Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat zouden mistlampen kunnen zijn. Of iets van de airco als je dat niet hebt.
Post anders even de draadkleuren die uit die aansluitingen komen. Er zijn hier mensen die zo uit een boekje of hun hoofd kunnen ophoesten waar ze voor zijn
Zat zoiets al op een Astra G? Het is wel het eerste waar ik ook aan dacht
@RamSwa72 wrote:
Het oude hart van Guppy zit nog genoeg leven in
http://youtu.be/qXVkW4LmSm4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Die motor is nog bijzonder nuttig om de karretjes waar ze op staat zwart te verven!
Heel veel succes en plezier met je project verder
Misschien een aansluiting voor een optie die je niet hebt?
Als alles normaal werkt zou ik me hier niet direct druk om maken iigIk heb Sonar Angel Eyes. Komende week gaan ze als het goed is voor de lichtstelbak. Ik merkte qua lichtbeeld weinig verschil tussen halogeen en xenon. Xenon is iets meer chaos rond de knik in het midden, maar na twee weken heb ik nog geen seinende tegenliggers gehad
@Kadett1.2 wrote:
@gose91 wrote:
Als de beugeltjes van een Astra oid sterker zijn dan van een Kadett C wil ik niet weten hoe zwak die van een Kadett zijn! Ik ben gestopt met wisselen. Op de sloop zijn alle auto’s al van die dingen beroofd.
Inderdaad, had jaar of 5 geleden nog een paar beugeltjes uit een sloper gehaald. Maar het kunstof van deze beugeltjes verouderd nogal waardoor deze snel afbreken.
Geld trouwens ook voor de handgrepen boven de zijruiten.
Als je ze, zelfs uiterst voorzichtig, los wil halen of uitboren dan breken ze nog af.
Die heb ik er dus ook niet meer inzitten. Is trouwens zowie zo iets overbodig. Wie gebruikt deze nou ?Nou… Ik! :D ik wil er nog wel eens lekker aan gaan hangen op de snelweg. Elleboog op de “vensterbank” en lekker cruisen. Komt mooi uit dat mijn eigen auto ze standaard al niet had, want dan had de houder het niet lang overleefd…
Ik volg je topic al een tijdje, maar moet toch even zeggen dat ik het prachtwerk vind. Er worden te weinig Caravans van welk oid type dan ook gerestaureerd vind ik. Leuk om te zien dat iemand zo’n project aangaat!
@Kadett1.2 wrote:
Ik heb namelijk de zonneklepjes van een moderne Astra/Corsa/Vectra gebruikt.
Deze zijn net wat strakker en hebben bredere en vooral sterkere beugeltjes zodat ze niet telkens afbreken.Als de beugeltjes van een Astra oid sterker zijn dan van een Kadett C wil ik niet weten hoe zwak die van een Kadett zijn! Ik ben gestopt met wisselen. Op de sloop zijn alle auto’s al van die dingen beroofd.
@VideoRipper wrote:
@nova…. wrote:
heb dan een avondmeeting.
Wat gaan ze bij je meten dan? :lol:
Sorry, dat was even -offtopic
En dat grapje was ook bijna gelukt…
Ze had het over adaptive forward lightning dus het zal een Corsa D zijn denk ik.
Edit: of het is een C waarbij de mistlampen aangaan in de bochtUitvoering zegt inderdaad niks. Ik heb wel die dikke stekker, maar dan met maar twee bezette pennetjes voor de speaker. Kan me wel voorstellen dat de GL als eerste een kabelboom op maat heeft gekregen omdat daar het meeste op bespaard kan worden. Er zullen er niet veel voorbereiding hebben waarschijnlijk.
Maakt het naar mijn mening alleen maar uitdagender ;)Als je het super ingewikkeld wil maken moet je er even een PLC of een ander soort schakeling achter bouwen. Dat het lampje na zoveel seconden constante plus dooft.
