Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gaaf 2x dezelfde link
:jerry :jerry :jerry
gasmengstuk is voordeliger in aanschaf, maar een gebruiker.
injectie is duurder in aanschaf, maar zuiniger
dus de keuze maak je zelf ;)
gewoon ff zwarte kap loshalen, dan zie je het wel of de DB er afmoet of niet.
maar volgens mij moest de db riem er wel even vanaf ja.
ut steet inderdaad op oen km teller jha mantallica … sorry hoor, dat ik het er niet bij vermelde :P
koppaking eruit….
mijn eerste ingeving.
maar waarom??? geen ideeals dat maar geen gietsel van cementbeton is :D
uiteraard hangt er hier ook hetzelfde bordje aan de muur als bij senatorman.
gelukkig hebben we ook weinig anders king:
ja kan dat er wel eens bij onder zetten haha
@Henk, die kachel van verhaal 1 werkte gewoon, en ook goed. net als voorheen.
verhaal 2, is een vermoeden van mij.. hij heeft het me wel eens gezegt wat het nu is, wel of geen therm. dat ikke nie meer weet maar t was maar als voorbeeld bedoeld ;)wel voor in een B2 manta carroserie ja, de manta b gsi is immers standaard geleverd met de 5 bak.
maar het schakelmechanisme moet jij dus nog aanpassen. bij beide bakken.
heb hier nog een half aangepast, en half compleet mechanisme liggen.
http://link.marktplaats.nl/558498126″ onclick=”window.open(this.href);return false;
mocht je je vervelen…. mooi ritje :P
maaar.. misschien heeft eddepet nog wel wat liggen in Almeloo
mijn maatje zijn manta B deed dit in het verleden ook, warm lopen, vervolgens therm eruit gemikt en probleem over.
deze wagen deed het voor de ombouw naar 2.4 nooit
een ander maatje rijd inmiddels een 2.4 ascona. daar hangt nog de orginele 2400 in, compleet met inlaat en thermostaathuis. het vermoeden is dat hij geen therm heeft, aangezien deze wagen met de koudere dagen niet warm te krijgen is.
ben wel benieuwd wat hier in dit topic uit komen gaat.
leuke plaatjes !
in het najaar zijn wij ook van de partij!
vorig jaar ook geweest.. wel tshirten weer, maar toch een boel regen.king:
volgens mij is er wel ruimte voldoende voor een rij oldtimer opels, welke die dag een toerrit gaan rijden.
en dan is er op de parking ook nog wel ruimte voor een meeting, en bij terugkomst van de oldtimers, is er op de lokatie nog wel ruimte voldoende om die ook kwijt te kunnen.wij onze toerrit, jullie jullie meeting. een kleine maar… het financiel plaatje, verder kunnen de kleintjes ook mooi mee, want de geplande lokatie is zeer kind vriendelijk, of juist… een place to be, voor kinderen :P
we nemen het in eerste instantie wel even mee. ten tijde van het overleg.
daar bedoelde ik mee, dat je het functioneren, een aansluiten van een verdamper dus wel kende.
je mengring van de carb ik meestal anders als die voor op een injectie, dat past niet zo 1 op 1 opelkaar.
lpgonderdelenshop . nl heeft volgens mij de juiste onderdelen wel.
goed bezig melvin! wippen maar haha
spatborden zijn inmiddels al als als opstapje gebruikt…..:P
nee hoor, ze staan er nog wel. binnenkort maar partijtje schuurpapier halen, en lekka schuren.
de primer staat al te wachten :Dvij eenvoudig, je weet het reilen en zijlen met een verdamper al.
je mengring plaatste je in het verleden op of onder je carb.
maar nu net na je luchmassameter, of voor de gasklep.en tadaa op lpg gestookt.
denk wel aan het uitschakelen van je brandstofpomp en dergelijke, maar ook dat
was bij een carb uitvoering ook al het een en ander voor verijst@Freestyler wrote:
Kees in stavenisse (kees 24V op marktplaats)
Jo in Kerkradedank voor je aanvulling/correctie Chris
:thumbup:thumbup
dat vind jij Chris :D
nee, een senator B irmscher neusje… :wub
doe je best en neem een front van een senator B :P
of kees in kerkrade… ofzoiets.
:shock: volgende keer 2x kijken Ghanz hahaha
:thumbup
ik ben zelf ook voorstander van terugplaatsen van orginele pook.
heb dat bij mijn manta ook gedaan, 4 bak met kromme pook verwijderd.
deze zit bij de manta dus wat verder naar voren in de middenconsole, vandaar de kromming.vervolgens het mechanisme van de 5 bak ingekort, en de pook daarvan een cm of 5 boven het mechanisme afgeslepen. daar de 4 bak pook weer opgelast, en klaar is klara.
orginele tunnelbak gat in de manta

en hier in afgewerkte toestand, 4bak pook, met een getrag 240 eronder

in de ascona B van een maatje van me, zit de orginele 5bak pook gemonteerd op de plek waar normaal de kromme 4 bak pook omhoog komt.
vind het zelf heel vervelend schakelen, aan gezien je telkens erg naar voren moet grijpen om bij de pook te kunnen. -
AuteurBerichten