Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Samet1805 wrote:
van 2013.
dan zal het bij mij een grootlicht ass zijn. Maar kan je deze niet laten omvormen? zijn de camera’s verschillend van elkaar?kun je niet laten omzetten.
is of of.@Samet1805 wrote:
Beste mensen
Als er een opel eye aanwezig is (camera vooraan), dan moet dit toch meteen werken? of moet je dat softwarematig gaan laten activeren bij de dealer?
van welk bouwjaar is de auto?
ook halen veel mensen het opel eye systeem en het automatisch groot licht systeem door de war.
bij beide heb je zo’n camere in de spiegel enkel bij de ene is het voor verkeersborden te lezen en bij de ander is het dus als grootlicht assistent.
is maar net welk pakket je gekozen hebt.@Dennispolly wrote:
ja Eugene dat klopt wat je zegt, maar ben toch dik tevreden over het eind resultaat.
Update tot nu to: – irmsher gril
– opc knipperlicht omlijsting
– rondom 3 cm verlaagd
– rondom 2 cm spacers
– osram 5000K +20% xenon
– achterste ramen laten tinten
– witte bochtverlichting
– +2 dvd hoofdsteunen
nog 1 ding op mijn verlanglijstje chroom deur grepen kan ze op je nieuwe site zo snel niet meer vinden Eugene????@GM-Tuningparts wrote:
@Dennispolly wrote:
en zo ziet hij er dan uit in daglicht op straat.

ziet er super uit dennis.
enkel het enige kleine minpuntje vind er zelf persoonlijk bij de verlagingsveren van eibach / h-r
dat het altijd lijkt of de auto geladen is ( iets achterover hangt )
dat is bij de veren die wij hebben het mooie dat je dan achter bv een veer kunt nemen die een halve cm
korter is dan voor om dit probleem op te vangen.
ipv 30 / 30 krijg je dan bv 30-25 of 40-35hier de link:
http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/444/deurklinkcovers-opel-insignia-sedan-chroom” onclick=”window.open(this.href);return false;
@Dennispolly wrote:
en zo ziet hij er dan uit in daglicht op straat.

ziet er super uit dennis.
enkel het enige kleine minpuntje vind er zelf persoonlijk bij de verlagingsveren van eibach / h-r
dat het altijd lijkt of de auto geladen is ( iets achterover hangt )
dat is bij de veren die wij hebben het mooie dat je dan achter bv een veer kunt nemen die een halve cm
korter is dan voor om dit probleem op te vangen.
ipv 30 / 30 krijg je dan bv 30-25 of 40-35@Opeloco wrote:
@GM-Tuningparts wrote:
@Opeloco wrote:
@GM-Tuningparts wrote:
Hoe zitten deze bevestigd dan?
Volgens mij kan je ook zonder problemen universele spacers van 10mm plaatsen, de draad lijkt mij lang genoeg om deze er gewoon bij tussen te steken.
En van die universele heb je er 2 voor een 15€… ;)haal je niet met je bouten plus je moet spoorverbreders hebben met middencentrering.
Klopt, heb me vergist van breedte bij degene die hier onze corsa zitten, zijn er maar van 5mm :D
Maar hoe worden deze op de foto nu gemonteerd? De draadeindes die zichtbaar zijn zijn niet de originele van de insignia, en de originele komen niet door de spacers…. Hoe werkt dit dan?
zijn nieuwe langere bouten deze worden bij de spoorverbreders geleverd en komen ter vervanging van de originele bouten
ziet er mooi uit dennis.
welke maat banden heb je?
245 / 255 breed?bevallen die vredestein banden goed??
moet ook nieuwe banden hebben maar ben sterk aan het twijfelen.
divm de vredestein banden vroeger veel herrie maakten en heb laatst in een auto gereden
met vredestein snowtrac banden maar man wat een herrie was dat.
was niet om aan te horen.
vind het namelijk wel hele mooie banden maar ze moeten geen herrie maken.@Dennispolly wrote:
trouwens mooie site geworden Eugene.
@GM-Tuningparts wrote:
@Dennispolly wrote:
Ik heb ze rechtstreeks kunnen kopen heb er 120Euro per set van 2 voor betaald, volgens mij kosten ze zo 159 Euro.
