Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zelfs met een 1.0 kun je te hard :D
Ik heb met mijn eerste 1.1 zelfs nog een paar snelheidsovertredingen gehad (je bent jong, wild, en je wilt wat :P)Wel shit, maar doe voorlopig maar is rustig aan bassyb! :D
Wellicht voor je verzekering ff een foto maken van de plek des onheils..
Helpt je soms nog wat extra, en je vrouw kan de auto ff neerzetten waar ze ongeveer stond..No problem.
Kijk maar even of je het gevonden krijgt.Zou meerdere dingen kunnen zijn.
Heb je eventueel een mogelijkheid om onder de auto te kijken, om te kijken waar dat ie eventueel lekt?
Ik heb dat toen gehad met wat keerringen, en dan zag je daar een paar vlekken redelijk dicht bij elkaar liggen (totdat er ineens een plas lag, omdat het echt open lag :P)Wellicht een foto maken als je ziet waar het zit, dat is soms makkelijker..
Maar wat wil je zelf? Echt helemaal strak gespoten, of is het maar dat het een beetje netjes is?
Want als het er redelijk netjes uit moet zien, maar niet 100% perfect strak en zonder een enkel puntje, dat kan je een berg geld schelen natuurlijk.Ik persoonlijk zou dan gewoon doorsparen en het in 1x goed doen, maar dat is net wat je zelf uit wilt geven.. ;)
3e remlicht zijn veelal gewoon ledjes.. Ik vermoed dat je bekabeling niet goed is.
Heb je de verlichting in je klep/spoiler zitten, of boven bij je raam?
Indien bij je raam, kun je kijken of je de bekabeling kunt volgen en kijken of je kabelbreuken of iets dergelijks tegenkomt.Indien in je klep/spoiler, moet je aan de binnenkant er even de kap af schroeven. Stelt verder niets voor, en je komt geen aparte dingen tegen.. En dan ook de bekabeling controleren..
1 van die 2..
het is OF de kilometers, OF de jaren..Dus met beide rekening houden.
Weet je het niet zeker, kun je het beter maar gewoon (laten) vervangen. Dan weet je zeker dat het goed is.Toch geef ik de tip om ook ff te kijken wat je eventueel allemaal aangepast wil hebben.
Denk hierbij aan cleanen (logoloos maken) van de auto, doorgetrokken motorkap, sproeiers uit de motorkap, lijnen laten verwijderen uit de auto, wielkasten verbreden, antenne verwijderen, strakke achterklap, custom verlichting… Ik noem zo maar even wat dingen die vaker gedaan worden ;)Dat kun je dan het beste in 1x mee laten doen, want dat scheelt je uiteindelijk veel geld.
Een goede tuner/verbouwer kan je ook tips geven over wat je kan doen, en dan kunnen ze ook een mooi prijsje mee geven.Klopt, en anders kun je lak nog bij ATU halen in Helmond..
Nergens kon ik zelfs meer Rio Verde in een spuitbus krijgen. Daar was motip na 1997 na mee opgehouden om te maken, maar bij ATU hadden ze een duits merk liggen met de juiste kleur hahaHeel veel bedrijven doen tegenwoordig wrappen..
Maar toch zie je het vaak in de naden nog wel..Mijn voorkeur blijft persoonlijk bij spuiten
Ik haalde ongeveer 1:11 a 1:13
Extreem verlaagd, veel gas/rem werk.. op de snelweg ging ik ongeveer 90/100 constant :PLeuke tieg! :)
Welkom hier!Bij een goede spuiter betaal je gemiddeld een 2500 euro..
Moet ie super strak, en heb je er nog wat werk aan (roest etc), dan ga je snel naar de 3000 euro toe.Maargoed, dan is ie ook superstrak en heb je geen sinasappelhuid oid meer.
Ik weet niet of je er nog eentje zoekt, maar ik heb er nog wel eentje liggen voor een tientje :)
Ziet er verder hartstikke netjes uit.u2u maar, mocht je het nodig hebben
En als je het daarna wilt checken of je het juiste nummer ook hebt:
http://www.der-amok.de/lacke/tigra.html
:)
Uit een post van WimV6 stond toen eens;
tigra voor 1997 > om de 60.000km
tigra na 1997 > om de 90.000kmOm de hoeveel jaar dat moet weet ik zo niet helaas.
Ja kan kijken of je het weggeschuurd krijgt.
Indien dit lukt, en het is niet doorgerot, dan zou ik zeggen; zinkspray erop! :)
Als dat droog is, kun je evt. nog zwarte lak er overheen spuiten, maar das niet noodzakelijk.Maar als de roest helemaal van binnenuit komt, dan zeg ik je; succes met vervangen van plaatwerk :P
origineel gepost door streetglow
Ik ben volgens mij nog nooit gespot door iemand.En ik rij toch eke dag door Eindhoven.:hmmz
ik ook, dus ik kan je zomaar tegengekomen zijn :P
Oh ja voor wielen..
Menno heeft nog een leuke set 17″ te koop;wellicht ff Wim-V6 een u2u sturen Mark ;)
Hij weet eigenlijk altijd wel raad met dit soort problemen, of waar je het beste kan beginnen.Daar betaal je er ook 260 voor..
Mocht je em er zelf onder zetten, dan zou ik gewoon voor een v-maxx gaan eerlijk gezegd :P
Dan weet je iig wat je krijgt.origineel gepost door Fearless
origineel gepost door Dominic
is een beetje heel ver weg voor me trouwens :(Je kan het via de glasverzekering spelen.
Ze komen tegenwoordig met een bus bij je langs, glaszettersbedrijfjes voor autos schieten met paddo’s uit de grond.
Je kan geen parkeerplaats meer op zonder dat er zon simpele ziel naar sterretjes wil zoeken op je voorruit.Eigen risico betaal je wel..(bij een vervanging)..heb wel is gehoord dat dat 150 euro was bij sommige.
Nou dan ben ik dus goedkoper klaar als ik het zelf regel.
Veel bedrijven tellen die 150 euro eigen risico gewoon bij de rekening, zodat jij niks betaald :P
Dr was een lijst waarop je moest letten..
Het is niet alleen het blok, maar ook het chassis..
Kokerbalken, schermen enzo moet je even goed nakijken op roep.
Tigra’s na ’96 zouden vanuit de fabriek een behandeling gehad hebben, en zouden minder roesten.
Dit betekent niet dat ze helemaal niet roesten, maar kijk het toch maar even na voordat je het aanschaft.Qua blok hebben ze zowat dezelfde problemen.
Mocht je het hele zaakje toch een keer moeten reviseren, (als het kapot gaat), dan zou ik er persoonlijk ook gewoon een ander blok in hangen.. Is vaak zelfs nog goedkoper dan reparatie.Gebruik je de achterbank?
Zo nee; eruit met dat ding!
Ineens heb je veel meer inbouw mogelijkheden (ik praat uit ervaring, aangezien ik hetzelfde had gedaan)
origineel gepost door Fearless
de meeste rijden op v-maxx en hoor je er nooit over…250 euro zon setje maximaal.Helemaal correct!
Ik heb er zelf op gereden, en ik ken meerdere die erop rijden.Voor m’n Corsa C zou ik weer een V-Maxx nemen! :)
-
AuteurBerichten