Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als het goed is zijn beide dorpels netjes vervangen of gerepareerd, nadat de auto van ons is geweest is hij nog van het broertje van m’n maat geweest die er zowiezo een hele dorpel in heeft gezet aan 1 kant volgens mij.
Deuren waren volgens mij best netjes zowiezo, wel hier en daar een beetje gesmeerd geloof ik, maar gaatjes, geen grote schades
Als je de oude topic bekijkt zie je best wel wat ervan……….
Overigens was het onze bedoeling om hem weer op de weg te krijgen, en het is inmiddels 2 jaar geleden, dus dat is best gelukt geloof ik.
Ook wel leuk om te weten wat de basis was van deze auto, toen wij hem gered hebben van de sloperij, want daar had hij heengegaan als wij hem niet hadden gekocht ;)
dus al met al volgens mij uiteindelijk helemaal geen slechte wagen
en ook even, wellicht ter overvloede, eventjes kijken naar het stroomverbruik (staat ws wel ergens mooi op de amd site) van de nieuwe processor t.o.v. de oude, en of je voeding dat dus aankan.
Nou denk ik dat dat niet zo’n punt zal zijn, maar zekerheid boven alles :D
Vindt mijn meisje altijd zo leuk :D dat gebulder onder de kap vandaan ;)
Dan zo’n commentaar van joh doe eens rustig……………. :D
vindt het zelf ook wel aardig welletjes bij de 130-140 met de 4-bak :D
Ach, harder is toch slechter voor de portemonee ook, mocht er eens eentje me stiekum toch flitsen ;)
ennuh, zo hou je bij 140 nog een nette reserve ook :)
even voor de duidelijkheid :P
Met een lelijke eend kan je in de bebouwde kom (als de weg lang genoeg is om de 105 km/h überhaupt te kunnen halen met die mega-acceleratie) ook je rijbewijs al kwijt raken :vertag
Doet u mij maar die fijne gastank hoor ;) daar hadden we het in het andere topic ook al over :D
Zelfs nog een voordeel aan gas :D je hebt meteen een fijne reservetank ;)
Ennuh, die tekst dat je op gas moet koken die is vast en zeker verzonnen door een pomphouder die geen gas verkoopt :P
En zo is het, lekker lang daar weg laten rotten dat gezwel…………….
En uiteraard elke dag een “medicijntje” in de vorm van een uurtje martelen :thumbup
Hoe dan ook hoorde ik op de radio vanochtend dat de gevangenissen daar inderdaad geen pretje zijn, dat zelfs de gevangenen daar met messen rondlopen enzo, als dat echt zo is dan heeft ie nog maar een kort leventje helaas :( minder genoegdoening dan levenslange marteling en kwelling :(
Kan je die niet gewoon bij de brezan halen zonder goedkeuring dan? blauwe platen zijn gewoon zo te halen bij de brezan, alleen zit er dan geen goedkeuring op………………
Verders:
vertel eens wat meer over jezelf!! Aangezien we een cluppie liefhebbers zijn en geen helpdesk :)
Heb je ook wat foto’s . . . want daar zijn we gek op
:kewlpicsTsja, 2 posts sinds 2009……………………
Vraag gesteld,
Bedankt voor het antwoord………….Jammer hoor :thumbdown
Niet dat ik de überposter ben overigens……………….
Zijn in ieder geval geen Billsteins die zijn geel aan de onderkant……
Over de stabi…………heb ook weleens andere oplossing ervoor gezien, met de originele 1200 stabi, direct op de veerpoten gemonteerd (zonder de verlengbussen en lange bouten) maar in plaats hiervan -4- verlengbussen met verstevigingsplaat op de chassisbalken gemonteerd sinpelweg ongeveer zo:
—-_II___II_—-
i.p.v. zo:
II””
“”IIHoop dat het idee duidelijk is
Voordeel?
– de 4 bussen op het chassis zijn stevige als de 2 op de veerpoten
– niet zoeken naar 1600 stabiNadeel?
– even fabricagewerkwant je moet de stabirubbers netjes kunnen steunen en vastzetten met een extra onderplaatje
– bij de veerpoten zijn de gaten wat ruimer, maar werkt perfect, en is APK goed.1 oplossing……………. Exit tooske………………..
Dat je vrouw/vriendin je vraagt ietsje meer tijd met haar te besteden en je daar gehoor aan geeft, okee.
Maar die jongen heeft een goeie uitlaatklep, en zij is zo slim om dat niet te -kunnen- zien.
Als ze echt meer met hem wil doen kan ZIJ ook veranderen ;)
Dat kan je wel stellen ja ;) nu ook meer internationaal erbij :D
Overigens ook onlangs de site “vernieuwd” (zoiets als nu nog lekkerder ;))
Ook beter geschikt gemaakt voor de breedbeeldschermpjes van tegenwoordig :hmmz
Vanaf gisteren is het ook mogelijk om meetings direct vanaf de site door te geven door middel van het antwoordformulier…………..
Nog even wat tweaken hier en daar alleen, maar grotendeels klaar :D
:D We gaan ons best doen :D
Nee, bij nader inzien was het toch “net geen” familieauto.
Senator leent zich een stuk meer voor dat doel, door de 4 deuren e.d.
daarnaast was die nog wat goedkoper in aanschaf, wel wat meer roest-reparatie nodig hier en daar, maar technisch geen verkeerde auto :D
Heb dus deze senator gekocht gisteren ;)

