Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@CommoCruiser wrote:
Heb je ‘m nou weer helemaal uit elkaar gehaald ??
nope dit is een ander onderblok. Ik blijf met de XE rijden tot deze klaar is

ik heb het over een stang tussen de draagarmen hea.. dus die de draagarmen bij mekaar houden..
Zit zelf eraan te denken om alle rubbers te gaan vervangen voor pu aangezien wat er nu onderzitten versleten rommel is@Vinci wrote:
@D_Kadett wrote:
Hoe moet je dat oplossen? Als dat gat ovaal is geworden? Dit is een vast deel van de kadett… :hmmz
Niet zo moeilijk hoor, gewoon een M14 carrosseriering op lassen. Die bus van de voorkant mag best een paar millimeter naar voren komen, is alleen maar gunstig! Achterzijde maakt zolang de bout voldoende draad over heeft al helemaal niks uit…
Het is geen scharnierpunt heh, tenminste als het goed is (want dat is het op de foto boven wel geweest). Normaliter zit de metalen bus in de rubber bus muurvast tegen het chassis aangetrokken en zit er dus geen beweging in deze bout. Wat hoort te bewegen is enkel het rubber.
Wat je hier boven ziet is typisch het probleem wat ontstaat van PU bussen, NOOIT GEBRUIKEN op deze plek!!!
tenzij je een stabistang tussen de draagarmen hebt denk ik ? dan kan ie die beweging niet maken lijkt mij..
Ben ff wezen kijken vandaag, erg vreemd probleem. Nou zag ik wel dat er geen onstekingsmodule aanwezig was. Nou kan ik het van men eigen SEH niet meer herinneren of die erop hoort te zitten ofniet… bij Xe’s zitten ze er wel op dat weet ik dan weer wel. Zou dit eventueel het probleem kunnen geven ?
vw wheels !! :P dikdikdik !!! knoop er es banden omheen ! :P
deuren zijn klaar
Ff iets aandachtiger lezen Ghanz dan worden een paar dingen duidelijker :)
Ik ga die jongen niet van zen werk houden. Ik denk dat ie wel wat beters te doen heeft dan met mij aan de telefoon te hangen. Hier kan hij op zen eigen tijd reageren, mocht hij dat willen. De rest waarom ik het via het forum vraag post ik maar niet, anders krijgen de moderators stoom ontwikkeling in de oren. :D
http://www.motexperformance.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; heb ik ze vandaan
Prima joh
@RISL wrote:
Precies: Tim is de klant, hij is degene die betaalt en dus is hij de enige die DHZ Twente er op zou mogen aanspreken dat er problemen zijn met zijn wagen!
Spreek ik Niels erop aan dan ? ik stel een vraag.. jij had net zo goed op die vraag kunnen komen..
@Laserlite wrote:
@RISL wrote:
@GlennGSI wrote:
@2000 wrote:
Het begint een beetje vervelend te worden. :swear
Dat Tim in een kadett van 300eu rijd ipv zen vectra waar meer dan 10.000 eu in zit ? hmja Tim moet er maar aan wennen.. :wtf
Als die Tim dat echt zo vervelend vindt, dan reageert hij hier toch zelf wel?
Je hebt al twee keer van 2000 de vraag gekregen om te stoppen met het insinueren van bepaalde zaken. Ook zijn geduld zal een keer op zijn.Amen, ik wil me er niet mee bemoeien. Maar waarom reageert Tim niet zelf hierzo? waarom alleen jij?
Want volgens mij blijft het nog steeds Tim zijn auto ipv die van jou.Just my 2 cents :angel
Tim is zen wachtwoord kwijt van zen account.. just that simple, ene insinueren van bepaalde zaken ? Ik vraag of de injectoren gereinigd gaan worden ? Wat verlangen jullie als moderators dan van me ? Mag ik er niet achteraan zitten ofwat ? Als 2000 zijn geduld nu al binnenkort op zal zijn kan ie vast wel een beetje begrijpen hoe het geduld van Tim/mij zal zijn..
Ene Laserlite, zegt het woord vrienden iets ? Dus of het nou Tim’s auto is ofniet dat wil niet zeggen dat ik niet mag reageren ? Ik ben nou eenmaal niet iemand die zen mond houd als het om men vrienden gaat.. Zal me er vast heeuull impopulair mee maken bij sommige maar dat zal me een worst wezen.
Over die injectoren… waarom ik dat vraag ?? gewoon puur omdat ik het jammer zou vinden als het weer niet goed zal zijn of wat dan ook.. straks gebeurt toch per ongeluk weer het zelfde.. dan vraag ik mezelf af… jah sjit waarom heb ik dat niet gevraagd toen, toen ik eraan dacht. geeft misschien wat vertrouwen terug als ze toch gereinigd worden of wat dan ook..
@2000 wrote:
Het begint een beetje vervelend te worden. :swear
Dat Tim in een kadett van 300eu rijd ipv zen vectra waar meer dan 10.000 eu in zit ? hmja Tim moet er maar aan wennen.. :wtf
@sylvester1 wrote:
GlennGSI,
Ik denk dat we gewoon netjes moeten afwachten tot de auto klaar is.
Het lijkt er op dat je een beetje vist naar een reactie van niels zijn kant.Laten we gewoon weer genieten van deze topic en het gewoon tussen niels en de eigenaar houden.
Hopen dat je straks lekker kan genieten van de auto:)
Dat doe ik ook, en wachten is er al zat gedaan :) Ik vraag me ook af of hij het risico zou nemen om er eventueel misschien vervuilde injectoren erin te zetten.. of dat hij de gok opzich neemt.. mag toch wel gevraagd worden ?
@rallyastra wrote:
Injectoren van een Z20LET motor gaan prima in een C20LET motor. Er zit inderdaad een filter tussen, alleen als deze vol met rommel zit neemt hij niets meer op. Een een filter filtert nooit 100% alles er uit, brandstoftank vaak tot het laatst leeg rijden is vaak een oorzaak van snel verstopte filters en/of injectoren. Evenals tanken bij oude tankstations, al hebben we daar in Nederland gelukkig niet zoveel last meer van. Heb iig een nieuwe zuger besteld, moest alleen speciaal gemaakt worden in de 87mm boring omdat de leverancier deze niet meer op voorraad had. Tis dus ff wachten wanneer ze bij wiseco aan de slag gaan!
En laat je die injectoren wel reinigen en testen voordat ze erin gaan ? zou lullig zijn dat die auto van die z20let vaak de tank leeg heeft gereden en altijd bij oude tankstation tankte..
zodan.. weer wat nieuws. Viel eigenlijk niet onder de garantie.. maar het werd toch dan wel gemaakt onder garantie.. Niels wou er OPC injectoren inzetten.. Is dat wel aan te raden op een standaard motor ? Ik weet zo de opbrengst niet van beiden ? Hoop dat die wel gereinigd worden voordat ze erin komen.
@mrmonkey wrote:
@GlennGSI wrote:
hoe is de bodem dan ? is nog wel te fixxen zo opt oog.. mocht je em nog klaar willen hebben ff u2u doen wie weet kan men maatje en ik der wat mee..
Nou hij is niet meer te redden hoor, ook de linker C-stijl is omgevouwen dus er hebben hele rare krachten op de carroserrie gestaan.
De achteras is afgebroken en scheef eronder, reservewiel bak is vierkant geworden, airbags en ruit eruit, dak een vouw erin… etc etc :cryheb wel gekkere schades weer op poten gezet :P maar als de reservewielbak vierkant is geworden is het wel een uitdaging ja
hoe is de bodem dan ? is nog wel te fixxen zo opt oog.. mocht je em nog klaar willen hebben ff u2u doen wie weet kan men maatje en ik der wat mee..
@dannyvv wrote:

