Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door nova….
Vanmorgen om 7.50 een groene tigra op de hurksestraat nabij de Sligro aan de zijkant op het raam stond tigrafreaks … kenteken RD-PT-**Haha beetje laat, maar dat ben ik dus :P
Ik werk daar. Maar sinds 2 weken zijn we verhuisd… Verder de hurk in ;)origineel gepost door nova….
origineel gepost door TigrAlpheNoord
Volgens mij nietok!
Tegenwoordig wel king:
Goed om te lezen iig, en hopelijk blijft ie nu helemaal goed :D
Chris Isaac – Wicked Game
ouwe shizzle vandaag :P
Hopelijk is het probleem nu definitief opgelost :D
Het is inderdaad erg vriezerig. Hier geeft ie al -1,5 aan.
Volgend jaar beter dan :PHielp een cmos clear (dmv die batterij) ook niet?
Ik ben benieuwd of het hierna werkt. Succes alvast!
Hmm ik ben verwend hoor ik al..
Wel balen dat het dan meteen weer een klap geld moet kosten zeg :( pfffIk heb niet de juiste kennis hiervoor, maar kan wellicht iemand van hier jou misschien helpen tegen een kleine vergoeding ofzo? Want mensen met de juiste kennis zitten hier wel, dat blijkt meerdere malen :)
Ja ik ken het.
Mijn tigra heb ik nu ook ongeveer een jaar, en heeeel veel geld aan besteedt, maar hopelijk heb je er na al deze problemen gewoon heel veel plezier van :)Ik neem aan dat ze voor het meten van dit soort dingen geen geld vragen? Althans dat doet mijn garage dan weer niet. Dus ik weet niet of ik gewoon verwend ben?
Een dikke 125 euro voor een dynamo als ik me niet vergis.
Maar zoals Willem al aangaf kunnen ze dat wel meten. Zou zonde zijn als je er onnodig geld aan zou moeten uitgeven :(origineel gepost door wim-v6
Als de dynamo kapot is kan deze ook stroom trekken als je de motor uitheb, terwijl hij nog wel bijlaad met draaiende motor.Willem
Bedoel je daarmee de diodebrug die in de dynamo zit, of doel je op iets anders in de dynamo? Eigenlijk ben ik gewoon nieuwsgierig hoe dit kan namelijk..
Even een multimeter pakken en is kijken hoeveel volt er nog op je accu staat..
Wel vervelend als je telkens van dit soort problemen hebt :(
En de jumper is eruit Harjan, of dat niet?
Volgens mij zijn er genoeg mensen die dat kunnen doen, maar sommige wonen een beetje ver weg :jerry
Het is niet verplicht, maar zelf werk ik veel met a-merk (asus en wd vallen daar ook onder..) en ik heb al vaak genoeg problemen gezien, omdat de jumper erin zat. In 2 jaar tijd heb ik een hele bak vol gekleurde jumpers gespaard, omdat ze er niet in hoorde te zitten..
De bios update raad ik niet 1-2-3 aan, aan mensen die daar geen ervaring mee hebben. Als het verkeerd gaat heb je een nieuwe EEPROM nodig, of een flashkaart die de meeste niet hebben liggen. Laat het dan door iemand doen, die bij je in de buurt woont en daar ervaring mee heeft ;)
Hij heeft een Asus A7V8X moederbord.
Volgens Asus hebben alle borden na 01-01-2003 (deze hoort daar ook bij) geen problemen met grote schijven.Toch raad ik je aan Harjan om die jumper er eens uit te halen, en te kijken of je systeem daarna wel gewoon opstart. Als je de jumper eruit haalt komt de schijf op master / single te staan, en zou je dat probleem altijd ondervangen.
En als 2e oplossing kun je altijd nog een bios upgrade doen, dan moet het toch echt werken.
Vanavond weer he? :D Wie komen er allemaal?
origineel gepost door 1985
origineel gepost door Sandra
Het ligt ook helemaal aan de kleur van de auto.Dus laat maar zien die langverwachte fotos :angel :P
word waarschijnlijk een photoshoppie :hmmz
Nou we willen wel is een foto zien van zijn auto ;)
9 december 2008 om 10:04 In reactie op: Nieuwe unieke Vleugeldeuren Lambo doors Opel Tigra #17452334Kijk als je nu daarna je originele deuren er zo in zou kunnen zetten, dan scheelt het nog..
MAAR dat gaat dan helaas niet meer zomaar.. ;) Kun je weer lassen.Dus als je zoiets wilt, laat het dan door een bedrijf doen en koop meteen een fatsoenlijke set.
Maar dat zal wel veel geld gaan kosten…9 december 2008 om 10:00 In reactie op: Nieuwe unieke Vleugeldeuren Lambo doors Opel Tigra #17452332Monteren is niet 1-2-3 gedaan..
Ik heb begrepen dat je die scharnieren aan je auto moet lassen enzo.
En daarna de deur ook nog stellen enzo.Het is iig iets waar ik zelf niet aan begin :jerry
9 december 2008 om 07:48 In reactie op: Nieuwe unieke Vleugeldeuren Lambo doors Opel Tigra #17452330Helemaal eens met 1985 :)
origineel gepost door Gsifreak
Als ik me auto stationair laat draaien, dan geeft me condenstator, 14.5 volt aan.zodra ik volbelast ga spelen, geeft hij NIET minder aan dan 12.5 is dat wel goed dan?
14,5 is een normaal ja.
En dat ie terugzakt naar 12,5 is een feit dat je stroom verbruikt. Dat is ‘normaal’.De meeste versterkers hebben minimaal 12v nodig om al het vermogen te kunnen leveren. Dus als je volbelast zelfs 14v zou kunnen blijven halen, geeft je versterker alleen maar meer vermogen af. Hoe stabieler je voeding, hoe netter je versterker kan spelen ;)
Dus probeer je voeding zodanig te maken dat je ook op vol vermogen zo dicht mogelijk bij die 14,5 blijft. Snapje?
Ach ja, wie weet :angel
Eerst nog maar is wat dingen kopen die ik ook nog wil hebben….Datums zijn echt een ramp voor mij.. Die haal ik allemaal door elkaar, dus vandaar..
5 december 2008 om 09:45 In reactie op: Ervaring met Philips BlueVison, Power2Night of XtremePower v #17451984Die Philips XtremePower heb ik in een Ford gehad.
Dingen gaven echt heeeeeeel veel helder wit licht en je zag er ook daadwerkelijk veel meer mee.
Borden die verder weg staan zie je ook een stuk beter, en met groot licht was het net of je overdag keek. Echt alles wat gewoon goed verlicht.Nu heb ik in de Tigra de ‘Philips NightGuide’ lampen zitten, omdat dit H1 is, waar helaas de XtremePower niet voor te krijgen is. Nightguide doet ook precies wat ze aangeven en alle borden zie je ook echt veel beter, maar het lichtbereik is minder ver als die van de XtremePower, en dat vind ik wel jammer.
Inderdaad Sandra :angel
Ik moet trouwens eigenlijk nog wel zwarte angels hebben om het af te maken he :P -
AuteurBerichten