Beetje werk, roest dus, maar verder technisch helemaal in orde :D
Alleen het uitlaatje is een beetje lek, net voor de voorste demper, het lasapparaat is er goed voor :D
Het is hem helaas niet geworden………………………..MAAAARRRRR ;)
De goede man had ook nog een sennie A1 staan, welke het wel geworden is :D
Uiteraard zogauw ik foto’s heb post ik ze in het sennie deel ;)
Grtz, Rob
11 mei 2010 om 11:15 In reactie op: Condoleance topic voor city77 -Uitnodiging en erehaag opels- #17669836Heb hem niet persoonlijk gekend, wel een bekend gezicht, in ieder geval vrienden en familie van hem mijn medeleven en sterkte toegewenst in deze barre tijd…………
Als alles loopt zoals het kan en bedoelt is ga ik aankomend weekend de 36-XK-56 ophalen


En zoals hij er momenteel bijstaat:



Hier en daar roest, waaronder de linkerdorpel en bij de veerpoten wat rottigheid, voor de rest staat hij er nog knap bij en is zeker de moeite waard
moet je even zoeken naar de tekst “bij nood glas inslaan”
:D De meeting kalender is weer ge-update voor 2010 :D
Eventuele tips en aanvullingen graag via de email-link op de Opelkalender
Veel meeting plezier weer dit Seizoen aan alle Opel rijders en enthousiasten.
Weer eens wat anders :D
Kan best geinig worden, waarom niet eens een opeltje met reuzenrad-wielen? smaken verschillen inderdaad, afwachten wat het wordt :P
De crossa is klaar om te rijden (nog niet af dus) maar ik ga vrijdag even kieken ;)
heb nog wel delen liggen, binnenscherm achter en a-stijl nieuw imi van wezel voor weinig………………………..
Waarschijnlijk als je het scherm eraf haalt kan je de dorpel ook deels doen, die is meestal ook heen daarachter……………
wat betreft achterzijde dorpel, gewoon van een oud donorscherm op maat maken/buigen of zo, ben ik zelf ook mee bezig, ennuh, lassen, gewoon doen, al doende leert men (eigen ervaring is ook puur door oefenen gekomen)
en als je het aandurft gewoon zelf delen op maat maken, gaat prima…………
Zie externe link naar mijn restauratie-topic (zie je meteen hoe hij achter de voorschermen KAN zijn ;)
Mooie kar trouwens :D
Morgenavond 03-07 ga ik weer even kijken als de Crossa afkomt ;)

zo staat ie er nu nog bij, rechterdeur is al gerold, alleen de linker nog, de spiegels even matzwart en kijken of ik tijd heb om mijn achterspoiler te lakken en monteren :P
-
AuteurBerichten