Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@calibra-power wrote:
Zoals eerder al aangekondigd ga ik een poging ondernemen om AFL te bouwen in mijn insignia.
Volgens velen is het onmogelijk maar dat maakt mij juist extra gedreven om het voor elkaar te krijgen.
Ondertussen heb ik al een hele berg schema’s, onderdeel nummers en informatie verzameld.Ik zal het een en ander hier posten over mijn vorderingen.
de onderdelen die ik nodig heb zijn:
2 AFL koplampen
AFL module
andere spiegel
hoogte regeling sensoren
andere licht schakelaarHet grote probleem is de kabelboom. Insignia’s staan niet op de sloop. Deze auto’s worden gedemonteerd en gaan vervolgens met kabelboom en al de schredder in.
Ik heb al met verschillende slopen contact gehad en telkens hetzelfde verhaal.De sensoren heb ik nog niet gevonden want deze worden meestal niet eraf gehaald.
Spiegel kan ik krijgen voor ongeveer 130 euro
AFL module is al in the pocket.Maar ik heb wat hulp nodig van de AFL rijders.
Wie kan er voor mij een foto maken van zijn voorruit. Ik wil graag weten of ik een nieuwe ruit nodig heb als de andere spiegel monteer
Ook wil ik weten of iemand kan bevestigen of de lichtschakelaar fysiek anders is dan een originele. Bij mij zitten er 2 wieltjes op. 1 voor de dashboard verlichting en 1 voor de hoogte regeling.Het systeem werkt als volgt.
Onder de auto zitten 2 sensoren. 1 op de achteras en 1 op een voorpoot. Deze sensoren zijn verbonden met de AFL module.
Dit is een relatief simpele kabelboom om te maken.
De automatische groot licht functie zit in de binnen spiegel. Dat is een extra sensor onderaan de kap.
Deze zit ook verbonden met de AFL module.
Deze gegevens worden vervolgens verwerkt door de AFL module en vervolgens stuurt deze module weer de stelmotoren in de koplampen aan.
Met andere woorden ik vermoed dat het systeem ook zou kunnen werken zonder een insignia.
Het probleem zit hem in het vinden dan deze signalen. In de connectoren van de koplampen zit alles al voorbereid maar waar zit dit nu op aangesloten???
Dit is het stukje waar ik het schema nog van mis.
Ik denk dat de lichtschakelaar anders is omdat daar waarschijnlijk nu de signalen op zitten van de originele hoogte regeling. Maar hier ben ik dus nog niet achter.Als ik meer info heb dan zal ik het hier posten.
Als iemand wat foto’s kan uploaden dan zou dat super zijn.hoi,
als je wil kan ik je al dat vele werk besparen.
nieuw leverbaar vanaf medio oktober en speciaal gemaakt voor modellen met standaard h7 halogeen koplampen.http://www.gm-tuningparts.nl/shop/product/5005/koplampen-opel-insignia-xenon-look-plug-play-h7-led-dagrijverlichting” onclick=”window.open(this.href);return false;
mvg eugene
hallo mensen,
wegens verkoop van mijn insignia heb ik nog wat leuke dingen voor mensen die intresse hebben
voor prijzen edg gaarne even een mailtje naar info@gm-tuningparts.nl
gaat om deze delen:
VERWIJDERD
was zeker wel leuk geweest.
is een goed idee volgende keer in belgie.
prik maar een datum zou ik zeggen haha :Dja ben ook benieuwd :D
mooi!!! :thumbup
tijd moeten we inderdaad nog afspreken.
11.00uur is dat wat?
ok mensen dan houden we deze datum en lokatie aan dan als dat voor iedereen ok is.
me moeten natuurlijk een keer iets beslissen anders komt het niet goed :Dis dit voor de belgische mensen die willen komen ook een goede lokatie?
niet te ver??gaarne even een lijstje wie er allemaal komt dan heeft iedereen een beetje een idee.
