Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gek genoeg precies dezelfde ervaring met een Honda N600 gehad. Ook na het tanken van Excellium.
Was het toevallig zo’n slang met canvas buitenkant…?prachtige foto! net alsof hij uit zo’n rijtest afkomstig is. Hoe heb je dat zo gekregen?
Prachtig! in dit geval, zorg ervoor dat de auto origineel blijft! Er zijn zo weinig modeljaar ’85 dettjes over… en al helemaal geen GT’s!
sterker nog, een Olympia :)
Je krijgt er spijt van ben ik bang. Zie maar eens zo’n strakke Kadett te vinden…
’t ziet er meer uit als Zweden
Wij hadden in onze Kadett 1.8 Beauty uit 1990 een dergelijke teller, tot 250 km, maar max. 7000 rpm.
Was een C1.8NZ. Misschien dat deze teller dus uit een Beauty komt?Zojuist zag ik bij autodemontagebedrijf Akkie Stomphorst in De Bilt een bijna belastingvrije Kadett 1.3S staan.
Een rode 5 deurs LS. Zat zo te zien wel wat laswerk aan, maar verder (op een buts in de motorkap/spatbord na) in een keurige staat.
Exemplaar is rood van kleur.ik heb aldaar het telefoonnummer gekregen van de eigenaar, heb dus geen idee wat ie kost.
Kenteken PT-77-KVLeuke veranderingen zo.
Ik zou echter dat matzwart achterwegen laten. Dat geeft zo’n shabby look, en nu met die blauwe lak en die witte velgen is het autootje echt zo’n klein scheurmonstertje.Was zeker een fijne auto!
vond het ook erg leuk dat R. (de nieuwe eigenaar, weet zn nick niet hier) van de winter ook nog even langs was geweest voor het stuur :)
Ach wie weet koop ik ooit nog wel weer een Kadett. Nu even met kleine autootjes bezig :)’t is die rode he? ’t lijkt me wel n mooie auto. of de handgeschakelde?
probleem van de kadett diesel automaat is dat hij belachelijke toerentallen draait. Ik heb in Belgie vorig jaar met zo’n wagen gereden die 60.000 had gelopen, en dat ding schakelde over bij 4000 toeren!
Misschien probeerden ze op die manier de auto nog wat sneller te maken, maar dat hij dan graag een slokje lust snap ik wel.Het loopt zo 1:12 en is ongelofelijk traag :)
Omdat het een 3-bak is zijn ze niet echt zuinig te noemen, maar veel zie je ze niet.ja, achterlijke prijs he :) Maar, dan weet ik dat ik die niet hoef :hmmz
Kijk op mn gemak wel verder.Wat een prachtige Astra is het! zo mooi zie je ze helaas niet meer zo vaak :)
Wat een prachtige Kadett is het toch.
Had je die stootstrips op de Duitse ebay nog gezien?En het is normaal dat je stationair harder loopt met de choke uitgetrokken. Dat is juist het hele doel van de choke. De motor rijker laten lopen zodat hij koud stationair blijft lopen.
Let maar eens op bijvoorbeeld een astra F met toerenteller en injectie: bij een koude start loopt hij zo’n 1100 toeren, bij warme start 600. Net een choke.’t is inderdaad een behoorlijke sinaasappel geworden, maar, als je het over een half jaartje (en niet eerder ivm uitharden!) goed polijst is er heel wat meer uit te halen. Ik zie dat je er een behoorlijke laag op hebt gesmeerd, dus hoef je ook niet bang te zijn dat je er doorheen polijst :)
Deze 80’s tuning vind ik echt geweldig. En het is best zeldzaam ook.
lekkere constructie weer :S
Dan maar uitbesteden… Op straat ga ik niet aan motorsteunen klooien.Hij is zeker mooi :)
denk dat het wel wat voor mij is :Pwho wat een werk! en wat een vakmanschap! Die deuren, dat plaatwerk! dit verdient werkelijk respect.
van mn ouders:


samen met mijn ex-Kadett:
heb nog een foto van de Rekord:

wat zou zo’n motor verbruiken op gas?
Het is een tweedeurs sedan. Ik weet dat de voorschermen al eens zijn vervangen, net als het achterpaneel
-
AuteurBerichten