Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De spanning gemeld op het voertuig geld voor de banden waarmee deze geleverd is.
Als vredestein aangeeft: Deze band(specifiek) icm dit voertuig(specifief), dan absoluut vredestein aanhouden aangezien de band bv kwa karkas compleet anders kan zijn als de fabrieks af geleverd banden.Voorbeeldje:
Ik heb een motor, suzuki GSX-R750 K6 en heb lange tijd in een motorzaak gewerkt.
standaard bij normale belasting zegt suzuki met de geleverde bridgestone bt021 banden 2.5 voor 2.9 achter.Maar, nu rijd ik dunlop sportsmart, compleet ander karkas, als ik hier 2.9 achter rij kom ik de eerste bocht niet door. Deze berijd je namelijk woon-werk verkeer maximaal 2.5 achter.
iedere band is anders, en weer iedere band heeft een andere druk per voertuig (denk aan massa en gewichtsverdeling) Ben maar blij dat bij auto’s de temperatuur nog geeneens heel belangrijk is
Zag het met opbouwen dat er een slang hing. Wou met vragen of dat klopt.
Straight forward. But better safe than sorry.Iedereen bedankt!
Oke, bekend met dat slangetje. Heb het niet losgehaald, of al perongeluk. Kan niet ontdekken waar die op hoort, maar lijkt me vreemd dat die los moet hangen

Opgelost.
Wat voor een boortje. 1.5?
Klopt het dat er op het spruitstuk een pijpje met een slangetje zit wat gewoon loshangt?
Blijft daar KVS uitspuiten? :P
oke, bedankt!
ook ervaring met de eerste vraag die ik stelde?
ik las namelijk ergens iets dat als je in de nippeltje op de deksel blaast/zuigt je dan die one-way-valve moet bemerken, maar zowel erin blazen als zuigen maakt geen verschil en gaat simpelEven nieuwe pakkingen halen komende week en er even afhalen, weten we meer :thumb
Kan ik er even een paar dagen wat anders mee, zoals even los laten hangen? voordat me dadelijk weer de kleppendekselpakking eruit ligt?
Echt zo dicht dat ik er met ijzerdraad doorheen kom?
Maar van de binnenkant leek het alsof er al eens een boormachine in heeft gezeten. Gaatje is namelijk vele malen groter dan op foto’s in howto.Kan het trouwens zijn dat de carterontluchting op de gasklep is afgedopt in de zin van een boutje ofzo?
Als ik de de slang blaas is et jammer dan, doorprikken gaat ook niet.En als ik de gasklep met de hand open en van bovenaf kijk zie ik ook geen klein gaatje zoals op de foto’s van de howto, en een flinker gat wat er ovaal uitziet omdat je in iets ronds geboord hebt
Dat had ik verwacht, maar dat ik helemaal niks kon kwa programmering, dat is wel jammer
Ook iemand voor mij nederlandse software voor een Kloon? 201008
@johnvann wrote:
ik heb zon beetje hetzelfde probleem met mijn astra g 1.8 16v benzine, ik red op voornamelijk binnenwegen 340km met +-38 liter en op buitenwegen 450km maar ik hoorde laatst een maat van me zeggen dat dat ook kan komen doordat de kleppen niet meer goed afgesteld staan dus ga binnenkort me kleppen laten afstellen en hopen dat dat voor verbetering zorgt
Succes daarmee, dat kan namelijk niet bij een Astra G, Heeft namelijk hydraulische klepstooters, zelfstellend dus
Toevallig, ik heb hetzelfde probleem.
heb hem paar weken, en zou bij aflevering nieuwe kabel op zijn gekomen. Heeft volgens mij daarna ook een hele tijd gefunctioneerd.
Met helemaal aantrekken doet hij het een beetje :hmmz
Wacht gespannen afOpgelost :thumbup
De stappenmotor was kapot, deze is vervangen, gasklep schoongemaakt. en hij loopt weer :thumb
Net weer even terug gegaan naar de garage, breng hem morgenvroeg langs.
Gaan ze het nakijken.
Eerste ingeving zou zijn gasklephuis, maar deze zou meteen moeten gaan pesten. En niet pas 10-20-30 seconde nadat je tot stilstand bent gekomen.
Hij valt me nu vrijwel voor ieder stoplicht uit, zolang je maar lang genoeg stilstaat.
Sleutel om, en direct zonder problemen starten.
Ik vind het maar een vreemde zaak :hmmzBij dit opboren moet ook nieuwe software ingeladen worden?
Zal ik daar maar mee beginnen ja.
maar zal dit niet direct problemen moeten geven ipv pas na een paar seconde stilstaan?Is het ook verstandig om de EGR af te doppen met een blind pakking?
Ik had het zojuist weer,
Kom aan op locatie, zet hem in park, ik denk laat hem even 10sec lopen, kijken of er iets gebeurt.
En ja hoor. Na even staan daalt het toerental 300/400 ofzo auto begint te schudden. Stijgt weer, daalt weer. Schommelt echt, sloeg deze keer net niet af -
AuteurBerichten