1 eugene
2….19 mei ( 1e pinksterdag ) voor iedereen ok dan??
lokatie ook ok voor iedereen?@nicocorsa wrote:
aaahh voor mij is dat okee.
zit juist nog met 1 ding . zou er toestemming gevraagd moete worden omdaar op de parking te staan .
ik verwacht van niet is gewoon een open parkeergelegenheid van mc donalds en het hotel wat daar zit.
had dit ook bij mijn 18 ich velgen bij mijn insignia.
deze velgen heb ik verkocht en 20 ich zomervelgen voor terug gekocht.
hierbij heb ik dat probleem niet.
ook met mijn 17 inch stalen wintervelgen heb ik gelukkig dit probleem niet.
bij mijn vorige insignia had ik dit probleem wel.@denonlicious wrote:
mc donalds lijkt me zo’n rare plek om af te spreken omwille dat het er wel eens heel druk kan worden op de middag
misschien een industrie terreintje in de buurt van de winkel?bij die mc donalds is parkeerruimte genoeg en daar is het ook nooit echt super druk.
als je helemaal achterin gaat staan richting dat restaurant / hotel wat er ook zit moet dat al helemaal geen probleem zijn.
en als je honger of dorst hebt en je kunt iets eten of drinken ter plekke is denk ik nooit verkeerd.
mc donalds in best bv daar moet je in het weekend niet komen dan heb je geen plaats maar bij deze mc donalds in rosmalen is het nooit echt druk.maar als iemand nog andere sugesties heeft laat het even weten zou ik zeggen.
mc donalds in rosmalen iets??
@hpp wrote:
Heren, is er ooit wel een gewone 1.6 geweest? Je hebt 1.8, 1.4 turbo, 1.6 turbo, 2.0 turbo (220 en 250 pk) en 2.8 (260 pk en opc) in benzine, en in diesel heb je geen 1.6.
Het is dus onvoledige info in het blad (verrassend) en een 1.6 turbo is echt niet sloom.Maar wat al is gezegd, probeer het gewoon, dan weet je het zeker
Hans
klopt inderdaad hans bedoelde een 1.8 / ipv 1.6
1.6 is enkel in turbo en is inderdaad echt niet sloom.@Vannos wrote:
@GM-Tuningparts wrote:
@Erikm wrote:
In diverse tests wordt de insignia sports tourer niet zo best vermeld met betrekking tot prestatie. Inhalen zou gaan als een oud opaatje met een file achter je als gevolg en gas moet tot de bodem als je mee wilt rijden met overig verkeer?
Het waren tests met de 1.6“maar de prestaties zijn onder de maat. Om met de verkeersstroom mee te komen moet soms vol gas worden gegeven.’ (bron autozine)
Hoe is jullie ervaring? Kloppen deze uitspraken
wat een onzin weer van dat autoblad / internet.
was het toevallig geen autoweek?
zolang het bij autoweek geen vw is maar opel dat weten ze daar altijd wat te z.ken.
inderdaad een gewone 1.6 is niet vooruit te krijgen.
maar het lijkt me bijna niet dat ze een normale 1.6 testen want die zijn er bijna geen en ook niet lang geleverd.
de 16 turbo zijn er volop maar dan kom je echt niks tekort!!
gaat gewoon als de brandweer en je hoeft het gas maar net aan te raken en je hoeft
echt geen volgas te geven.
gewoon negeren al die autotijdschriften en al die tests is allemaal een wasse neus.
Wat ik al zeg al heb je net als bij autoweek van die vw liefhebbers en van die mensen die altijd iets over opel te z.ken hebben of zo’n gastje die net een jaar zijn rijbewijs heeft en die moet jou dan vertellen hoe een auto rijd en presteerd dat kun je toch niet serieus nemen. gaaaap
Gewoon zelf gaan testrijden met zo’n auto dan zie je zelf hoe hij rijd en of de auto aan jou eisen voldoet.dan heb je vast ook de video gezien van de cascada,, man wat een trieste gast presenteert dat bah
inderdaad die bedoel ik.
heeft net een maandag zijn rijbewijs en is net uit de luiers en die zal dan is effe vertellen of zo’n auto goed is of niet. :fy1@Erikm wrote:
In diverse tests wordt de insignia sports tourer niet zo best vermeld met betrekking tot prestatie. Inhalen zou gaan als een oud opaatje met een file achter je als gevolg en gas moet tot de bodem als je mee wilt rijden met overig verkeer?
Het waren tests met de 1.6“maar de prestaties zijn onder de maat. Om met de verkeersstroom mee te komen moet soms vol gas worden gegeven.’ (bron autozine)
Hoe is jullie ervaring? Kloppen deze uitspraken
wat een onzin weer van dat autoblad / internet.
was het toevallig geen autoweek?
zolang het bij autoweek geen vw is maar opel dat weten ze daar altijd wat te z.ken.
inderdaad een gewone 1.6 is niet vooruit te krijgen.
maar het lijkt me bijna niet dat ze een normale 1.6 testen want die zijn er bijna geen en ook niet lang geleverd.
de 16 turbo zijn er volop maar dan kom je echt niks tekort!!
gaat gewoon als de brandweer en je hoeft het gas maar net aan te raken en je hoeft
echt geen volgas te geven.
gewoon negeren al die autotijdschriften en al die tests is allemaal een wasse neus.