@Wijnandb wrote:
Hey Dennis,
wat heb jij moeten betalen voor die spoorverbreders? Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen tussen spoorverbreders/verlagingsveren………
Wil ook eerst weten of die verlagingsveren i.c.m. een afneembare trekhaak wel goed gaat :hmmz
http://www.gm-tuningparts.nl/shop/tuning-parts-velgen-banden/spoorverbreders?page=4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
dank je heb er ook veel werk mee gehad en het is nog niet helemaal klaar.
maar dat komt nog door de weken heen. :D@Opeloco wrote:
@GM-Tuningparts wrote:
Hoe zitten deze bevestigd dan?
Volgens mij kan je ook zonder problemen universele spacers van 10mm plaatsen, de draad lijkt mij lang genoeg om deze er gewoon bij tussen te steken.
En van die universele heb je er 2 voor een 15€… ;)haal je niet met je bouten plus je moet spoorverbreders hebben met middencentrering.
@Dennispolly wrote:
Ik heb ze rechtstreeks kunnen kopen heb er 120Euro per set van 2 voor betaald, volgens mij kosten ze zo 159 Euro.
@Wijnandb wrote:
Hey Dennis,
wat heb jij moeten betalen voor die spoorverbreders? Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen tussen spoorverbreders/verlagingsveren………
Wil ook eerst weten of die verlagingsveren i.c.m. een afneembare trekhaak wel goed gaat :hmmz
http://www.gm-tuningparts.nl/shop/tuning-parts-velgen-banden/spoorverbreders?page=4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@Dennispolly wrote:
hier vast een voorproefje, goed te zien dat de stalen velgen al gelijk staan met de spatborden.


neem aan als de stalen velgen met deze spoorverbreders al gelijk staan met de zijkant van de auto
dat wanneer je de 20 inch gemonteerd hebt ze buiten de auto uit komen of voor het oog buiten de auto uit komen divm dat dit een hele andere et is en aantal j is breder en de band is breder als van deze stalen velgen.heb zelf 10 mm per kant vind ik persoonlijk het mooiste.
vind 2 cm persoonlijk per kant net te veel en dat de wielen dan net iets te ver naar buiten komen.
maar dat is smaak natuurlijk.
met 1 cm krijg je dit vind ik persoonlijk netjes dat ze nog net mooi binnen de wielkast blijven.





@Opeloco wrote:
Heb net dezelfde verklaring gekregen van dat verkeerd monteren, en idd, hoe kun je die nou verkeerd plaatsen…
Ook 450€ betaald voor een setje poten + verzending nog een keer.Ik dacht eerst dat ik mijn cardans al had stukgereden… We hebben die set er 3 keer onderuit gehaald om alles te checken en te dubbelchecken, zelfs de toplagers vervangen omdat we dachten dat hier wat speling op zat.
Invoerder vond het ook een raar verhaal en zei dat H&R anders nooit moeilijk doet over garantie gevallen, dit is dus ook zever blijkbaar.
succes ermee.
over een paar duizend km ben je weer aan de beurt!!
heb de mijne er gisteren onderuit gegooid en wat denk je weer kapot / lek!!
liggen er nu 4000 km onder ( de laatste nieuwe set ) en nu zat heel de zuiger al weer vol met vet
en olie en onder bij de keering waren beide schokbrekers ook al weer lek!!
heb er nu gewoon 50mm verlagingsveren onder gezet voor en achter de schroefverstelling van de h-r set laten zitten en kom nu bijna in de buurt van de schroefset ( diepte) scheelt 1 cm dat hij nu minder laag ligt.
maar man wat een genot weer om in de auto te rijden met die gewone verlagingsveren en wat ik al zeg met -50mm komt hij aardig in de buurt van de schroefset maar ben nu wel van dat probleem af met die k.t schroefset en het rijgenot is weer helemaal terug.zeker voor de comfort stoel gaan als je de mogelijkheid hebt.
die stoelen zitten gewoon echt super.
had bij mijn eertse insignia ook de normale stoelen en heb nu de comfort stoelen maar man wat een dag en nacht vershil.
en zonder rugpijn naar 1000 km.heb nu een setje intrax veren klaar liggen deze gaan er morgen op.
achter laat ik de schroefverstelling zitten dan kan ik hem aanpassen op voor.
