Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Die krijgen we over de mail of krijgen we een link die we moeten uitprinten ?? En waar is de ingang voor t terein eigenlijk
Dus moet zelf nog ff zorgen voor paddock kaart van 6 piek
maar hoe zit t met de kaarten ??
spreken we eerst ff ergens af en dat we met z’n allen het terein opgaan
(voor mij is het de eerste keer dat ik uberhaupt naar daf gaat en eerste keer paddock)t kriebelt toch wel kan ik er ook nog bij ??
mijn auto is ook nog nie af
maar ik ga wel naar daf maar zal niet op het paddock staan
heb de pakkeerkaart al besteldvolgend jaar wil ik op t paddock staan
dan zitten de ATS’jes eronder en verlaagd+ hopelijk de remus auspuffik wil achter uiteindelijk wel schijven hebben ja maar dat gaat denk ik nog wel ff duuren m’n voor remmen hebben de prioriteit aangezien je bij t remmen t gewicht naar voren gooit
http://www.opel-tuning.nl/?View=page&part_id=320003&hid=486&lhid=&lvid=&mid=69″ onclick=”window.open(this.href);return false;
dan weet ik wat mij tedoen staat
eerst remmen in orde dan pas verlagen :thumbis de compount van de blokken beter bestand tegen hogere temp.. :hmmz
ik heb iets andere schijven
heb foto’tje
ben nu een beetje aan t kijken voor een set remzadels en remtangen


ik heb originele Brembo’s leggen voor de Gsi denk dat ik dat gebruik ;)
KadAstra-EF : ik schrok zeker dat weet ik wel
but the Astra Survived :wubmaar ik ben er ook wijzer door geworden dat ik andere remmen moet hebben want ik had naar mijn idee last van faden
:(dat had ik al gezien maar dacht zeg t toch ff :P
ik ben 3 uur onderweg geweest ;)
26 piek is 1 ronde
maakt niet uit hoelang je erover doet “ziet t als een tolweg”
maar een circuit is geen provincialeweg waar we 50 tuffen toch :angelde baan is op dit moment 26 piek
ik zelf ben voor 3 dagen 300 kwijt geweest
camping eten Benz etcdit was mijn 2e rondje de dag daarvoor was t droog. ik gok dat ik ongeveer dezeldfe tijd heb neergezet aangezien ik toen t droog was nog een soort van langzaam ree omdat t druk was
in de zomervakantie is het weer de bedoeling om te gaan.miral astra: bedankt voor t aanbod maar ik wil in de buurt van rotterdam blijven met zoeken en ben toch overgehaald om dan te kijken voor een X16XE
als je op de ring gaat zijn Banden echt zo belangrijk
dat saxo’tje had semi’s van 55 piek de band
en ik had semi van 120 piek de band maarja ik heb 70 renpaarden en hij 120+okee dan weet ik dat ook :angel
en waar zou ik op moeten letten bij aanschaf van een blok?
zit nu al een beetje te kijken op t internet km.standen die er bij staan zijn 178.xxx en hogernog ff snel over zo’n corsa blok kan ik de motorsteun van een corsa gebruiken of kan ik me huidige hergebruiken ik moet ik er gewoon eentje halen die die X16XEL is
denk dat, dat t is geweest
maar er zijn dr ooo zoveel die niet omkijken naar hun auto zoo zonde :Sen de klepstoters zijn worst vergat ik ook nog
er gaat in die auto dus ook een andere motor van de sloop in dat is goedkoper dan dit reviseren
dat is “DE” motor :wors
zou ik ook wel willen hoor :D
dit reviseren dacht t ff niet dit motortje tikt als een bezetene door onderandere de lagers
er moet een zeker 1 overmaatse zuiger in aan gezien de compressie al ten eerste niet goed is
en moet opnieuw gehoond wordenaaai aardig prijs kaartje :shock:



-
AuteurBerichten