Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Klopt, drukverlies.. wssnlijk dumpvalve vast. Zoals botter toen zei, baileys hoort in de koelkast.
Ik heb der toen 1 bij de autmaterialen zaak gehaald. Gewoon febi dingetje.. eurotje of 6 oid
beter ff een nieuwe bij de automatrialenzaak halen. anders heb je weer van die 2dehands ouwe rommel derin.. Dingen kosten de kop niet
nja jammer dan.. dan gaat het maar kapot. zien we dan wel weer… ben er niet zo bang voor met wat ik met de auto doe.. die paar keer volgas een rechte weg.. Ding is bedoeld voor dingen zoals in het filmpje hea.. ik ga er geen rallysport mee doen.
ik rij er in de kou niet mee.. Hij staat altijd binnen bij de kachel en als het een beetje slecht weer word dan komt ie ook niet naar buiten. En als het toch gebeurt zien we dat dan wel weer. Ik kijk de auto toch regelmatig na dus een bout die los zit is toch heel onwaarschijnlijk bij men kadett. Als ik veel rij maak ik wel 3 tot 4 duizend km int jaar dus ben er niet zo bang voor.
Onder het mom van eerst zien dan geloven. misschien vergeten die mensen ook wel dat je de bout pas moet aantrekken als de auto op zen wielen op de grond staat.
De Kadett stond alweer een weekje of wat in de garagebox met de bak eraf.. ff geen tijd voor gehad. Maar heb vanavond 1 draagarm eronder weg gehaald en de rubbers eruit. Uiteraard zat de bout vastgerot in de bus van het rubber. Beste marteling geweest dus.
Wil een aantal dingen vervangen en verbeteren
– Powerflex overal.
– Draagarmen stralen spuiten
– Nieuwe veerpootlagers
– Andere bak + sper
– Nieuwe homokineet bakzijde
– Olie +filter, bougie’s (onderhoud dus)Tijdje geleden men Passat ook verkocht en een BMW voor terug gekocht
520 uit 1975 E12 dus. Is een 4 cilinder. Ik wacht de belastingplannen van de regering ff af en anders komt er een diesel in wssnlijk 3.0 van e46. Van de zomer sowieso iets zakken en 17” BBS RS eronder.

Nja poepvw.. is wel echt een dikkert hoor.. Bij de 170 a 180 komt ie me ook weer voorbij. Dat ding blijft maar accelereren.. Maar tot die snelheid blijf ik em idd wel voor.
Filmpje van een week of 2 voordat de bak kapot ging
[youtube:91511mtz]http://www.youtube.com/watch?v=mpGk4eZvCaY[/youtube:91511mtz]
en de benaming word nog veranderd hoor haha. Let ook niet op de ”starter” wou de golf rijder graag..
Gaat om een golf 5 gti 35jahre met audi S3 turbo, launchecontrol, motor en dsgbak gechipt bij JD enginering met vermogensuitdraai van 310pk@CommoCruiser wrote:
@GlennGSI wrote:
@CommoCruiser wrote:
Ai, dat wordt weer sleutelen…..
Zag ik het nou goed, dat je bij mij in de straat al op dat witte Corsaatje aan het oefenen was ??Haha jah de 20seh moest plaats maken voor een C20XE :P
:-o Dat had ik niet gedacht….
Best wel een sleepertje, dan. Zeker met een paar andere wielen…..haha mooi hea :P is de bedoeling ook :P Hij heeft een paar 14inch lichtmetalen wielen dervoor.. die bleven er wel onder volgens mij. Afgelopen zondag weer ff mee bezig geweest.. Paar kleine dingen nog en dan kan is ie klaar.. Tis vooral nu ff een paar kleine onderdelen regelen nog.
Hoe is het met jou D kadett XE dan ?
@Makko wrote:
@voyageboy wrote:
@Makko wrote:
Vandaag (vrijdag), wie komt er weer langs…de Kadett D met de witte verbrede GT velgen.
Mag dat voor de apk, zo ver buiten de wielkasten? :agent
Die wielen lijken wel op die ik voorheen had. :thumbupis dat niet glenngsi?
Ja, dat is hem………………denk ik.
Nope ik rij al een tijdje op Schmidt Modern lines.. denk dat je die 5 deurs een pagina hiervoor bedoeld..
@RISL wrote:
Een laatste reactie nog: zoals ik het zie, lok ik niets uit, maar goed, dat is een kwestie van interpreteren.
En dat andere topic had ik niet gezien, inderdaad het nadeel als een project over verschillende topics verdeeld raakt.Dat dacht ik dus ook toen ik reageerde in het vectra topic.. gewoon kritische vragen..
@CommoCruiser wrote:
Ai, dat wordt weer sleutelen…..
Zag ik het nou goed, dat je bij mij in de straat al op dat witte Corsaatje aan het oefenen was ??Haha jah de 20seh moest plaats maken voor een C20XE :P
@sw16v wrote:
hele bekende fotos glenn :agent zo stond ik 2jaar terug op Drachten kapot :D
Jepjep was ik bij:P stond ongeveer op het punt van de baan dat ie klapte :P dacht het geluid ook al wel te herkenen toen het bij mij gebeurde :P
@InjectTheVenom wrote:
Komt da?
kon het allemaal blijkbaar niet meer aan. trok vol op vanuit de 1 toen schakelen naar de 2 en met de semi’s kreeg ie vol grip en toen was het ratelratelratel en had ik geen aandrijving meer.


