Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
maar waarom heeft de ene insignia dit wel en de ander weer niet?
heeft elke insignia dit?
heb het bij de mijne nog niet gezien?
wel bij de meriva-b[rquote=1895075&tid=140424&author=J.P]aub: :D
[/rquote]mooie auto en kleur.
enkel een cm of 3 lager zou hem niet mistaandenk niet dat dit een handige operatie gaat worden:hmmz
[rquote=1888938&tid=144336&author=No Name]Ik wil graag een dakspoiler monteren op mijn astra h 5drs. Is er nog iets waar ik speciaal op moet letten met monteren en dergelijke?
Mijn astra is voor de rest vrij standaard en dat wil ik ook eigenlijk zo houden op een eembleemloze grill en lichtmetalen velgen na dan. Zo oogt hij net wat sportiever;)
Eventueel tips waar ik het beste een dakspoiler vandaan kan halen?
[/rquote]
originele gm-opc line dakspoiler astra-h 5 deurs bij ons slechts 149 euro!!
normale dealerprijs 235 euro!!
zolang de voorraad strekt.
( ook vele verschillende embleemloze grill’s uit voorraad leverbaar )
mvg eugene
gm-tuningparts[rquote=1883179&tid=143881&author=wittyrudy]Graag had ik vernomen of er wel degelijk twee uitlaten aanwezig zijn bij een insignia sport tourer 1.6 t zoals beloofd van de verkoper[/rquote]
hoi
klopt inderdaad.
hebben alle 16 / 20 turbo motoren standaard:thumbup[rquote=1880946&tid=143643&author=Recce 46]En een nieuwe grill, die moet er ook nog komen!!![/rquote]
dit is een mooie grill
redelijk origineel en mooi hetzelfde als de ondergrill in de bumper.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=139923[rquote=1880903&tid=143643&author=Grenswachter]Leg er dan een iets breder band op zou ik zeggen.[/rquote]
bredere band kan maar maakt het niet altijd goed.
ligt veelal aan de et en het aantal J van de velgen.
is ook zo bij de insignia met 20 inch en 245 banden.
ik meen dat je dan nog al brede banden hebt.
en nog valt de complete velg te ver naar binnen.
dit los je dan niet op met bredere banden enkel met spoorverbreders.[rquote=1880560&tid=143643&author=AsconaC20NE]ik zou absoluut geen spoorverbreders doen
tuning/styling is persoonlijk, ik vind juist kleine details erg mooi
ik zou er een paar hele dikke wielen onder doen, maatje 20 inch en verder heel subtiel dakspoilertje en wat kleine details zoals een OPC-line pakket en misschien een Irmscher achterkant met dubbele uitlaten. Verder niet. Maar dat is wat IK mooi vind.
deze Irmscher velgen in 20 inch, zwart op een witte auto of gewoon grijs op een andere kleur