voor heb ik nu veren van -50mm besteld om toch in de buurt te komen van de schroefset.@Opeloco wrote:
@GM-Tuningparts wrote:
@Opeloco wrote:
Welk merk schroefset heb jij zitten? Heb ook al kapotte dempers gehad met de mijne, maar ik had ze 2de hands gekocht dus geen garantie :fy1
H&R
Maar daar is het laatste nog niet over gezegt
set van 1200 euro!!Fijn, ik heb ook de H&R…
Had ze laten nakijken of ik alles wel goed gemonteerd had bij een plaatser van H&R die voornamelijk bmw verlaagd. Hij zei dat ze dit ook al vaker meegemaakt hadden… En met dit verhaal ook naar de invoerder geweest, H&R hield voet bij stuk en ik kon nieuwe dempers kopen :fy1Houdt uw verhaal even bij zou ik zeggen, mss dat ik er ook nog eens aanspraak op moet doen :thumb
de eerste keer gingen ze kapot naar 6000 km ( half jaar ) en kreeg ik ze niet vergoed
en moest ik voor 2 nieuwe schokbrekers 450 euro betalen.
bij beider lagen de lagers eruit en volgens h&r was dat door lomp gebruik en slechte / verkeerde montage.
montage kan maar op 1 manier dus dat is flauwekul en lomp rijgedrag is ook flauwekul natuurlijk.
net of ik met een auto van 50k ga terrein rijden.
2e keer waren ze weer kapot naar 4000 km.
deze heb ik na veel vechten dan toch vergoed gehad maar niet van harte.
en nu 4000 km laten beginnen ze weer te bonken.
durf bijna nog niet meer te rijden met de auto omdat je anders bang bent als je over een klinkerweg rijd
dat de schokbrekers kapot gaan.@Dennispolly wrote:
Eugene, volgens een goede vriend van mij die eigenaar is van KSC import, en erg veel van deze zaken afweet, heeft mij nadrukkelijk geadviseerd om niet lager te gaan dan 4 cm met de originele schokbrekers omdat deze het dan gewoon weg niet meer aan kunnen. In overleg heb ik dan ook gekozen voor de standaard 3 cm verlaging waar je dan helemaal geen problemen krijgt. Dus ik hoop dat je er goed aan doet om 5 cm lager te gaan zonder aangepaste schokbrekers. Anders zit je straks weer met het zelfde probleem. Is maar een tip.
gr Dennis
snap wat je bedoeld dennis.
weet dat je normaal met standaard schokbrekers max rond de 4 cm zit.
maar heb vroeger op verschillende auto’s enkel veren gehad van 5-6 cm in combinatie met de originele schokbrekers en ik heb nooit geen problemen gehad!!
kan natuurlijk niet voor een ander praten maar wat ik al zeg ik heb nooit problemen gehad.
ga het gewoon proberen is het niks dan liggen ze er zo weer onderuit.
maar verwacht dat het wel mee valt.
ben zelf heel zuinig op de auto en ik knal ook niet over drempels edg en bij slechte wegen
pas ik mijn snelheid aan.
mochten ze ooit kapot gaan dan is vervangen in ieder geval goedkoper dan de schroefset van h&r van 1200 euro die elke 5000 km kapot is.@Opeloco wrote:
Welk merk schroefset heb jij zitten? Heb ook al kapotte dempers gehad met de mijne, maar ik had ze 2de hands gekocht dus geen garantie :fy1
H&R
Maar daar is het laatste nog niet over gezegt
set van 1200 euro!!volgende aanpassing komt over 2 weken.
gaat de schroefset eraf en komen er gewone verlagingsveren op
achter laat ik de schroefset zitten en voor de voorzijde heb ik veren besteld van -50mm
schroefset is 1,5 jaar oud en de voorste schokbrekers van de schroefset zijn nu in 1,5 jaar tijd voor de 3e keer kapot heb het helemaal gehad met die zooi!!
de nieuwe laatste set die ik als garantie heb gehad zit er nu 4000 km op en nu beginnen de schokbrekers al weer te bonken ( lagers eruit )
ga nu gewoon voor de originele schokbrekers met 5 cm verlagingsveren voor en achter kan ik hem dan mooi aanpassen op de voorzijde omdat deze dan nog verstelbaar zijn.afgelopen week mijn zomerwielen maar weer terug gelegd en
wat kleine updates.remklauwen alle weer een keer mooi gespoten.
smoke zijknipperlichten geplaatst
nieuwe grill ( aangepast )



@HarrieAstra wrote:
Wat ik me nu afvroeg was of dat de smoke OPC II mistlampen wel voldoende licht opbrengst zouden hebben. Ze zijn namelijk redelijk donker. Iemand die hier smoke mistlampen heeft en kan vertellen hoe de lichtopbrengst is?
