Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
9 november 2014 om 20:03 In reactie op: vectra slaat niet af , zelfs na het afleggen van het contact #18260139
Dan zal er een olielek in je systeem zitten, waardoor de olie via de inlaat in de motor terecht is gekomen. En zolang er brandstof in een dieselmotor komt blijft ie draaien. Dan helpt contact uitzetten niet aangezien diesel een zelfontbrander is. Met contact uitzetten stop je dan misschien de diesel toevoer, maar zolang er nog olie in het systeem is blijft de motor brandstof (olie) krijgen
Je motor zal nu in ieder geval goed nagekeken moeten worden.
Mocht je het ooit met een volgende motor (deze zal niet veel meer doen) of auto nog een keer krijgen: luchtinlaat afdekken zodat de motor stikt of in de hoogste versnelling de koppeling erin laten schieten.
9 november 2014 om 19:48 In reactie op: vectra slaat niet af , zelfs na het afleggen van het contact #18260135U heeft een diesel? Misschien zelfs met turbo?
@midnight black wrote:
@Andre_Ede wrote:
Natuurlijk is dat duurder een harddisk van 1TB kost ook meer dan 1 van 2TB en dan nog het bij behorende data verkeer.
Doe mij er dan maar 1 van 2 TB ;)
Scherp! Hier had ik overheen gelezen
Ik kan me voorstellen dat een eigen server voor de foto’s flink in de papieren gaat lopen. We zeuren ten slotte overal om :kewlpics. Heb er zelf ook al zo’n 50 rondzwerven hier
“Uw Opel uitlezen, bij u om de hoek”
Maar dan moet je wel weten welke hoek, dus niks waardeloos :argue
Nee, die twee grijze op de achterkant moet je hebben. Maar ik ben ook eindeloos aan het rotzooien geweest voordat ze enigszins gelijk stonden.
Er zijn sowieso veel slagen nodig om de lamp te verstellen en de pijltjes bij de boutjes kloppen naar mijn idee niet helemaal. Made In China much?
Twee kleine hersenen met een hersenstam
Snap ik jullie niet? :hmmz
Meisjes van het internet en meisjes in de echte mensenwereld beoordelen zijn toch echt verschillende dingen. Bij de echte meisjes beoordeel ik met een ander gevoel dan bij die van het internet :jerryVolgens is bij opel flinke tijd (misschien alleen maar) hetzelfde type koppelingsschakelaar gebruikt. En dat is zoals Willem omschrijft een schakelaar die altijd ingedrukt is tot het pedaal bediend wordt.
In mijn Astra F zit geen ruimte voor een schakelaar. Waarschijnlijk omdat ze er nooit mee geleverd zijn (?)
@smileyspeedster wrote:
Die ogen van die eerste glamfoto zullen wel uit de computer komen.
[youtube:1iz0qzxf]http://www.youtube.com/watch?v=17j5QzF3kqE[/youtube:1iz0qzxf]
Dan zijn die selfies een stuk (h)eerlijker.
Tuurlijk gaat daar fotoshop overheen. En zolang ik diegene alleen maar van plaatjes ken interesseert het me vrij weinig.
Je kijkt die plaatjes omdat het mooi is, niet omdat je eigenlijk weet dat ze irl een puisterige trol is.Die x16sz en x16szr staat voor het type motor dat erin ligt, Snozuf. Dat heeft meestal weinig met de uitrusting te maken.
Tussen Astra F en Vectra B is ook nog redelijk wat uitwisselbaar aan opties. En aangezien de Vectra B voor de wat rijkere mensen was kan je een astra leuk aankleden met onderdelen daarvanIk kom uit op 5×105. Astra J is ook met 5×115 geleverd
Inderdaad! Ze zijn te naakt, Rik. Het is imo sexier als meisjes wat aan hebben.

