greefje

Aangemaakte reacties

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206895

    Klok loopt hier ook te traag..

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206719

    @duranduran wrote:

    Ik heb sinds 5 mei een nieuwe Insignia met Intellilink.
    Het systeem werkt helemaal volgens de gebruiksaanwijzing: 100%.
    Volgens insiders zou de nieuwste update geinstalleerd zijn, maar daar weet ik niet van.
    Is dat te checken?

    Groet van een tevreden Insignia rijder.

    echt waar +??????

    inclusief de ‘apps’ en zo ?

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206704

    De fout zit ergens tussen de intellilink en de ‘hoofdcomputer’ dus ik verwacht niet dat alle auto’s die fout hebben

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206702

    :shock:
    kreeg net te horen van mijn dealer dat hij een nieuwe insignia voor me gaat bestellen omdat degene die ik 3 weken heb mogen rijden helaas niet snel te repareren is.

    toch wel apart.
    weet niet of ik echt blij moet zij nu.
    natuurlik super dat ik een nieuwe krijg, maar vervelend dat het weer 3 maanden gaat duren.

    maar goed. ik zal er wel langsgaan om even te kletsen.

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206697

    ik ook,

    maar ik moet in ieder geval mijn ongenoegen kenbaar maken. dan kan ik later eventueel juridische bijstand inschakelen.
    wat heb ik aan een auto die ik niet kan gebruiken doordat er een fout in zit..

    natuurlijk is het heel lullig voor de handelaar, want die heeft er al heel wat uren inzitten, maar ik ben wel een klant die iets gekocht heeft. dus moet ik me beroepen op mijn rechten als klant.

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206695

    Volgens mij doen ze wel hun best, maar heb vast een brief geschreven dat ze hem mogen houden en dat ik graag een andere auto wil. Ik heb geen vetrouwen in het aan mij geleverde maandagmorgen model

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206693

    Hoop dat je meer geluk hebt dan ik. Ik heb 3 weken in mijn nieuwe insignia gereden, en vervolgens staat het kreng al 5 weken in de garage :(

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206682

    Zou blij zijn haar stem weer te horen :/
    Hoewel
    Ik gebruik nooit navigatiestemmen :p

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206678

    In de tunnel
    Het scherm staat op lage intensiteit.. Links van je stuur zit een knop waarmee je hem helderder kan maken..
    Zet hem zo hoog als je wilt
    En je zult zien dat als he naar buiten gaat hij nog prima leesbaar is.
    De volgende keer in de tunnel staat hij ook nog ‘hoog’ dus je hoeft dan niks te veranderen :)

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206676

    Probeer maar :)
    Hij blijft de volgende keer ook ‘hoog’ staan
    Ik heb hetzelfde scherm :p

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206623

    Ja klopt. Maar als je het nivo ‘in’ de tunnel hoger zet, is er geen verschil meer met ‘buiten’
    :)

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206673

    Over dat traag zijn van het ‘licht’ op het scherm.. Links van het stuur zit een regelaar voor de lichtsterkte in ‘donkere omgeving’

    Dus, als je in ern tunnel rijd kun je de intensiteit opschroeven en heb je geen last van de traagheid :)

    Ok het blijft een noodoplossing, maar het werkt !

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206670

    Ze zijn in ieder geval bezig ..

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206668

    Nog steeds staat mijn splinternieuwe insignia bij de dealer. Kunnen de fout niet vinden :(
    Twee weken nu al

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206666

    Mijn insignia staat sinds vrijdag stil…. Bij de dealer :(

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206660

    Lol :)
    Blij te horen dat sommigen geen problemen hebben :)

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206657

    Update heeft wel de unit aan de praat gekregen, maar het grote probleem: het continue herstarten van de centrale electronica en dus het ‘leegzuigen van de accu’ is niet opgelost.
    De patient logeert een weekend in de garage.

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206655

    Morgen wordt bij mij nieuwe software geinstalleerd.
    Vraag me af of het helpt. Het hele intellilink systeem is namelijk ‘dood’

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206650

    :argue
    heb 3 weken geleden mijn nieuwe insignia binnengekregen.
    inderdaad. intellilink is echt een verschrikkelijk slecht uitgevoerde poging tot ‘mulitimedia’

    van alle functies die beloofd zijn is maar een klein gedeelte waargemaakt.
    apps. zijn er niet
    koppeling met internet is er niet etc..
    de navigatie is gewoon slecht.
    de schermbediening is dusdanig dat het met 3 vingers ‘swipen’ echt niet te doen is.

    na 2 weken vielen bij mij de knopjes op het stuur uit, en viel iedere 3 minuten het geluid uit.
    na het uitzetten van de auto blijft het hoofdscherm (snelheids instrumenten en zo) aan en weer uit gaan. (en je hoort dat er onder de motorkap het een en ander schakelt

    gevolg: ik stond dus met een lege accu in kopenhagen afgelopen zondag. en na starten met een externe accu is het hele intellilink systeem: zwart’ en zijn gerelateerde functies niet meer beschikbaar.
    op zijn minst gezegd: slordig voor een gloednieuwe auto.

    niet blij.
    erg niet blij..

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)