Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mail ze zou ik zeggen..
Wel met foto’s ;)Rubbers zijn gevulkaniseerd..
Wil je van het probleem af, zoek dan even naar een andere klep waarvan de rubbers nog goed zijn.
Overzetten en klaar. Van het hele probleem af ;)Veel plezier ermee :D
[rquote=1826178&tid=136824&author=DarkNL08]Heet water is eigenlijk ook niet goed. Omdat een snel verschil tussen warm en koud, eerder barsten/scheuren achterlaat.
Beste is om je rubbers in te vetten met goeie vaseline.
> en je sloten vlak voor de eerste vorst met slotspray goed inspuiten en dan nog 2x herhalen na een aantal weken.Trouwens, zit dit geintje ook op een b corsa?[/rquote]
Wat voor slotspray je bedoeld weet ik niet, maar het beste kun je het met grafietpoeder doen, als je sloten nog droog zijn.
B Corsa heeft deze functie niet..
[rquote=1826129&tid=139235&author=Simon3009]In mijn beleving opent het rechter raam al vóór dat de achterklep het slot bereikt, vandaar dat ik denk aan een benaderingsschakelaar. Rechts achter de bekleding in de “kofferruimte” heb ik een zwart kastje gezien met draden.
Wat dat moge zijn ??
Vandaag heb ik zelf ondervonden door met de Tigra te gaan rijden, het raam opent en sluit zich continue. Even gestopt, kontakt uit en weer aan, toen was het even weg. Daarna door een bocht en hup…….daar was het weer terug. Zelfs thuis terug op de parkeerplaats, met de sleutel in mijn hand, nog het raam open en weer dicht, en dan stopte het vanzelf.
Strange…….[/rquote]Zit achter de bekleding idd. Volgens mij zelfs langs hetgeen waar de gasveer langs zit (al 1,5 jaar geleden dat ik dat ding in me hand had)
Als je em lostrekt zou het raam niet meer automatisch open/dicht mogen gaan daardoor.
Probeer dat eens. Als het werkt weet je dat het daarin zit.
De ruit wordt niet geactiveerd door het slot, maar doordat die gasveer bij dat kastje komt.
dl design gestopt met napersen ja??
Das de achterbumper van de ouwe tieg van Tom! (Tomme) :D
100% custom made bumper.Dus als je zoiets wil moet je een mal maken van je bump, en zelf een nieuwe gaan maken.
origineel gepost door Stender
Mooi project zo.Hoe zit het nu met ’trillen’ van de deuren? Bij mijn broertje trilt het plastic tegen de deurpanelen aan het trilt alles dus mee. Jij pakt het goed aan met die Dynamat, merk je veel verschil?
Scheelt dag en 2 nachten ;)
Ipv dynamat zou je nog eens kunnen kijken naar ‘Vibraflex’. Voordeel; het is een stuk goedkoper en werkt prima. Nadeel; aardig zwaar, dus resonantie wordt prima tegengegaan.Zo zijn er nog meer merken/soorten die demping leveren.
Maarre idd; mooi project!
niks is goed meer tegenwoordig :P
Mijn tip zou zijn; geld aanpakken van het 2e bod en kijken of je em ergens kan laten maken voor dat geld..
(en meteen de andere roest ook weg laten werken, aangezien er gespoten moet worden)Nu kun je je natuurlijk afvragen of het de moeite is voor een wagen uit ’89, maargoed als het je waard is gewoon doen..
origineel gepost door mallemalle
sun heat heteluchtkanon gekocht met thermostaataardig warm, richt hem op de plek waar ik bezig ben
verbruik valt me iets tegen, petroleum 1 liter per uur, diesel 1 liter per 45 minuten, dus draai ik diesel, petroleum doet 4 euro de liter
Ik weet niet waar je vandaan komt..
‘Van Cranenbroek’ levert em voor 1,80 per liter.
Daarnaast ligt er bij het hoofdkantoor in de buurt een tankstation waar je het nog kan tanken voor +- 1 euro de liter heb ik begrepen.Dat kan ook.
Dennis (of geert) heeft volgens mij al eens een poly how-to erop geknald..
Anders kun je het Dennis zo vragen, die heeft er ervaring mee hahaorigineel gepost door Bu5t3d
ook te krijgen zonder dakraam?:jerry:jerry
Dennis een keer lief aankijken (en hard smeken :P)
Idd..
Ding is overigens 1750 euro, en geen 5000.
Maar qua prijs is dit ook de dagwaarde ongeveer, dus dat lijkt me normaal.Linker achterstoel zit wel ‘los’, wellicht losgehaald gehad ofzo..
Samenvatting van foto’s die ik gemaakt heb..











































