Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het verschil in grill kwam volgens mij rond de jaren `84. daar was de overgang B1 naar B2.
later werdt GT/E, GSI.zwarte handgrepen was wel gebruikelijk bij de GT/E, maar dan de versie die na `80, uitgebracht is,
en ook voorzien was van kunstof bumpers.wat betreft de spoiler, een zwarte zachte spoiler vind ik zelf niet verkeerd.
zoals op onderestaande link wel te zien is.
http://www.flickr.com/photos/zappadong/6462394439/” onclick=”window.open(this.href);return false;K*T weer
:swear
:thumb
ooo die sticker :D
ja das SR. gt/e had volgens mij verder geen andere stickers als die links, rechts, voor en achter zitten,
als tekst GT/E.verdiep je er maar eens in @asconahobbyist.
dan kom je er wel achter hoevel werk er inzit voor tijd.een meeting is niet zo moeilijk.
maar een meetingweekend, voor leuk geld, met nog een concours voor de wagens.
en wat andere flauwekul meer. tja.. dat valt niet altijd even hart mee.maak je je eigen er druk voor, maar er komt zogoed als niemand opdagen… tja geen wonder dat je dan
zegt van.. dit was de laaste keer.maar leden van de olde opels…. kom op.. nog eens de schouders er weer onder.
de locatie WAS TOP !tja.. dat kinderlijke gedoe met de zwaailampjes en lawaai.
IDOOTEN. zit er dan echt geen verstand in die sukkels ???
het kan toch ook normaal, gewoon keurig met het wagentje erheen,
bij voorkeur een onopvallande, waar de hele buurt het kenteken al van dromen kan :P
maargoed, de goede… hmz… eens denken.…
de politie bij de buurlanden heeft WEL respect van de bevolking. met dank aan zichzelf.
de politie in NEDERLAND heeft GEEN repect van de bevolking. met dank aan zichzelf.
je reputatie naar de kloten ?? probeer die maar eens weer op te bouwen.
volgens ons was het mat zwarte lamprandje toen ook een optie, dus vandaar.
we hebben diverse manieren overwogen, dit was de eerste, en die stond mij wel aan.
wat goed is, goed laten. toch :Dwat betreft de stootrand, wat bedoel jij daar precies mee?
@hot rod, wat betreft het mat zwarte, dit is opel rally mat zwart, dus echt mat.
wat betreft de lamprand, deze zou eerst half zwart, half carroseriekleur krijgen,
maar vond het zo niet misstaan,dus zo gelaten.@jetro, jij slaat de spijker op zijne kop.. zit er sterk aan te denken
er moet ergens in je contactslothuis een klein gaatje zitten, echt een klein rotding.
vervolgens met een mooie dunne imbus oid erinsteken, en dan haal je het slot er uit.
mits de sleutel erinzit. sleutel erin, niet gedraaid.ik wil wel proberen langs te komen,
mogelijk met 2 of 3 wagens, dat laatste hangt van de vrouwluu af hahaen zeker kun je daar goed eten, cq feestvieren!
tis zeker een kneiterleip ding ruud !
als die gozer nou in het verweer ging, kan ik me een possie trappen wel voorstellen.
maar dat deed ie niet.jammer dat de grootste nederlandse criminele organisatie, “politie ofzo” er zo mee omgaat.
moeten wij eens flikken… een inbreker de kop kapot meppen, dan kun je zitten, ben je je huis en je baan kwijt.
zo`n waardeloze diender krijgt hooguit een paar daagjes non-actief, en mag weer verder.:puke nee sorry, ik heb geen ENKEL goed woord voor de politie over. waardeloze stukken stront zijn het !
GEZOCHT !!!!!
vrije tijd
:jerry :jerry :jerry
iets meer vrije tijd is hier wel welkom.
maar het beetje wat nog over is wordt goed besteed :Dzijn inmiddels al een paar avondjes met de oranje Beest bezig geweest.
de keienvanger is inmiddels weer hard, en het schuurwerk is vooreerst gedaan,
tenminste, op de grote plekken, nu de zogeheten knoeihoekjes nog.
maaar…. er zijn vorderingen :D
op het moment misschien niet helemaal de juiste kleur, maar dat went wel.tijd voor wat plaatjes :P






tot zover maar weer.
;):o heeft bruce een broertje of zusje ?????
of heb je gewoon een konijn erbij gekocht?
[edit]
ben inmiddels weer wat wijzer.
gefeliciteerd pik :thumb
hou er in iedergeval een leuke route aan over :P
goed bezig rob.
de anmeldings staan al op 4 jaja…. tis nie aans.
mischien kun ie nog een olde opel leen`n doar, dan ziet we oe hier eerdaags wel hahajammer..
mijn dank heren.
en nu weer snel verder met manta nr 2.
`t Beest` :P
18 juni 2012 om 21:35 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310138maakt nie uit, hij doet het wel.
beetje veel prijs verschil ja… maargoed, setje van krause is op zijn minst evengoed !
18 juni 2012 om 21:22 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310136tis orgineel opel.
maar voor een complete set, koppeling, drukgroep en lager.
is hij niks te duur volgens mij.rijd zelf meestal met gebruikt spul, mocht er eens eentje glad zijn,
t bakje is er zo achterweg ja.:Dok maar stem gedaan… was wel met wat twijfel, maar toch.
man man.. laat je niet bang maken door de voorspellingen.
dat zie je op de dag zelf wel,
en neem anders zelf een party tent mee, paar van die dingen bijelkaar, en t feest is compleet.en sorry… ik heb er geen :P
18 juni 2012 om 20:44 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310133kan prima. rijd er zelf ook mee.
of je moet wel zo onwijs met de wagen gaan rijden,
dan krijg je de 9 inch set er ook wel uit :D:shock: geen 3e keer ?
mag toch hopen dat het niet aan de lage opkomst lag?
-
AuteurBerichten