Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@kwuyts wrote:
Kon jij standaard met je astra G de ramen sluiten met afstandsbediening?
Groetjes.
Nee, maar wel met de sleutel, ik hoefde niet eerst instappen, kontakt op, ramen dicht.
Nee, was gewoon sleutel omdraaien , klaar.Toch belachelijk, wat zou de reden daarvoor zijn? kan niks bedenken. maar goed, als ik kritisch kijk zijn er nog zo van dan opties
die gemakelijk op zo een dure wagen horen te zitten.Ja, na wat google werk, merk ik toch dat ze die gemaakt hebben.
Mij mening is, dat je minstens 120 pk voor deze zware auto nodig hebt…
Dus 140 is niet verkeerd…16 16V ?? bestaat dat bij de J ?
@Goossens Bjorn wrote:
Persoonlijk vind ik het niet zo mooi als de dagrijlichten wit zijn. Dan moet alles wit zijn. Ik heb echt super veel spijt dat ik de AFL niet als optie genomen heb.
ja, ik ook
@Goossens Bjorn wrote:
Als je de grill eruit zaagt dan zitten er in de originele bumper gaatjes waar de Irmscher grill inklinkt. Maar de originele griil moet er dan uitgezaagt worden omdat je anders de Irmscher grill niet diep genoeg kunt krijgen.
Foto’s van men Sports Tourer :D






Ik zie dat je nog gewone geelkleurig daglicht heb, heb de mijn vervangen met de wiite variant, staat wel mooier moet ik zeggen.
@gsi-tje wrote:
@Jefkere wrote:
Ik heb de originele Hella’s gekocht voor op mijn GTC, de starters en ballasten heb ik ook bijna binnen.
Voor op een Astra J zit dat waarschijnlijk nog allemaal een stuk moeilijker dan voor een H om zoiets te doen, aangezien die canbus systemen al maar verfijnder worden waarschijnlijk.
Voor goed te zijn zou ik ook de aut. hoogteregeling en sproeiers moeten installeren, maar dat zal er niet van komen denk ik.
Zoals jij ook wel weet Bjorn, is het in ons landje niet zo dat je xenons mag hebben zonder deze voorwaarden als je auto van voor 1/1/07′ is.:swear
Dat is dus een jaarlijkse werkje voor de keuring.
Ik heb nu een HID set in de originele koplampen, maar ik vind die lenskoplampen zo machtig mooi. :jerryzo is het meestal , maar denk dat ik ver de enige calibra in belgie heb met xenon op het keuringsbewijs zonder hoogteregeling en sproeiers :angel lucky me :jerry
In belgie kan alles!
@Jefkere wrote:
Dat is niet enkel de lampen vervangen.
In de houder waar je houdige lamp inzit moet je verbinden met een ballast kapstje (dat je ergens moet kwijt en vast zien te krijgen, wat minder moeilijk is dan het lijkt) en dat ballastkastje loopt naar de lamp, die je dan gewoon in je de lampunit moet plaatsen. Let wel op als je zo’n set koopt dat je ééntje koopt dat geen storingen geeft (Canbus). Ik heb dit ook op mijn Astra H GTC, voor een goed setje ben je ongeveer €150 kwijt.
Wel voor de keuring uithalen, want is verboden zonder koplampsproeiers en aut. hoogteregeling. Maar ik veronderstel dat dat bij de Astra J nog wel even zal duren voor je naar de keuring hoeft.Hopelijk ben je hier iets mee.
Als je het zou installeren, ben je best dat je de bumper van je wagen haalt, dan zie je alles beter en dat maakt het overzichtiger, aangezien Opel nogal krap is onder de motorkap.Jeffrey
ok, dank!!!
@Dennispolly wrote:
Volgens mij is dit onbegonnen werk. Xenon af fabriek bij de astra j net als de insignia is ook in combinatie met afl. Weet bijna zeker dat het niet is voorbereid zo als sensoren op de achter as voor de automatische hoogte verstelling, dan heb ik het nog niet eens over het can-bus systeem dat gegarandeerd fout melding gaat geven.
Kijk maar eens bij de insignia daar staat ergens een topic over.
Ik denk dat je beter en veel goed koper af bent met de aftermarket setje.gr Dennis
Ok, Dat is helder, dank voor de toelichting :thumbup
Hoe bedoel je dat dan (aftermarket setje), alleen de lampen vervangen dan?
@RISL wrote:
Zagen???? Voor een andere grille???