Of blond haar in een staart :wub :wub

Of blond haar met van die lichtblauwe straalogen :wub :wub :wub

Maar niks haalt het bij een goed gefotosoepte lingeriecollectie hoor
Weet je hoe oud de olie is? Als jij die auto net hebt (heb ik nergens kunnen lezen) en de vorige eigenaar was niet zo verzot op onderhoud of heeft alleen maar korte ritten gereden is je olie gewoon “versleten”. Je geeft zelf al aan dat de olie er niet echt goed uitziet…
Probeer eens een oliewissel met wat goedkopere 5w40 of 10W40 olie. Dan kan je, als dat helpt, een motorflush doen en daarna sjieke olie gebruiken.
Er is niet veel ruimte tussen de dakbekleding en het dak. Dus dan zou je iets van LED strips moeten gebruiken. En dan is het aan jou of dat mooi of lelijk is.
Misschien heb je in de buurt van de handvatten wat meer ruimte om het weg te werken.
Aansluiten moet je doen op het lampje bij je binnenspiegel.
Ook niet achter of rond de tankdop?! Kan hoor, maar zelfs de laatste F’jes zijn daar meestal al begonnen
Stuurbekrachtigingsolie is helder rood. Geen idee of verversen helpt en hoe dat eventueel zou moeten.
Welkom! En een hele mooie, natte auto! Je hebt vast wel ergens roest, maar het valt bij de latere F’jes idd erg mee (gelukkig).
Ik weet niet wat je van je bekrachtiging verwacht, maar met één vinger sturen tijdens parkeren oid zoals in de nieuwste auto’s gaat je nooit lukken. Kijk eens hoeveel stuurolie je nog hebt (zwarte potje links naast de accu). En anders is er vast iets versleten.
Als je niet het idee hebt dat je motor op 3 cilinders loopt, hoeft dat tikken niet erg te zijn.
Dat van die duizenden volts is de starter. Kan in de ballast geïntegreerd zitten, maar is meestal een los kastje.
Zonder ballast zou een lamp zich stuk branden, omdat het hele elektronen proces wat zich in het bolletje plaatsvindt dan oncontroleerbaar steeds heviger wordt.
Kijk, dat zijn de goedkope storingen :jerry
Als je tenminste de teveel ingespoten benzine niet meerekent dan :vertagHe maar Rik, ik had wel een bijdrage van je verwacht in het Lekkere Chickies topic! Als mevrouw Rik de toch van de lek is, kon je daar je tijd wel aan besteden…
5×105 is standaard een et waarde van 35. En of een andere et waarde slecht is voor je lagers kan de hele discussie hier weer bovengehaald worden.
Het wordt over het algemeen niet aangeraden, maar sommigen rijden al tijden rond met een lagere et dan standaardAls je details wil weten die je eigenlijk niet wilt weten is dit the place to be
Een paar maandjes verder, veel nieuwe leden. Nog suggesties?
Meestal halen ze alleen de motorcode weg. Ze zetten er niks nieuws achter. Het zal Kadett Caravan worden waarschijnlijk
En weer wat geknutseld:

(Is deze riem nog inzetbaar als reserve, uitleen, tweedehands? Zelf denk ik dat ie te verdroogd is)
Al snel kwam ik erachter dat de motorsteun los moet. Anders kan de oude riem er niet uit (zonder doorsnijden dan) en de nieuwe er niet in. Dus maar naar de baas gereden.
En er glimt zowaar weer iets aan die auto!!!
2 november 2014 om 11:13 In reactie op: Vraagje over antenne, Astra H antennevoet op Astra G ? #18259254Sleutel13 heeft ook een andere antenne dan normaal op zijn auto geplaatst. Die plaatst alleen zoveel berichten dat ik m niet voor je terug kan vinden.
Het kwam er op neer dat je moet gaan knippen en plakken (solderen) om de juiste aansluiting erop te krijgen. Misschien kan je nog onderdelen van je oude antenne gebruiken?
-
AuteurBerichten