Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zelfs 15″ kun je mooi en strak laten klinken op hardcore..
Ligt puur aan de bouw van de kist..Ik zou zeggen.. laten liggen en een paar tientjes meer betalen voor iets waarvan je bijna zeker weet dat het in orde is..
Geweldig hahaha :wors
19 april 2010 om 06:32 In reactie op: 15-3-2010 RDW Keuring Corsa B C20XE -> Auto in beslag !! #17628618Damn, ik ben benieuwd of je em nog terug krijgt..
Het hoort gewoon te kraken bij een tieg :P hehe
Daarom heb ik ze indertijd nooit vervangen.origineel gepost door miraltje
als je het goed wil doen moet je het plaatwerk vervangen het gedeelte waar de roest in zit is 4 laags dat krijg je met stralen of wat dan ook niet roest vrijDat dus inderdaad..
Hier was het internet niet slecht, alleen het forum hier..
Maar ach, als het weer werkt ist goedDaar ben ik ook wel benieuwd naar :P
Tijd voor de mods/admins om uit te zoeken wat er mis is dan :P
Hier overigens ook problemen..
Moet je ook geen bituum overheen plakken :P :D
Hier ben ik wel benieuwd naar..
@Hacula; standaard uitrollen kost over het algemeen bij de meeste bedrijven 100 euro, dus loop ff binnen. Said maakt altijd wel een scherpe prijs :)
Heel wijs dat als je het niet weet en niet wilt proberen, dat je dan naar de garage gaat..
Sommige mensen slopen eerst vanalles, en moeten dan nieuwe spullen kopen :PMaar als je voorzichtig bent, en kijkt wat je doet (dus ook logisch denkt), kan er eigenlijk niks fout gaan.
Mooi fucked up zeg!
Hopelijk wordt dit wel vergoed door de verzekering van de andere partij.. :(Het geluid is wel gruwelijk! :D
Als je het wilt laten rollen, en dat in Eindhoven wilt laten doen, zeg ik; rijd naar Saiko op de Breitnerstraat :)
Mijn vorige tieg..

Helaas heb ik geen foto van het laagste moment, want voor is ie nog 1,5cm gezakt en achter was ie nog 3cm ongeveer gezakt.
V-Maxx, laagste stand, en achter waren de veren nageperst + schroef ontbrak (maar daar is dus geen foto van)
Maar goed werk kost geld..
Goedkoop werk kan ook, maar soms zie je er zelfs de schuurkrassen er nog in staan, brrrr
@Menno; Voor die prijs moet je em spuitklaar afleveren, en laat dat nou net hetgeen zijn wat niet iedereen zomaar ff kan, of je ziet het terug in het spuitwerk.. Zo verdien je als spuiter wel snel je geld iig (dus best slim :P)Kijk, das rijdt weer heerlijk :D
Dan ga je meten..
Leg een baksteen op de rem, of laat iemand anders op de rem drukken en kijk of je wel spanning meet (mits dat zo mogelijk is, of als je de rem ff los haalt)Probleem moet ergens in zitten toch? ;)
En nog verder aanpassen, of laat je em standaard?
Bedenk wel dat het het goedkoopst is, als ze dat doen voordat ze gaan spuiten :PAnders komen er later weer spuitkosten bij, dus vandaar de tip hehe
Wat dat betreft kun je het zo gek maken als je zelf wilt :D
3 tot 400 denk ik wel..
Idd altijd in die vorm vervangen. Ken je geen (hobby) monteurs met ervaring toevallig?origineel gepost door 2e-c14nz
@ 14XE, Kan dat niet op de zelfde manier als dat je je neon aan zou sluiten? Ben geen techneut,op dit gebied, so correct me if im wrong :wubJa dat kan wel.
Gewoon met een schakelaar, of met de remote van je radio, zodat ze aan gaan zodra je versterker aan gaat ;)nou zeg……
Das toch heulemaal niet normaal meer!alles is voor bassy? :P
Wel zuur, maar de bekeuringen doe je zelf uiteindelijk he? -
AuteurBerichten