hah, dat was ik in die zwarte B kadett, toet-toet! ;)
mooie bak hoor! die bandjes staan ‘m goedDan heb ik jou vandaag zien rijden op de Wilheminadruckerstraat. Ik zat in een witte A Corsa met A1 front..
De gele C kadett heb ik gister zien staan bij de Terebint de basisschool klopt dat ?
@16VCalibra wrote:
Helaas wel.. Had graag mee willen doen aan de shootouts of aan street legal night op drachten. Maar als er wat gebeurde met racen had ik daar ook geen garantie op :wtf . Had t maar geaccepteerd omdat ik niet van plan was ermee op de strip te gaan staan, echter kriebelt t wel en ik laat eiglks geen 450 pk let bouwen om daar netjes mee te rijden.. Af en toe zou die ook los mogen tog?
@lemmuh wrote:
Pfff… wat een ellende zeg!!!
wtf niet nee.. wat is het verschil tussen op straat een keer volgas weg rijden of op 402 meter ? moet het spul sowieso tegen kunnen. een C20LET is idd niet gemaakt om mee te rijden alsof het een 1.2S ondernokkertje is.. Als je een beetje vertrouwen in je werk hebt moet garantie in zen algeheel geen probleem zijn toch
@Fearless wrote:
Heeft ie vaker gedaan, zie je zo :thumbup
Idd dagelijkse kost zo te zien ! staat volgens mij de gehele dag auto’s te herstellen en te richten
@rallyastra wrote:
Om even terug te komen op de Vectra. Voor dat er straks allemaal weer mensen beginnen dat ik geen motor kan bouwen. Na de revisie heeft de motor 2200 kilometer gelopen voor die weer stuk ging. Ik heb de kop er inmiddels afgehaald en nu is zuiger 2 weg gesmolten, veel te warm geworden dus. Ik heb de injector van cilinder 2 laten testen en deze bleek grotendeels verstopt te zitten. Weer iets waar ik dus helaas niet aan kan doen maar wat mensen mij wel aanrekenen. Ik zal eens in de brandstoftank gaan kijken om te zien of er rommel in zit. Weten jullie de stand van zaken.
Zit toch een filter tussen tank ofja pomp en injectorrail ? kan het toch eigenlijk niet in de injector komen ? of denk ik te logisch..
Valt het trouwens onder garantie ? aangezien de injector geen nieuw onderdeel was… lijkt me wel toch ?

Tim en blijheid !
-
AuteurBerichten