Bak kapot.
11 oktober 2012 om 15:43 In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059180@Fearless wrote:
Vult die epoxy ook fijnere gaatjes? Hoeveel heb je nodig voor een hele wagen? En verdunnen of ?
Als je wat moet hebben Dennie moet je het ff laten weten.. Vincent heeft het via men maatje waar ik beun..
Wie heeft die motor eigenlijk gereviceerd ? gewoon es benieuwd naar..
@2000 wrote:
@16VCalibra wrote:
Zo gaat dat hier altijd op het forum tog zie ik de laatste tijd.. Wanneer dingen goed gaan is alles oké maar wanneer er foute dingen boven water komen moet het topic ineens dicht of mag er niet over gesproken worden net zoals het topic van Tim…
@teungts wrote:
topic sluiten? zie ik het nut niet van in, zou jij niet gewaarschuwd willen worden voor een bedrijf dat nu blijkt niet echt betrouwbaar is. dit met ram en tim is echt niet het enige slechte wat bij niels vandaan komt. jij wordt toch ook best op je vingers getikt als je fouten maakt bij je baas.
En hoeveel topics zijn er de laatste tijd gesloten? NUL!!!!! (dus praat niet uit je nek) :swear
Er mocht wel over gesproken worden, maar de vriendjes van tim hadden er meer moeite mee dan tim zelf. Daar komt bij dat bijna iedereen de neiging heeft om alleen het negatieve te uiten, de positieve ervaringen uiten is voor zowat de gehele mensheid een stuk lastiger. En in mijn mening is één vervelende ervaring hier genoeg om een bedrijf geheel af te branden.
Maar voordat ik de vriendjes weer over me heen krijg: Het verhaal begint wel steeds vervelender te worden, en ook ik krijg steeds meer moeite om in het midden te blijven. Ik hoop dat dit topic niet uit de hand gaat lopen zodat we ook dit topic OPEN kunnen laten. (net zoals de 10.000-en andere topics)
Tevens denk ik dat het hier plaatsen van jouw ongerief de hele zaak voor wat betreft een knappe oplossing zekers niet ten goede komt.Nou Tim heeft de Vectra weer terug..
Nadat hij 400euro moest betalen.. eerst was het 500.. toen was 400 ineens ook goed En waarom ?? verschillende redenen gehoord beiden klopt van geen kant… Maja toen Tim er was zat de zaak op slot. Bellen,bellen.. kreeg Tim em aan de lijn.. Tim kreeg de sleutel van de Vectra niet voordat hij had betaald.. Niels heeft zen moeder gestuurd om geld in ontvangst te nemen en de toko open te doen..
De Vectra hebben we nagekeken bij thuiskomst.. Hij wil slecht in de achteruit.. olietoevoerleiding is dichtgesmeert ofiets ??? lekt olie in iedergeval. Klepstoters maken ook kabaal Fuseekogel ligt er helemaal uit.. echt niet een klein beetje… (apk???) en een wiellager verrot.. handrem deed zegmaar ook niks?? Motor zelf hebben we ook niks geen vertrouwen in.. zit een rare tik in. Maar we zullen zien hoelang hij het vol gaat houden
Om het even samen te vatten, weer 400 euro afgetroggeld en tis nog steeds 3 keer kut.
Ohjah Tim heeft een C20XE gekocht voor in zen E kadett.. bouwen we er uiteraard zelf in
@*Jurgen* wrote:
plannen klinken goed Glenn! De c20xe begint nu al weer te vervelen? :P
jah beetje wel, af en toe schroef ik de semi’s erop.. dan voelt het allemaal weer iets rapper dan met de typhoon kauwgom bandjes op de schmidts haha.. een tijdje laten staan en alleen met men passat rijden doet ook een hoop. dan is de kadett voor het gevoel ook weer rete snel haha
hej niels ben je niet verzekerd ? ach weet je laat ook maar. had er nog een hele tekst staan maar heeft toch geen zin. Als jij het zo ziet prima joh. :thumbup
mag ik opmerken dat donderdag bijna voorbij is ?
@bd. wrote:
turbo dus.. ga je gewoon met een c20let setup rijden? of upgrade spul?
upgrade spul. planning is om met een gt30 te rijden maar verwacht niet dat het binnen een maand allemaal klaar is enzovoort. Moet erbij zeggen dat het de eerste turbo motor wordt die ik opbouw dus zal nog een hoop vragen hebben en dingen moeten leren. Het heeft gelukkig allemaal geen haast.
@CommoCruiser wrote:
@GlennGSI wrote:
@CommoCruiser wrote:
Heb je ‘m nou weer helemaal uit elkaar gehaald ??
nope dit is een ander onderblok. Ik blijf met de XE rijden tot deze klaar is
Is dit nieuwe blok geen XE dan ?
Jewel, is de motor van men witte kadett gsi. Maar er zit nu een olieretour in en zuigerbodemkoelingsproeiers
-
AuteurBerichten