Maar dan kan je net zo goed je ABS gewoon in orde maken natuurlijk :jerryAls je de deur opendoet zitten ze tussen de deur en de auto. Die zwarte ronde flexibele slang
Het is alleen vervelend als je weet dat je moet gaan betalen, maar je hoort maar niks. Straks heb je toch een brief gemist en krijg je flinke bekvechtruzie met de belastingdienst.
Als de deurstekkers aan de autozijde veel aanwezige pennetjes hebben, heb je kans dat je auto is voorbereid. Wat ik gelezen heb is dat de bovenste twee pennetjes voor de raambediening zijn.
Kijk ook even of de betreffende zekeringspennen in het kastje voorbereid zijn. Dat zou ook een positief signaal zijnEr zijn Astra F’s die het hebben. Dus geluk hebben op de sloop is wat je moet doen. De hele deurpanelen moeten mee, het is niet mogelijk om de knopjes over te zetten.
Daarna een hoop gedoe met kabels@KadAstra-EF wrote:
En de kilometerstand, tja, de mijne heeft ook al 500.000 gereden (450.000 blokje vervangen en in mn E gelepeld)
Jij besteedt denk ik ook bovengemiddeld veel aandacht aan je auto’s. :thumb
Voor het resterend leven van een auto moet je eigenlijk nooit naar de motor kijken. Die 8-kleppers houden het bijna zonder uitzondering langer vol dan de rest van de auto waar ze inzitten. Dat wat hierboven gezegd wordt over dat je motor ook zomaar kan uitvallen is helemaal waar, maar als je zo gaat kijken naar een auto kan je in geen enkele rijden naar mijn mening.
Als het plaatwerk zo slecht begint te worden, kan je maar beter naar een andere, nog harde auto op zoek. Economisch is het niet echt verantwoord meer om deze verder op te lappen als ik het zo lees. Het is maar of je het avontuur van het kopen van een andere auto aan wil gaan…
Wat voor Corsa heb je? Het is een bekend probleem bij sommige “nieuwere” auto’s dat ze lampjes vreten. De hoge spanningen en stromen die soms nodig zijn om alle luxe opties aan de gang te houden kunnen ervoor zorgen dat bolletjes binnen no-time stuk gaan. De Vectra C van mijn ouders is net begonnen aan de tweede ronde van alles kapot maken… :swear
Ik weet niet precies over welke lampen je het hebt. Doen de lampen van het “groot gedimd licht” (is dat dimlicht of grootlicht?) het aan beide kanten niet? Dan zou het in de schakelaar kunnen zitten.
Krijgen de contacten van de lamp wel stroom (doormeten)? Zo ja, dan zijn toch je peertjes stuk. Die pech kan je zomaar hebben@KadAstra-EF wrote:
Was beregezellig inderdaad en mooi weer ook.
En dan die groentesope van je meissie, Godsamme, wat was dat lekker :thumb :thumb :thumb :thumbRik :D
Dan weet ik het menu voor de Hoogeveen meeting alvast!
Nee, dat is de kleurtemperatuur. Dus eigenlijk gewoon “de kleur”. 6000K heeft de hoogste lichtopbrengst en is naar mijn mening het prettigst om mee te rijden.
Die K heeft niets met vermogen oid te maken. Uit deze kleuren kan jij nu dus kiezenIk zal je PM hier maar even beantwoorden. Zo geheim is het niet en dan heeft de rest van het forum er misschien ook wat aan:
http://hidxenonverlichting.nl/welk-type-autolamp/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Als ik op een lampjessite je model en motor een beetje goed gok, kom ik op het type D2S uit. Klopt het dat je projector koplampen hebt?
Lampje achter uit de tellerunit draaien om de melding weg te krijgen.
Hoe die airbag eruit gaat? Nooit gedaan. Maar accu los, tijdje wachten en loskoppelen zou het toch wel moeten zijn? -
AuteurBerichten

