Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik probeer het morgen nog voor je bij een Vectra Z18XE uit 2004. En dat je niets uit kan lezen is een beetje onzin. Wie weet wat er voor foutcodes instaan of wat voor afwijkende sensorwaarde je ziet staan
12 september 2014 om 19:39 In reactie op: Verwijderen van de raamslinger in de achterdeuren. #18252542Met een berg gepiel kan je die met een kleine inbussleutel eruit rommelen. Er zijn ook speciale peuterstokjes. Een stuk ijzerdraad voorzien van een klein haakje wil ook wel werken.
Kijk wel uit want die dingen schieten alle kanten op als je pech hebt.Nette bak, hoor! Heb je nou de bovenste helft van je koplamp verduisterd of is dat de weerspiegeling?
Toevallig ook nog een fotootje van je oude trots? Of je oude niet-trots, afhankelijk van hoe ie wegging…Nog nooit gezien. Misschien dat in Nederland geen plek was voor dit model onder de Astra F?
Wees er zuinig op! :wors
Qua breedte weet ik niet, maar je ET-waarde wijkt wel erg veel af (origineel 49). Een afwijking van 5 kan je er zo opzetten, maar daarboven… Er zijn hier enkelen die met een grote afwijking rondrijden, maar het wordt niet aanbevolen voor je wiellagers en je ophanging.
Zo’n zonder onderzoek roep ik Fiat Barchetta, maar daar zal RISL ongetwijfeld ook aan gedacht hebben
Ik heb ook 5W30 (hoort niet echt in een 8V, ik weet het), maar zelfs dan tikt ie bij mij altijd een keer of 5 bij een koude start. Zolang je de motor niet direct belast, maar even een paar seconden de smering op gang laat komen is er niks aan de hand
Nou, van je buren moet je het hebben. Of de milieupolitie was heeeeeel toevallig in de buurt. Lekker bezig in ieder geval!
Motortype? Nog steeds een Z16XEP?
Ja of bij de sloop vragen. Het vermogen van je dynamo zal afhangen van de opties van jouw auto. En blijkbaar ook van je chassisnummer. Liviu2004 kan dit blijkbaar voor je uitzoeken aan de hand van je chassisnummer
Dankuwel heren :wors
Ik dacht dat het forum een beetje overzichtmoe was geworden. Gelukkig is dat niet zo :thumb
Vanaf heden zijn ook alle andere garages welkom. Er is een sortering gemaakt die onderscheidt in de volgende 3 groepen: merkdealers (opel-geel), GM-dealers (GM-blauw), overigen (pimpelpaars).Laat maar komen die ervaringen!
Als (let wel: als) ik aan de motorswap ga wordt het ook een x20xev. Een c20xe begint een beetje de iphone onder de Opel motoren te worden
8 september 2014 om 18:28 In reactie op: Opel Blitz Camper MotorSwap X20SE (PROJECT STOPT) #18225262Ik zou als ik logisch nadenk zeggen dat een draadbreuk niet kan. Dan zou de waarde wel 0,00V geweest zijn.
(Ik heb zelf onlangs een kapotte gasklepsensor gehad. Alleen met losgetrokken stekker wilde de motor startte. Waarde was toen 0,00V)
Kan je in de automaatbak waardes uitlezen? Zo ja, is daar een waarde voor die TPS en wat is die?Dat is inderdaad H7, ja. En blijkbaar heeft jouw auto een optiepakket waar de koplampsproeiers bij zitten. Alleen maar fijn!
Zilver is een redelijk gangbare kleur, maar je moet toch maar geluk hebben dat de slopen in de buurt een onbeschadigde C station in precies jouw kleur hebben staan. Anders moet je gaan overspuiten
Hier heb ik mijn h1 kit ook vandaan en die doet het al ruim een half jaar perfect! Altijd goed starten, lampen warmen gelijkmatig op en nog steeds geen kleurverschil. En het Engels op de starter is net zo gebrekkig als op een setje van Pilot.
Mooie stickerverzameling op de voorruit! En jammer van die kleine deukjes aan de rechterkant, maar daar maak je al werk van begrijp ik :thumb
Mooie auto! Die donkere voor- en achterlichten staan hem goedZoals ik het begrijp uit de zin daarna is dat ze niet moeilijk gaan doen en de regel volledig schrappen.
Voorheen was de koppeling: xenon, dus meer dan 2000 lumen, dus wasinstallatie verplicht. Nu komen ze daar ook onder en hoeven ze die wasinstallatie dus niet te hebben. Dat wordt lastig controleren, want dan moet er vastgesteld worden hoeveel lumen de lamp nu produceert. Dat kan je niet zomaar aan de straat doen.
Nogmaals, zo lees ik het. Kan zijn dat de waarheid anders is
@Franco49 wrote:
als je de foto kijkt van de insignia van mij kun je het ook zien.
Ik zie hem niet. Ook niet als ik al jouw geposte berichten op dit hele forum teruglees.
Je spreekt jezelf een beetje tegen Franco49. Je meldt eerst dat je dacht dat je xenon koplampen had en een paar posts later zie ik ineens weer H7 staan.
Een foto uploaden van je koplampen zou alle twijfel uit de wereld helpen…
Bumperspray heb ik zelf al geprobeerd begin mei. Dat is er nu vanaf gespoeld. Ik hoop dat graffiti de key is
Op het forum zijn enkelen bezig met lijnzaadolie, maar dat maakt het naar mijn mening niet donker genoeg…
Die velgen staan hem goed!
Hoe heb je het plastic zo mooi zwart gekregen?Nee, maar wel alle politieauto’s hebben tywrappies aan de wieldoppen. Maar goed, dat zal wel alleen mij opvallen :hmmz
Komt ie nu mee. Meerdere mensen heb ik hier wijsgemaakt dat het moet… Wetgeving + Nederland = :hmmz :puke
Bedankt voor de info, Hisense!
Zou zo bij de politie kunnen rijden zo idd hahaha
-
AuteurBerichten