Wat ik al zeg al heb je net als bij autoweek van die vw liefhebbers en van die mensen die altijd iets over opel te z.ken hebben of zo’n gastje die net een jaar zijn rijbewijs heeft en die moet jou dan vertellen hoe een auto rijd en presteerd dat kun je toch niet serieus nemen. gaaaap
Gewoon zelf gaan testrijden met zo’n auto dan zie je zelf hoe hij rijd en of de auto aan jou eisen voldoet.is mei voor iedereen haalbaar?
19-20 mei 1e / 2e pinksterdag???
@alphox wrote:
misschien een idee om bij GM Tuningparts te doen in eindhoven? dat is voor de belgen ook goed te doen? of is er daar weinig plaats Eugene?
probleem is de parkeerruimte bij mij die is niet heel groot.
en als er dan toch ook nog een hoop andere mensen komen met andere auto’s heb ik een
probleem die raak ik niet allemaal kwijt.mvg eugene

hier de insignia van jim@Stofke wrote:
Nog geen fotos van de nieuwe set die getest is geworden?

hier de nieuwe set die we aan het testen zijn voor de fabrikant.
dit word het binnenwerk van de nieuwe LED dagrijkoplampen.@Stofke wrote:
Nog geen fotos van de nieuwe set die getest is geworden?
hebben enkel nog foto’s van het binnenwerk.
bekabeling en leds die in de koplampen gaan komen.
maar van de koplampen zelf nog niet maar die gaan zeker nog komen.@Stofke wrote:
Hoe zit het hier nog verder mee? Ik ben zeer zeker wel geinteresseerd als ze in België toegelaten zijn natuurlijk :D
deze gaan niet naar europa komen.
zit geen europeesche goedkeuring op en geen elektrische hoogteverstelling.we hebben afgelopen week wel een nieuwe set getest voor een bekende fabrikant uit china
van tuning achterlichten en koplampen.
is een proefmodel die we getest hebben ivm evt foutmeldingen edg.
De led dagrij koplampen goedgekeurd voor de europeesche markt voor de insignia gaan er komen,
de fabrikant is er druk mee bezig.
enkel zal dat dan waarschijnlijk dan op zijn vroegst in de herfst / eind van het jaar zijn.@StinG wrote:
is wel een overbodige vraag natuurlijk want stel,
je koopt ze in voor een x bedrag, noem 149 euro, jij moet ook verz. kosten betalen
dat word weer op het product geduwd, dan nog de btw en je wilt er zelf natuurlijk ook aan verdienen.
Stel je zou het set dan bijv. voor die prijs x met btw en je eigen 3 tientjes zou je hem hier aanbieden voor 219 ex.verz.Dus als hier nou 7 mensen zouden zeggen/schrijven dat ze max 180 euro voor willen betalen ….
Dan doe jij het tóch niet, is toch ook wel duidelijk eigenlijk.Dus een overbodige vraag, je had natuurlijk wel jou prijs erbij kunnen zetten.
Want nu is het maar een “leuk” raden of er word maar een bedrag genoemd.Maar je kunt ze wel nog altijd voor 219 op marktplaats zetten en voor 229 op je webshop.
Als je dan een reactie krijgt via marktplaats kunt je die “klant” dan nog altijd naar
het duurdere product verwijzen en gewoon zeggen dat het een foutje is :thumblachen man die grappen van jou haha
ok dank je dennis.
zal eens kijken wat ik ga doen.he dennis,
welke maat banden heb je?
245 / 255 breed?bevallen die vredestein banden goed??
moet ook nieuwe banden hebben maar ben sterk aan het twijfelen.
divm de vredestein banden vroeger veel herrie maakten en heb laatst in een auto gereden
met vredestein snowtrac banden maar man wat een herrie was dat.
was niet om aan te horen.
vind het namelijk wel hele mooie banden maar ze moeten geen herrie maken.hoor het graag.
super dik!!
echt een gave auto zo!! :wors -
AuteurBerichten