Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
OBD2 uiteraard is een beetje vanaf 1997 de standaard
zit onder de handremOBD is 10 pin
OBD2 is 16 pin21 maart 2014 om 21:53 In reactie op: Verzamelen McDonalds Lelystad tbv Opeltreffen Dronten 2014 #18224194nee is zeker niet veel nee
heel mischien dat me pa met zijn astra ook mee rijdt maar dat is nog niet zeker
mijn voorste draagarmen voorzien van powerflex rubber’s
auto begon raar te rijden zwabberde van links naar recht (lag niet aan mij :jerry )
en de top mounts vervangen
17 maart 2014 om 20:24 In reactie op: Verzamelen McDonalds Lelystad tbv Opeltreffen Dronten 2014 #18224191Zet mij er dan ook maar bij :jerry
wil wel is in een colonne van alleen opel’s riejuh ipv Jappen

http://lifestyle-inc.net/2012/11/26/wangang-warriors-meeting/” onclick=”window.open(this.href);return false; eerste foto 3e auto de jappen colonne
als t nou echt IRMSCHER is zal het toch wel goed zijn
Maar niet aanteraden voor dagelijks gebruik…
Sent from my RM-846_eu_euro2_357 using Tapatalk
wat ik gehoort heb over camberplates
is dat je chassis bij de veerpoten kan scheuren wat normaal gesproken dat rubber opvangt aan trillingen en andere gekkigheidNou ik heb ze er dus ook onder zitten nog niet zo lang.
Maar scheuren ook aardig
Volgende woorden voor mij wel gewoon moogSent from my RM-846_eu_euro2_357 using Tapatalk
Heb het Topic aangepast
het was mischien niet vandaag maar meer de afgelope 3 weken P:
D-riem vervangen van me pa
Ferodo remblokken gemoteerd
MID ingebouwd
Draagarm rubber vervangen voor Powerflex
andere bumper gemonteerd met mistlampendistributie stond goed
en niet goed sluitende kleppen daar geloof ik nog niet zo in want een tikkeltje gas en hij loopt vlekkeloosmaar hoe of hoe ik zal dingen moeten gaan uitsluiten
ik hou het zeker in gedachtenik gebruik de originele filter (restrictie pijpjes weggehaald :thumb )
en de nokkenassen heb ik niet losgehad heb het blok zo gekocht en erin gehangen (vorige week nieuwe keering en d-riem eropgeklapt – maar daarvoor was het al (Riem stond wel op klappen canvas was hier en daar goed zichtbaar :shock: ))Vacuüm en koppakking heb ik al uitgesloten
Sent from my RM-846_eu_euro2_357 using Tapatalk
okee dan
dan gaat ik eerst wel proberen om die sensoren/actuatoren schoon te makenheb zojuist gekeken welk programma actief is op de mid
prog 008 en die draait met 8850
en volgens een tabel zou ik in mijn auto 16xxx draaiendus ik denk dat ik t probleem theoretisch gevonden heb
maare ik zit net te denken je moet een programma inladen
als de MID op 8982 staat geprogrameerd en stel de mijne werkt met 16665 dat is een verschil van 1.8x dan klopt t dat de waardes niet kloppenmorgen maar weer is aan de slag :hmmz
Dus het zou zo kunnen zijn dat ik de mijne uit een astra heb die ABS had
nou heb ik er gelukkig nog 1 leggen misschien dat die het wel anders doet
-ik had begrepen dat de software wel anders is tussen de XE & XEL(logisch uiteraard) inlaat traject is anders berekend maar dit zou volgens jou niks uit mogen maken in dit geval.
dus die ECU zou dat niet dus niet kunnen veroorzaken, zeker gewoon een kwestie schoonmaken van de stappenmotor(stationair…) en de EGR evt gelijk afdoppen ??ja daar komt t wel opneer ja :jerry
het enige wat ik tot nu toe gevonden heb is
Pin 14 an X13 Pin G (bis 94)
(ab 94) an X13 Pin 8
Pin 14 van X13 Pin G (tot 94)
(Van 94) tot X13 pin 8 <- obd2 pin 8Nou heb ik dit een beetje zitten volgen
(ben er zelf namelijk ook mee bezig)maare er is 1 ding waar ik zelf meezit ik wil m in mijn obd2 aansluiten (waarom makkelijk doen als moeilijk doen een optie is :jerry )
Nou heb ik dit schema
Hebben jullie enig idee ?
kan 123 niet ergens een beschrijving vinden
ik zie pin 8, 12 en 13 in dit schemahttp://www.astrasite.de/mid-nachrusten/#” onclick=”window.open(this.href);return false;
Volgens deze site zou hij op D moeten komen
Lekkah bezig geweest aan de astra van m’n ouders
carterpan losgehad om de pakking te vernieuwenen een ander subframe eronder geknalt omdat de oude een rotteplek had
kan je als je rem druk heb het pedaal langzaam naar de bodem door persen
*wat bij mij het geval was
hoofdremcilinder (deze heb ik gereviseerd voor 3 tientjes)dan gaat ik dat is ff in gaten houden op de sloop
Super :thumb
-
AuteurBerichten

