Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik hoor geen piepje bij mij na tegelijkertijd indrukken van “M” en gekozen cijfer.
Hij doet het wel gelukkig. Vind wel raar dat hij geen piepje geeft… Foutje software??@asteroide01,
“…4. Als je de auto in zijn achteruit zet, werkt de achter camera idd niet …”
Bij mij werkt het wel hoor. Je moet goed instellen
Dank voor je uitleg. Misschien heb je gelijk de navigatie bij de Grandland X ondersteunt (nog) niet functionaliteit ‘Navigatie’ .
Jammer en wat een gemiste kans….. :-( :-( :-( :cry: :cry:Ik duim voor je…
“uitzonderingen”???? pffff please, dan moeten ze ook deze MyOpel app ook niet maken!! Dat is dus al vragen om vraagstukken.
@Nikey62, bedoel je dit misleidend video? https://www.youtube.com/watch?v=Rl32eb7Xcw0
Ik hoop dat Opel Onstar dit gauw oplost! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Heren,
Dus omtrent coördinaten in het navigatiesysteem invoeren? Gewoon navigatie aanzetten en op het pijltje drukken en toen???
Graag stappenplan aub… :unsure: :wacko:Ik zet ze bij het rijden standaard de Automatische start/stop knop uit! Ik vind het hinderlijk en voegt weinig toe. En iedere keer je auto moet opstarten is naar mijns inziens meer slijtage aan mijn motor dan een paar linkse milieuactiviste haar/zijn zin te geven! Pffff… :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
@ Roland Bergsmidt,
Ik heb ze vanochtend al kenbaar gemaakt voor het gemist van de betreffende functionaliteit! Ik vind het niet kunnen dit. Ik vind het een misleidend reclame.. :-( :-( :-(Hoi Allen,
Check mijn topic over deze issue: https://opel-forum.nl/forums/topic/myopel-app-mist-functionaliteit-navigatie/
Ik vind het nog steeds een misleidend reclame van Opel Onstar. Juist op basis van deze functionaliteit: Navigatie (naar voertuig sturen) was een van de redenen waarom ik een Opel Grandland X hebt gekocht :( :-( :-( :-( :-( :-( :-(Hoi iedereen,
Mijn ervaring omtrent de levertijd bij Opel-dealer is afhankelijk van:
a) De tijdstip van bestelling/akkoord offerte en in welke maand?
b) De configuratie die je hebt genomen bij je bestelde auto: Online, Innovation, Ultimate
c) De overgang van de configuratie van Innovation naar Ultimate *)Ik heb 9 december 2017 besteld en ik kreeg begin Maart 2018 mijn Grandland X.
Wat mij opviel is dat RDW mijn auto kenmerkt als Grandland X Ultimate. Terwijl ik Grandland X Innovation ++ heb besteld.
*) Wat mijn opviel is dat rond december 2018 er een overgang was van in de opties/configuratie van Innovation naar Ultimate! Ultimate is pas op 1 jan 2018 geïntroduceerd met andere prijzen en opties, dit geldt ook voor Innovation eveneens per 1 januari 2018
Ik heb wellicht mazzel dat door deze overgang ik in maart mijn auto krijg en dus niet in Juni.
Mijn configuratie voor Grandland X Innovation ++ is eigenlijk, niets anders dan Grandland X Ultimate MINUS Denon geluidsinstallatie! De rest heb ik wel wat een Ultimate heeft….. Misschien maakt dat het verschil????Groet. :unsure: :scratch:
@ joepie-m,
Verstandige keuze :) :applause01: :applause02: :toppie:
Dit is de mooiste….. schakeringen en contour komen dan tot haar recht en zeker met het buitenlicht :P

@Ronald_x,
“…Toevallig gisteren gezien dat er weer 14 Grandland’s door de RDW gekentekend zijn, 8 Innovation’s en 6 Business Executives (1.6D)…”?
Graag de url/link delen, zodat wij allen in kunnen zien…
Alvast bedankt. ;-)@Mark van Veluw,
Zoals ik reeds in mijn vorige bericht aangaf en wat Joepke-m ook aanhaalde. Tijdens de bestelling op 9 december en afgaande op de configuratie die ik wil voor mijn auto, zij de Opel-dealer dat ik op zijn vroegst medio Juni de auto verwacht en zeker NIET in maart.Mbt “estimatedDeliveryDateTime”? Eerlijk gezegd had ik pas via deze url: https://my.opel.nl/api/opel/nl/nl/search/vehicle/lookup_vehicle.do?vehicle_key= geraadpleegd, nadat ik een mail had gekregen op 22 februari van de Opel-dealer met de activatie van het OnStar abonnement.
Ik zie vervolgens dit staan:
“lastVehicleEvent”:”58″,”e60Timestamp”:null,”eventCodeUpdateTimestamp”:null
“estimatedDeliveryDateTime”:nullBovenstaande info is tevens ook nu de huidige status op 1 maart 2018.
Note: Ik heb al afspraak met de Opel-dealer om einde maart de Auto te komen halen. Wellicht is vanaf stap 58 en daarna de taak van de Opel-dealer om in hun systeem de “estimatedDeliveryDateTime” in te voeren? En dat van stap de stappen ervoor de taak is van de Opel-fabrikant??? Geen idee :wacko: :unsure:Hoi Mark van Veluw en Joepke-m,
Ik heb ook een panorama-dak.
Vanmorgen had mijn Opel Dealer Orange Rotterdam (hofleverancier Feyenoord elftal) mij gebeld voor een afspraak om de auto op te halen. Ik was verbaasd dat het zo snel ging. Ik verwachte medio Juni namelijk.
Misschien is het ook belangrijk, bij welke Opel-dealer je auto hebt besteld, voor een snelle levering. :scratch:Goedenavond Mark,
Dank voor je antwoorden :). Ik ga morgenmiddag maar eens mijn opel-dealer bellen of het zo is.
Hoi iedereen,
Ik heb mijn Grandland X Innovation 1.2 Turbo 130pk (6-traps automaat), besteld op 9 december 2017.|
Ik heb bijna alle opties behalve Denon-geluid en trekhaak.Ik heb zojuist gekeken op https://my.opel.nl/api/opel/nl/nl/search/vehicle/lookup_vehicle.do?vehicle_key=
En ik zie het volgende: “lastVehicleEvent”:”58″,”e60Timestamp”:null,”eventCodeUpdateTimestamp”:null en “estimatedDeliveryDateTime”:nullVraag: Betekent nu dat ik in maand maart de auto krijg of in medio juni?
(Want dat had de opel-dealer gezegd bij de bestelling in december 2017)Aanvulling: ik kreeg op donderdag 22 februari van de Opel-dealer per mail dat ik de toegang krijg tot het OnStar abonnement.
En het OnStar abonnement is al door hun geactiveerd.Vraag: Betekent dit nu echt dat ik over aantal weken (en dus in maand maart) al de auto krijg?
-
AuteurBerichten