deze achterkant

deze achterspoiler of deze wielen

En heel bescheiden OPC line pakket
maar het is net wat jij mooi vind[/rquote]
met goede spoorverbreeders is niks mis.
waarom geen spoorverbreeders.
geeft vaak een betere look.
en als je geen spoorverbreders pakt van 6 cm per kant of zoiets is er niks aan de hand.
als je gewoon iets van 1-2 cm neemt kan dit zeker geen kwaad.[rquote=1880114&tid=143637&author=RonaldH]Speedswitch van Beijer monteren,kan je zelf instellen bij welke snelheid ze weer uit gaan.[/rquote]
is niet de oplossing.
heb er geld voor betaald dus vind ook dat het fatsoenlijk moet werken va fabriek.
als je een nieuwe opel koopt ga je er ook vanuit dat dit fatsoenlijk werkt.[rquote=1880094&tid=143637&author=Gamespel]Vreemd, bij mij staan ze automatisch voor en achter aan.[/rquote]
bij mij ook enkel gaat dit naar een paar seconden automatisch uit ( ivm filerijden volgens opel )
en als je dan achteruit inparkeerd / rijd gaat hij weer aan.
maar als je vooruit inparkeerd gaat hij niet automatisch aan en moet je hem eerst aanzetten dmv op het knopje te duwen op het dashboard of je moet eesrt even een stukje achteruit rijden zodat hij weer automatisch aan gaat en dan vooruit inparkeren ( dan doet hij het wel )maar je moet hem bij vooruit parkeren of zelf aan zetten of eesrt even een stukje achteruit rijden om hem weer te activeren en dan doet hij het aan de voorzijde pas.
heb ik ook al 2 keer gedaan en ze hbben de middenconsole al 2x open gehad en er schuim tussen gedaan end.
is wel een stuk minder maar af en toe hoor je het nog wat kraken als je op een slechte weg rijd.:arguekijk das nuttig en goei nieuws.
morgen gelijk even een cd gaan lenen hier:Dis dus weer inderdaad niks geworden.
was inderdaad schijnbaar een update leverbaar maar enkel van het laatste type insignia met het nieuwe type dvd 800.
:arguekom op zeg in deze puinbak wil je toch niet gezien worden!!
kun je net zo goed gelijk zo’n lelijke Toyota of Honda kopen.kom op zeg in deze puinbak wil je toch niet gezien worden!!
kun je net zo goed gelijk zo’n lelijke Toyota of Honda kopen.[rquote=1863397&tid=131479&author=Spacejam]In de audi zitten waarschijnlijk andere lenzen waardoor het blauwer lijkt. Audi gebruikt zelf ook gewoon 4300k lampen.
Zo lijkt de xenon verlichting van een astra h (met originele xenon units) blauwer/witter dan die van een insignia terwijl er in beide 4300k lampen zitten.
7500k is naar mijn mening echt blauw (Te blauw).
5000k is echt de max als je een originele look wilt houden, alles daarboven ziet er gewoon echt “aftermarket” uit. 6000k ziet er soms nog mooi uit als de lenzen goed zijn (zoals hierboven bij de insignia) in veel koplampen is 6000k al te blauw. [/rquote]ben ik het persoonlijk dus niet helemaal mee eens!!
wat de audi betreft dat zou kunnen ivm de lenzen.de xenon verlichting van een astra h (met originele xenon units) vind ik dus helemaal niet blauw / wit.
enkel als ze opstarten zijn ze wat blauwer.
maar als ze even branden worden ze wat geler.7500k is zeker niet blauw!!
misschien wel bij een xenonset maar bij de blue thunder lampen ( waar we het hier over hadden ) is dit gewoon hagel wit licht.
( zie foto insignia / hier zitten ze in de bochten verlichting )
dit ziet er dan zeker niet aftermarked uit!vind zelf persoonlijk de 4300k lampen die opel gebruikt te veel wit-geel licht geven.
heb er daarom zelf 6000k lampen ingezet wat een mooi wit licht geeft. ( zie foto )in die stronthoop wil je toch niet gezien worden.
man man wat een mislukte frikandel!![rquote=1862668&tid=131479&author=cabripro][rquote=1749214&tid=131479&author=Edition 2000]hierbij een foto met de nieuwe 6000k lampen in combinatie met 2 nieuwe witte lampen voor de bochte verlichting.
zicht is nu nog beter en het ziet er nu zeker nog mooier uit met 6000k lampen ipv de standaard 4300 k ( wit-gele ) lampen.

[/rquote]
welke moet ik bestellen voor in de bochten verlichting, en zijn er nog meer lampen te vervangen voor witter (beter) licht zoals kentekenplaat verlichting?[/rquote]is h11
heb er zelf de gp thunder in 7500k ingezet.
heb je mooi wit licht.:thumbupwat een stronthoop zeg:swear
net zo lelijk als die toyota en honda modellen.
gauw de fik er in.[rquote=1851994&tid=139464&author=GREY ILLUSION][rquote=1851859&tid=139464&author=Edition 2000]ziet er super uit tim!!
zonder de dakrailing wordt hij nog dikker!![/rquote]lampjes van jou staan hem ook goed he:D[/rquote]
vind ik persoonlijk wel.
ziet er echt dik uit!!:thumbupziet er super uit tim!!
zonder de dakrailing wordt hij nog dikker!![rquote=1846424&tid=140875&author=john123]ik heb op de knipperhendel een menu knop zitten daar kan je verschillende dingen zien zoals hoe lang je nog met de olie kan doen en die staat op 15 % nu zeiden ze bij het ophalen dat de olie ververst was maar krijg ik dan geen melding zo dat de olie ververst moet worden.en normaal gaat de olie tot aan de eerste beurt wel mee toch of zie ik dat verkeerd.dus de 30000.
iemand die er wat van weet[/rquote]olie gaat niet door tot de 30.000.
bij de ene is dat 15.000 en bij de andere bv 18.000km.
ligt aan het aantal startmomenten van de auto waardoor de zuurgraad van de olie veranderd.
hoe vaker de auto gestart wordt hoe sneller de olie ververst moet worden.tussen bv duitsland en nederland zitten kwa uitvoering ook weer verschillen tussen de modellen.
wat er hier bv op een cosmo standaard opzit zit er bv in duitsland weer niet standaard op en daar zitten dan weer andere dingen standaard op de cosmo.[rquote=1845050&tid=137882&author=wittyrudy]wist niet dat je de bi xeon lampen zelf kon vervangen[/rquote]
lamp kun je redelijk makkelijk zelf vervangen hoor geen probleem.
is de laatste jaren inderdaad aanzienlijk minder geworden.
waar zijn toch die mooie jaren van 15-20 jaar geleden.
maar ook in belgie is het helaas aanzienlijk minder geworden.
is gewoon echt doodzonde dat de tijden van die mooie meetings zoals ( hans vermijeren-middelbeers / baarlo / en vroeger bij eep bogers of borgers / haven antwerpen / sport corsa club / scorpion in utrecht / opel club brabant-zundert) en zo kunnen we nog wel even doorgaan helaas alle verleden tijd zijn.
persoonlijk vind ik dit echt jammer waren super meetings!! -
AuteurBerichten