Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja dat is zeker balen.
en idd waarom enkel cilinder 2.
:hmmz het moet wel wat zijn zoals je al aangeeft,
en om dus in de cilinder te kijken.. moet het spul helaas wel los ja.:thumb
hm..
vervelende situatie zo.
hij was toen met een rode bezig jha, had hij net, het een en ander was er al gelast enzo.
moest wel wat snels en apparts worden geloof ik.dr-manta.de of krausse rennsport ofzo.. eem google. gebruiken.
er zijn pu bussen, maar ook nog gewoon de orginele rubberen versie.
prijzen zijn er bij vermeld
en die hebben de zuigerveren ook gemonteerd?
ach ken.. keer wat onderdelen bij m gehaald.
toen was hij nog bijzonder wijs met zijn manta.
grote plannen… maar daar is niet veel van gekomen dus.ergens wel jammer, maar jij hebt tenminste een echte Manta :D
:thumbup
haha ja inderdaad chris.
van kevin soms?
nee helaas is een getrag 240 voor bmw net wat anders.
met name de aansluiting op het blok.
voor de rest zijn de onderdelen wel weer uitwisselbaar.gewoon in de poets zetten
heel enkel adverteerd er ene op marktplaats uit beldfeld ofzo. die heeft ze mij destijds ook geleverd.
meende 8 tientjes per stuk..ff gezocht voor je.. en TADAA
http://link.marktplaats.nl/554217090″ onclick=”window.open(this.href);return false;@sh93 wrote:
als ik mijn 2e bougie er uitdraai komt er een walm blauwe rook uit.
en de bougie is nat van de olie… bij de kleppen zoeken???de andere 3 zijn ook zwart maar geen rook uit de cilinder en de bougies zijn ook niet nat… ontsteking afstellen ???
kleptiming ??
klepseals van in en uitlaat vervangen neem ik aan.
die zijn bij mij altijd al gaar geweest.
en nooit vervangent zal er wel niet voor niets omheen gezeten hebben :D
link werkt niet.
maar volgens mij is de wagen inmiddels ook al niet meer te koop :D
:thumbup
vond een discussie over het W nummer wel maf genoeg. king:
maar jij wil liever zien dat er hier (een heel ernstig vies woord ) staat zeker
:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
het tuitje op de rechter,
en er zit heel weinig verschil in vormgeving, volgens mij.
hahah lache dat wolfstein
:thumbup
11 mei 2012 om 10:54 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310127doe mij maar een aangepast deksel.
het rode kapje voor de CIH motoren ligt hier ook wel, maar gebruik m weinig tot niet.
:thumbup
:kewlpics
haha
ja dat klopt.
en dat t stukje is er dus ook met nog een zij uitgang, volgens mij..

op de afbeelding zit er in het slangetje naar de drukregelaar een wit t stukje gemonteerd,
daar werdt de econ meter ook wel op aangesloten.( het t stukje uit mijn eerdere posting blijkt van een VW te komen ;) )
volgens mij werdt de econ meter altijd aangesloten op het zelfde punt als waar de leiding naar je
rembekrachtiger heen gaat, daar hoort naar mijn idee een soort t stuk op te zitten, een 4 kant blokje met aan de ene kant schroefdraad uitwendig, wat in je inlaatbuis past, naar opzij een heel dun tuitje voor je econ meter. een vooruit dan weer schroefdraad waarop de leiding naar je rembekrachtiger past.na wat onderzoek op google blijkt het dus te kunnen zoals postbus manta het omschrijft,
en zoals ik het net omschrijf.weer een dilema erbij, want er is vast maar 1 goede optie :D
tja, als men zich verveeld, ga je vreemde dingen opzoeken op het wereldwijdeweb haha
:thumb
heb het nog eens bekeken Henk, als je zo zeker van je zaak bent, dan moet het haast wel zo zijn…
dus nog eens op onderzoek gegaan,en verduld… de levende vraagbaak Henk heeft weer gelijk :thumbup

rechtsboven op de afbeelding moet dan de juiste wezen.
en nu in t nederlands
:P
-
AuteurBerichten