Nou, degene die gaat zagen voor een andere grille is behoorlijk gek :PBij de Astra J schroef je de voorbumper eraf, grille eruit, nieuwe grille erin en voorbumper er weer op. En van je parkeersensoren en koplampsproeiers kun je gewoon de stekkers/leidingen losmaken.
Maar wie het nooit probeert….;)
Ik heb twee jaar geleden de motor van m’n Astra Coupé gereviseerd. Ik had dit ook nog nooit gedaan, maar zolang je je gezonde verstand blijft gebruiken, komt alles wel goed. Pas een jaar later kwam ik achter het bestaan van dit forum…dat had toen wel van pas gekomen, maar het is niet noodzakelijkWeet je het zeker? heb je het al gedaan? Er staat hier namelijk een mooie stukje op van iemand met astra j tourer die het zelf
gedaan heeft …Klopt ook, heb ik ook gezegd! Vandaag bericht dat de modificatieset voor beide voorstoelen bestelt is..
Net gebeld met dealer, alles uitgelegd, maar ze kenden het probleem niet, na zoekwerk op hun pc blijkt
er toch iets aan de hand te zijn. Ze gingen het uitzoeken en mij terug bellen morgen.
Ben ik daar dan de enigste in de regio? :hmmz Nee ik noem niet graag locatie of dealer (nog niet) :D
Word vervolgd!@patspoel wrote:
Hoezo tot dat zeker de garantie voorbij is?
Jij denkt dat het slecht is voor de motor?Ik heb het bij mijn Seat Ibiza Cupra gedaan en bij mijn Seat Leon.
Beide na een jaar, nooit problemen mee gehad.Mijn zwager heeft het ook al jaren op zijn Calibra en recentelijk ook bij zijn nieuwe Dodge.
De motoren kunnen het aan.Alleen zorgen dat je naar een goed bedrijf gaat, dan iets meer betalen maar wel kwaliteit.
En geen powerbox nemen. Die bedondert je computer.Ik zeg niet slecht voor de motor, maar als hij gechipt is en je hebt een probleem met de motor binnen de 2 jaar dan kun
je je garantie op je buik schrijvenWil de mijne ook gaan chippen, maar ik wacht zeker tot de 2 jaar van de motorgarantie voorbij is hoor!
Dichtklappende spiegels is dat geen optie die je bijbesteld
@harms wrote:
geen probleem
suc6 ermee en ik hoor wel als het is opgelost
Laat het je zeker weten, volgen week mee aan de slag..
Volop aan het lezen, bedankt voor link!!
@harms wrote:
Klopt, had al zo een vermoeden….
Vind toch niet zo direct een topic over op de site vanautoweek.[/quote]
kijk maar eens op. http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,3981658,page=82″ onclick=”window.open(this.href);return false;
ff lezen en bladeren dan zie je veel verhalen over dit probleem
tevens via google kan je wat vinden ook op de belgische sites zijn er mensen met dit probleem
mijn bijrijders stoel heeft het ook nog een klein beetje dus bij mijn eerste beurt geef ik dit ook weer aan
bij de bestuurders stoel is het weg[/quote]En wat doen ze dan om dit probleem op te lossen?
@Grenswachter wrote:
@harms wrote:
zoek maar eens via autoweek site op hun forum en dan opel astra
daar zijn heel veel mensen die het probleem hebben en hadden
wat jou dealer zegt is een onzin verhaal het is een bekend probleem,en bij opel nederland is het bekend! dus jouw dealer zou misschien de moeite moeten nemen en dit even netjes uitzoeken!Klopt, had al zo een vermoeden….
Vind toch niet zo direct een topic over op de site vanautoweek.
@harms wrote:
zoek maar eens via autoweek site op hun forum en dan opel astra
daar zijn heel veel mensen die het probleem hebben en hadden
wat jou dealer zegt is een onzin verhaal het is een bekend probleem,en bij opel nederland is het bekend! dus jouw dealer zou misschien de moeite moeten nemen en dit even netjes uitzoeken!Klopt, had al zo een vermoeden….
Ben net terug. Het was op moment veel te druk… Heb probleem uitgelegd en ze hebben het alvast opgeschreven.
Volgende week bellen voor afspraak!
Maar ze kenden het probleem NIET zeiden ze.
Maar goed, hij is nog in garantie en ze bekijken het maar :DVoor de rest vind ik ook niks op het net daarover, hmm
:thumb
@harms wrote:
naar de dealer teruggaan er zou inmiddels modificatie setje zijn die het probleem verhelpt
bij mij hebben ze er een nieuw frame ingezetok, ik bel maandag, dank voor reactie!
-
AuteurBerichten