Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Een bekende cabrio:
http://www.autoweek.nl/video/4696/geschiedenisles-opel-cascada” onclick=”window.open(this.href);return false;Schitterend exemplaar, compleet vers!
Ik ben jaloers op die Kadett. Schitterend exemplaar!
Ik vind een Nexia als dagelijkse auto een goede optie, en het liefste een sedan. (om een Kadett te sparen).
Maar ik vind die achterkant van een Nexia sedan niet bepaald mooi… Dus misschien een Kadett sedan achterpaneel en lichtbehuizing en klep plus bumper plaatsen. Dat ziet er imho een stuk beter uit.Die grille doet me denken aan de grille van een 1.5 TD.

Mooie auto! Hij ziet er nog erg keurig uit.
nu je het zegt… die binnenkant! :shock:
och. Die meuk is er zo af. Als hij verder hard is dan is hij het wel waard de motorkap, grille en bumper de shredder in te mikken. Vervolgens mooi kapje eropzetten en rijden maar.
is er wel stroming in het systeem, dwz, waterpomp wordt aangedreven? Flow in de radiateur?
Tsja, een c18NZ of een c16NZ kan er wel in. Met een beetje mazzel heb je er dan een van voor 1996, zonder startonderbreking. Anders krijg je dat gedoe er ook nog eens bij.
bij een varajet is de retourdruk zo laag dat je een t-stuk kunt plaatsen ná de brandstofpomp. Dan heb je de retour al gemaakt.
als je een E18NV kunt vinden, doen! Ik had er één in mijn Kadett en dat was een fijne motor. Veeeeeel koppel bij lage toeren, dus echt een cruise-auto. En ik denk dat dat is wat je wilt?
dank!
en als je een bumper zoekt:
http://www.artaparts.nl/opel-opel-kadett-e-onderdelen/278/” onclick=”window.open(this.href);return false;
€52,50, nieuw!vrees het ook… ;)
zijn ze btw echt zo zeldzaam ondertussen? Mijn ouders hadden er ook een, een 1.8i. Helemaal een zeldzame uitvoering met die motor. Dit is ‘maar’ een 1.6 :P
hmm, nu nog hopen op iemand die hem van dichtbij heeft bekeken :P Wordt steeds interessanter zo!
en toch denk ik dat het géén 1 april grap is.
https://www.raivereniging.nl/artikel/nieuwsberichten/2015-q1/0330-arn-verheugd-met-vervallen-van-regeling-sloop-in-eigen-beheer.html” onclick=”window.open(this.href);return false;http://www.arn.nl/news/arn-verheugd-met-vervallen-van-regeling-sloop-in-eigen-beheer/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ah, jij kent de auto, Senatorman?
Schitterende auto!
Maar wel jammer van die witte knippers. Hoort toch niet op zo’n Kadett thuis…Maar aan het artikel te zien wordt deze export ook beperkt (zoals bijv. een verplichte eigenaar/adres opgeven).
Persoonlijk vind ik het irritant, het was een makkelijke weg. Auto kaalhalen, oudijzerboer bellen, die haalde het op, klaar. Nu moet je er voor zorgen dat het gedemonteerde wrak nog bij een sloper terecht komt…idd, maar da’s wel lastiger. Op laten halen door een oud-ijzerboer was altijd wel fijn.
wow, gaaf!
Je groene staat nu op Marktplaats. Kennelijk zijn ze klaar met lassen :thumb
Ha, een Fiat Panda. Daar zitten ook al collectorsitems tussen (waarvan ik er ondertussen 2,5 heb – twee keer Seat-variant en een keer één witte ter gelegenheid van het WK voetbal van 1990) Die gaan ook niet door de pekel.
Iemand van die Pandaclub heeft een drukbekerspuit gebruikt om de holle ruimten te voorzien van het totaal vloeibaar geworden Mike Sanders fett. Zodra ik niet meer op straat hoef te sleutelen ga ik het ook ondernemen. Heb de resultaten gezien op de man z’n Panda 4×4 uit 1984, en ondanks dat die ook met pekel wordt gebruikt is er nog geen spatje roest te vinden. En dat terwijl ze normaliter al snel een soort brosse koek worden.
-
AuteurBerichten
