Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Liene89
Hoe kan dat dan?? heb je een verlaagde tieg?
Ik had hem namelijk wel verlaagd en toen is het middelste gedeelte van de uitlaat eronder uit geflikkerd. Was ook een ”mooi” geluidje. Wel een hel toen het gebeurde. Heb hem nu ook verhoogd. Was die ellende meer dan zat. Kon niet eens normaal een drempel over rijden!Toch wil ik hier op reageren..
Ik had een v-maxx schroefset bijna op z’n laagst staan, en de achterveren waren nageperst en zaten zonder stelschroef..
Zelfs met extreem verlaagd heb ik dat nog nooit meegemaakt.. Ik moest wel op de koppeling over drempels heen (schuin), want anders raakte de balk of sideskirt of kat de grond. Lag aan de drempel..
Als tip geef ik je mee dat je dan ook 2 fans inbouwt (gewoon die ze in een pc ook gebruiken), om zodoende te zorgen voor koeling van je versterker..
1 intake, 1 outtakeWat wil je?
Alles is eigenlijk mogelijk..
Zelfs tot pearls toe (wat ik laatst op websites zag)origineel gepost door kaneelschep
Kat verwijderen! Dan hoor je hem al meer zuchten aan het eind vd pijp.
En je hebt zogenaamd die paar pk’s winst!Als je je middendemper weghaalt wordt het echt luid hoor!
Ga je meestal toch weer terug hangen na een tijdje!Valt wel mee.. Ligt aan je einddemper bij de tieg..
Als je een fatsoenlijke demper koopt, dan maakt ie gewoon net een wat mooier geluid.Bij mij was het na de kat volledig rvs (supersprint), en dan een supersprint einddemper. Gewoon een mooi diep geluid, maar niet overdreven hard ofzo
apk is altijd afwachten.
Bij mij ging het goed, maar dan moest het blok wel warm zijn :)Zo eej, jij bent pas actief :wors:wors
Dan ist geen directe foto link wrs..
Geef je link eens :)
Zelfs op een tieg haalde ik er binnen 5 minuten me bumper eraf, en binnen 2 minuten ligt de koplamp eruit, en verwissel je het lampje. Dan zelfde manier weer terug, dus binnen 15 minuten klaar als je het netjes doet..
Wellicht de ervaring met bumpers schroeven?
Virus is toegeslagen John? :D
Ben benieuwd wat voor blok erin ligt, heb je evt. een foto ervan?
popnagels uitboren, en dan aan je originele rail opnieuw een popnagel gebruiken ipv schroef?
Geen idee hoe je dit anders zou moeten doen..Normaal gesproken wel, maar als ie ook maar een enkel procentje afwijkt, heb je al kans op een boete :P
Echt een mooie D zeg!
Zit er toevallig niet gewoon een oud of cheap ass lamp in?
Want ik heb laatst het verschil is gezien tussen een oude goedkope lamp en toen een Philips lamp.DAG & NACHT verschil zeg!
Lampen over het algemeen zijn zeker beter als in me vorige auto’s
Remvloeistof en soms nog versnellingsbak olie enzo..
BenzinefilterAllemaal van die kleine dingen, maar als je em wegbrengt en zegt; doe maar een grote beurt, dan regelen hun dat.
Of ga je gedeeltelijk zelf doen? Ik bedoel; zoveel scheelt dat dan toch niet meer..Origineel voor is 15 of 20% (zit dus al een tint in)
Achter is 35% als ik me niet vergis :)Bij mijn Corsa C 1.4 16v zit je rond de 4000 toeren bij 120 :P
origineel gepost door utregone
polyester lassen??? :hmmz knappe kerel die dat kan :Den poly op metaal wil ook niet lukken
nog meer goeie ideeen :jerry
Ik bedoelde;
Of polyen aan je auto. En ja; dat hecht :P
Of je slijpt ze van een andere tigra, en bewerkt deze en last die op je eigenste.
Mogelijkheden genoeg wat dat betreft. :D
origineel gepost door michaeltjeh1
Ging die tigra niet met ze uitlaat over de grond die hangen nogal laag bij tigratjes! mijn eigen ervaring ree bijna me hele pot eronder uit! :PDat probleem had ik zonder mensen erbij al :P
Hmm ik had toendertijd een Rio Verde kleur met bijbehorende bekleding. 15″ lichtmetaal met mistlampen.
Tevens airco, maar geen electrische ramen..Ach ja leuke dingen :D
Ik kan alleen een Nederlandse dealer aanraden te bellen..
Verder heb ik echt geen idee eerlijk gezegdKheb het op dvd, maar das wel lache kut!
origineel gepost door wim-v6
Lijkt er aardig op..Heeft de tigra niet de ruitensproeier in de achterwisser??
Willem
Die van mij had dat standaard wel..
Mensen nemen dat sowieso allemaal veel te licht op met kabels en stroom..
Ze denken dat de zekering ze wel zal redden.. Jammer :(origineel gepost door foofighter
Die V-Power in Duitsland is volgens mij ook octaan 100.
Ken dat gewoon in een standaard gsi blokje van een corsa b uit 94′?Jep, kan gewoon :)
Je kan toch wel poly schermen maken, maar dan zit je auto er meteen aan vast.. :P
Of je slijpt ze van een andere tigra, en bewerkt deze en last die op je eigenste. Mogelijkheden genoeg wat dat betreft.
-
AuteurBerichten