complete bumper zit momenteel op 359 euro
bumper / alle roosters / mistlampen / subframe bodemplaat
( excl. mistlampverloopstekkers / koplamprubbers)http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/619/opel-astra-g-opc-voorbumper-aanrader” onclick=”window.open(this.href);return false;
28 februari 2013 om 20:30 In reactie op: zoemend, zuigend geluid bij optrekken en gas geven #18106642@Macer1965 wrote:
datzelfde filter heb ik inderdaad ook gemonteerd en nu ik erover nadenk lijkt dat inderdaad wel de oorzaak te zijn…
inderdaad is bij mij sinds de montage van de filter ook erger geworden.
weten we in ieder geval waar het nu vandaan komt. :D28 februari 2013 om 20:13 In reactie op: zoemend, zuigend geluid bij optrekken en gas geven #18106640@NoFear1696 wrote:
@Macer1965 wrote:
Ik rij een Insignia Sport sedan van februari 2012.
Tijdens het optrekken in de eerste en tweede en soms derde versnelling hoor ik even een zoort zuigend, soms metaalachtig geluid, alsof er ergens lucht wordt afgezogen. Ditzelfde geluid hoor je ook heel even wanneer je even gas geeft en dan het gaspedaal snel loslaat, op het moment dat je loslaat klinkt heel even het zelfde geluid. Je hoort het niet bij contstante snelheden of het normaal langzaam loslaten van het gas.
Het geluid is er al vanaf het begin, dacht dat het iets van de turbo was, maar erger mij er steeds meer aan en lijkt soms erger te worden…Iemand hier ook ervaring mee?
het geluid wat je hoort is de interne whastegate van je turbo. is heel normaal. met een openluchfilter wordt dit geluid heel goed hoorbaar,alsof je de paarden hoort hinniken.
wat je zegt klopt wel.
heb een k&n filter gemonteerd en hierna is het inderdaad wel iets duidelijker hoorbaar :hmmz28 februari 2013 om 19:29 In reactie op: zoemend, zuigend geluid bij optrekken en gas geven #18106638@Macer1965 wrote:
Ik rij een Insignia Sport sedan van februari 2012.
Tijdens het optrekken in de eerste en tweede en soms derde versnelling hoor ik even een zoort zuigend, soms metaalachtig geluid, alsof er ergens lucht wordt afgezogen. Ditzelfde geluid hoor je ook heel even wanneer je even gas geeft en dan het gaspedaal snel loslaat, op het moment dat je loslaat klinkt heel even het zelfde geluid. Je hoort het niet bij contstante snelheden of het normaal langzaam loslaten van het gas.
Het geluid is er al vanaf het begin, dacht dat het iets van de turbo was, maar erger mij er steeds meer aan en lijkt soms erger te worden…Iemand hier ook ervaring mee?
hoi
heb zelf een 2.0 turbo heb hetzelfde probleem.
ik heb het idee dat het de voorverwarmer is.
die stofzuiger die je hoort als de motor koud is als je je auto start
en die er dan na 10-20 sec af springt.heb dat ook met rijden, optrekken of met wat gas bij geven dat je af en toe
op de achtergrond dat geluid van die stofzuiger hoort.
is zwaar iritant dacht eerst dat het van de turbo kwam dat je heel licht die fluit hoort maar
komt echt van die voorverwarmer (stofzuiger) dat geluid.
het komt ook steeds vaker voor dat geluid.
heb volgende week een afspraak staan bij de dealer om voor de 2x in een half jaar een nieuwe
stuurbekrachtigingspomp te laten monteren omdat deze kapot is.
zal ze dan gelijk de opdracht geven om dit ook op te lossen want het is inderdaad iritant
dat stofzuiger geluid tussendoor.
ook moeten ze naar de versnellingsbak en koppeling kijken want er zit in de aandrijving
(bak) op de achtergrond ook een draaiend geluid wat lijkt op het draaien van de aandrijfassen
dacht eerst dat het geluid van de banden kwam maar ze hebben proef gereden met de auto bij de dealer
het het geluid komt dus vanuit de aandrijving ( bak )
het is maar heel licht maar je hoort het wel.
dus al met al een aardige lijst voor een nieuwe insignia van 1 jaar oud met 14.000 km op de teller
:arguedit probleem heb ik af en toe ook.
enkel als ik de oprit oprijd of schuin afsla op een drempel ofzogewoon naar klasen of dbilas gaan!!
-
AuteurBerichten