Je bent jong en je wil wat..
Onbezonnen lekker scheuren.Zelf heb ik nooit geen snelle wagens gehad, anders haalde ik waarschijnlijk ook veel capriolen uit (heb ik nu met me trage wagens ook gedaan).
De meeste leren het na een aantal jaar wel :PToenstraks was de database connectie al tig keer weggevallen :P
Vraag het bij de autospeciaalzaak? ;)
Laatst hoorde ik een prijs van 20 euro voor 250ml, dus 400 euro voor 5liter dan..
Maargoed, dat was een eigen gemengde kleur..origineel gepost door corsaboy
@sw, die paar centen?
Zoals in de vorige post, dit is een vrij groot forum.
En om dat snel te houden zitten er meerdere kosten aan.aanschaf van de forum software (eventueel jaarlijks support), domeinnaam, servers met de juiste specs en voldoende bandbreedte..
Dat gaat aardig in de centen lopen…
Dit zijn echt geen honderden euro’s per jaar.. Althans; bij een goede hoster niet. Maar vaak is er van oudsher ergens voor gekozen, daar betalen ze de hoofdprijs voor, en overstappen is vaak ‘lastig’ als de benodigde kennis er bijna niet is, of de hoster werkt hier niet aan mee. Dan zitten veel fora al met het handen in het haar, dus betalen ze maar..
Als de hoster fatsoenlijke servers heeft staan, kun je gewoon op een shared server. Anders ga je deticated draaien, maar dat kost idd flink wat geld. Die server zal terugverdiend moeten worden. Maar als jij gewoon een shared server hebt (zoals 9 van de 10 websites) zal dat normaal gesproken geen probleem mogen zijn. Is de zooi traag, dient je hoster het op te lossen en niet jij..
XMB software is gratis, support is via het originele forum goed te doen. 9 van de 10 problemen kun je zelf oplossen mits je de kennis hebt.
Maargoed, persoonlijk ben ik van mening dat je niet eens aan een forum moet beginnen als je geen kennis van zaken hebt, of de juiste connecties daarvoor hebt (of je moet mensen willen betalen bij problemen of voor onderhouden)
Maar ach, zo is het altijd wat met die fora :P
origineel gepost door corsaboy
@sw, die paar centen?
Zoals in de vorige post, dit is een vrij groot forum.
En om dat snel te houden zitten er meerdere kosten aan.aanschaf van de forum software (eventueel jaarlijks support), domeinnaam, servers met de juiste specs en voldoende bandbreedte..
Dat gaat aardig in de centen lopen…
Dit zijn echt geen honderden euro’s per jaar.. Althans; bij een goede hoster niet. Maar vaak is er van oudsher ergens voor gekozen, daar betalen ze de hoofdprijs voor, en overstappen is vaak ‘lastig’ als de benodigde kennis er bijna niet is, of de hoster werkt hier niet aan mee. Dan zitten veel fora al met het handen in het haar, dus betalen ze maar..
Als de hoster fatsoenlijke servers heeft staan, kun je gewoon op een shared server. Anders ga je deticated draaien, maar dat kost idd flink wat geld. Die server zal terugverdiend moeten worden. Maar als jij gewoon een shared server hebt (zoals 9 van de 10 websites) zal dat normaal gesproken geen probleem mogen zijn. Is de zooi traag, dient je hoster het op te lossen en niet jij..
XMB software is gratis, support is via het originele forum goed te doen. 9 van de 10 problemen kun je zelf oplossen mits je de kennis hebt.
Maargoed, persoonlijk ben ik van mening dat je niet eens aan een forum moet beginnen als je geen kennis van zaken hebt, of de juiste connecties daarvoor hebt (of je moet mensen willen betalen bij problemen of voor onderhouden)
Maar ach, zo is het altijd wat met die fora :P
Volgende keer ben ik er ook weer bij denk ik zo (afhankelijk van werk enzo) :D
Volgende keer ben ik er ook weer bij denk ik zo (afhankelijk van werk enzo) :D
Gewoon olie eraf, filter eraf.
Nieuw filter erin, en nieuwe olie erop.. Ben je klaar.Dr zijn wel reinigers, maar dan moet je olie na 1000km max. vervangen worden, en dan is het ‘gereinigd’.
Als er verder niks met je blok is, zou ik gewoon alles vervangen en klaar.Helaasch zit ik aan het werk verbonden momenteel…
Wel zorgen dat je partytent aan de binnenkant ook stofvrij is he.. voordat er vanalles gaat dwarrelen vanaf de zijkant/bovenkant..
-
AuteurBerichten