Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jongens bedankt voor het adres. Ik heb het rubber gevonden en besteld. Ik hoorde van hem dat er 31 oktober een Opelbeurs is in Tolbert (groningen) dus misschien tot dan!
beste monza ron hoe kom ik aan zijn adres.
dank u
heb het voorruit beneden afgeplakt,geen lekkage meer.
Dus rubber is stuk weet iemand ook nog een voorruit rubber.
opelforever heeft het niet.
graag tot horens.sorry hoe zet ik er een foto bij.
heb het linker scherm er afgehad was niks mee aan de hand zag er netjes uit.
wat is de a stijl sorry weet dit niet.
Tot horens.het is een gewoone 30e heeft die een stappen motor.
En waar zit die dan .
tot horens.zou het toch bij de inlaat zoeken.
die van mij det het ook.
Bleek verkeerde luchtinlaat.
Deze aan ge past en klaar was het.
Mijn onsteking stond ook niet goed.
Hij stoterde tussen de 1500 en 2000 toeren.succes
sorry ja ik zoek de 007
woon in friesland proberen zou even kunnen als het niet ver is.
niks op internet heeft nog iemand 1 te koop.
hoor graag.zo super hier kan ik mee verder heren bedankt’
Ik ga internet op om 1 op te zoeken.
tot de volgende keer.
Want in mijn monza zat 1 van een 25e de 024.
Maar het is een 30e dus ik weet het juiste nummer niet.
Heren met een 30e loop even naar de auto en vertel mij het nummer even.
Het is het bosch nummer op de zwarte kap van de luchtmeter.bedankt.
ja dat is leuk ik weet zelf het nummer niet.
nee helaas dit is van een 25 e,en de anderen zijn maar 5 polig.
maar toch bedankt.
co 2 is te laag 0,21 bij 850 t hoord 1 pr te zijn
schroef is helemaal ingedraaid.gelukt het was de lucht massa meter,hier was aan geprutst onder deksel lag half los.
opnieuw dicht gemaakt en woila hij liep direct.bedankt tot horens
gister injectors rubbers en pakkings vervangen.
werd iets beter.
Toch maar met lucht massa meter bezig,wat bleek is iemand mee aan het rot zooien geweest.
Onderkant van de meter lag los dicht gekit.
Uit mekaar gehaald nieuwe schroefen er in en nieuwe pakkingsvloeistof.
Ook tussen de gas inlaat.
En proberen en loopt gelijk weer op benzine 1 probleem op gelost.
Maar schokt nog steeds tussen de 1 en 2000 toeren.
Bobine primair rond de 7 ohm dit is goed. secundair kleine spoel 0,90 ohm,moet tussen de 0,36 en de 0,45 ohm. Dus vervangen.
Zou het hier van komen.graag jullie mening.
Ben er nog niet helemaal achter heb net de nieuwe injector rubbers binnen gekregen, hier lekt er lucht bij naar binnen ga hier volgende week mee bezig . Dan laat ik weer van mij horen bedankt voor de reactie.
heb de kleppendeksel er af kleppen gaan goed mee ,maar wel dikke smurie in deksel en op kop.
ja hij loopt op gas en al een andere luchtmassa meter geprobeerd,ben met nieuwe pakkings bezig van de injectors hopen dat dit het is .
ook onbelastmaar het meest tussen de 1000 en de 2000 t.
tot zo ver bedankt zal het met de spuitbus probeerenoke bedankt ik zal het proberen
Er zit geen back fire op ,waar zit de lucht hoeveelheids meter ik bedoel waar hebben ze dan aangedraaid.
Is dit de co knop op de meter of is het die bout op de injectie buis.Beide alweer bedankt.
mijne doet het net andersom en wat is de beste manier om de leiding schoon te maken
groeten
boven de 2000 toeren is alles goed ik denk zelf aan dat de retourlijding verstopt is
misschien kan je daar war mee groeten
-
AuteurBerichten