager schroefen, en dan zegmaar de auto nog op en neer drukken? dat kan ik nu niet meer, ik kan bij wijse van op de moterkap staan te jumpstylen, de veering doet helemaal niets.
[/rquote]
Ik persoonlijk rij liever in een maximaal stugge auto, dan zo’n ding waarin het lijkt of je zweeft. In me tieg zat totaal geen vering meer (alles nageperst en plat geduwd :P), en ik vond het heerlijk. Met me Corsa doe ik nu hetzelfde..
Maar bedenk wel; als je auto zowat plat op de grond staat, wil je ook niet meer dat ie veert. Want dan slaat heel de boel continue tegen het wegdek.
Een KW set bijvoorbeeld kun je in hardheid verstellen. Dat wil zeggen; standje comfort, of standje keihard (weet niet hoe traploos het kan), maar als je auto nog wat veert moet je niet zorgen dat ie op z’n laagste stand staat.
Andere oplossing voor je is misschien airride…
Intrax ben ik niet geweest.. Kheb diverse bedrijven gemaild en ook redelijk wat reacties teruggehad.
Allen vonden ze het onbegonnen werk, want zo laag kwam amper voor, en volgens hun kon dat niet fatsoenlijk werken.
Maargoed, ik kon het wel laten maken als ik wilde.En nu heb ik ze :D Rijdt hartstikke goed opzich, alleen dat loskomen moet dus verholpen worden.
RDW heeft inmiddels mail, dus ik wacht even af. In het topic staan al diverse opties, dus die ga ik ook bekijken. De stalen kabel staat me het meeste aan (beide kanten eentje), zijn die voor sommige opels ook al standaard geleverd? Want ik heb geen idee waar ik dat soort kabels kan krijgen..Ik heb gewoon hele lage op maat gemaakte veren :D
Ze zijn ongeveer de helft korter dan een standaardveer van een schroefset, maar ook een heel stuk stugger.Dus jou kennis klopt nog steeds hoor.
Hydraulics zag ik gister nog, maar dat is ook weer niks voor mij hahaha
Ik hou van staticHaha, ik schrok ook toen ie dat vertelde..
Alleen bij KW leek het ze verstandiger dat ik dan op Air ging, maar dat wil ik dus niet :P (alleen al omdat het lucht is, en lucht is voor ballonnen, niet voor vering :P)Maargoed, daarom zoek ik dus naar dergelijke oplossing als deze, dan is alles gewoon perfect afgemaakt :)
Ik denk dat je dit effect bedoeld? :)

Als je de foto ook in groot formaat hebt, en je wil em zo, dan stuur maar een PM.
Dan kan ik em wat netter bewerken, en de achtergrond wat ‘waziger’ maken.Vandaag een donkerblauwe Astra F gespot in het centrum van Eindhoven..
Was niet echt aan het opletten, maar ik zag iig dat ie er Xenon in had zittenVandaag op de snelweg van Eindhoven naar Helmond een 3liter Senator gespot. Mooi dingetje :)
Dit zijn kortere, en als ze nog korter worden moet ik ze op maat laten maken..
Maar daarnaast; als je zelf iets deugelijks kan maken, en het is goedkoper, dan doe ik dat liever :PKW vond het iig geen grappig idee wat ik nu heb, en hun testlab kon wel een set maken, maar dan moest ik denken aan +- 2 a 3000 euro voor een setje… Sorry, maar zoveel heb ik er nu ook weer niet voor over.
De stoelverwarming knoppen kosten standaard bij de dealer 26 euro per stuk! :P
Zijn van die steek dingen, dus je kan beter zo’n compleet paneel van de sloop halen hehe@DarkNL08; soms je de extreme dingen combineren he..
Daarnaast wilde ik even proberen wat te detailen heheIk weet het, tis eigenlijk niet bedoeld om dit met een ‘rat’ te doen, maar ik heb een ‘rat’ met een twist.. :P
2 uiterste combineren levert vaak vreemde dingen op….Dankje Rich!! :D
Mijn vriendelijke apk keurder van de garage zei dat hij het niet goedkeurde.
Maar in rdw taal heet het ‘as begrenzer’? Want dan zal ik RDW even mailen en als hun zeggen dat het mag, dan laat ik het hun zien, want dan ben ik zo klaar :angel
Maken van een oude gordel zeggen jullie. Hoe moet ik dat zien? Gewoon aan beide kanten een stuk gordel met een bout erdoor?
Kleine ‘update’.
Auto een keer met de hand proberen te detailen (eerste keer), en daarnaast wat nieuwe stickers :DDone jobs:
– Gewassen
– Gekleid
– Gepolijst met de hand
– Gevoed
– WaxDit alles mede mogelijk gemaakt door; Monello / Poorboys / Mothers.. :D
Naar mijn idee goed gelukt, maar nu is het wel een hele nette ‘rat’ geworden he..
Nou binnenkort weer wat updates..
Eerdaags komt er een foto van de auto met de surfplank erop, want die is nu mooi schoon wit en daarnaast de auto verder verlagen als de skidplate binnen en aangepast is :)Ja ok, maar het lijkt me logisch dat je ze aan beide kanten maakt (dus 2 stuks), en vooral niet te dun..
Bohh das echt groot!
Hard rijden doe ik sowieso niet, eerder te zacht..
En de veer zal wrs ook nooit echt heel los komen te liggen tijdens het rijden, maar voor de apk wil ik gewoon klaar zijn.
Daarom is deze vraag er ook.
@Fearless; heb jij toevallig een foto van hoe het bij jou was? Dan moet het goed komen en kan ik daarop iets verzinnen icm de lasser.Alleen moet ik wel heel zeker zijn dat het mag voor de apk, dus ik zal straks eens langs de keurmeester rijden en vragen hoe hij erover denkt :P
Geen idee waarom het niet mag, daarom vraag ik het ook.
Want dan hoef ik dus niks meer te wisselen voor de apk, en daarnaast nooit meer bang te zijn dat ik veren kwijtraak onderweg..(hoe ik het vast moet maken is mij nog onbekend, dus als je daar een idee voor hebt; GRAAG!)
Ik gok op heeft.. :P
[rquote=1891561&tid=144542&author=Dominic]vanaf de update in 1997 hebben de tigra`s dat ;)
probeer maar eens bij een tigra zonder dat het raam
opengaat de deksel dicht te gooien.. gaat vrij lastig soms :D[/rquote]Dit dus ;)
Tip; doe een aanvraag bij meerdere stickerboeren.. Kan soms echt veel geld schelen.
-
AuteurBerichten