Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
uiteraard heb ik deze motor weer gekocht op de manier van…
“liep vorige week nog super” dus ja.. kweet nie :D
t was maar een hersenspinsel :P
maar t kan maar zo wezen dat er een lambda ingelast gaat worden hoor.
de tijd zal het leren.eerst verder met 2 andere projecten… het oranje beest, en der heizung in de schure :D
t wordt weer wat frisser, maar.. de CV hangt :Pga maar uit van NIET. misschien eens een ditje of een datje, maar complete calibra`s in onderdelen vind je er niet.
ik zal ook dit jaar wel weer komen neuzen tussen al die mooie deeltjes :D
hahah, tja.. in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst, eddy :D
ennuh keesjr@ die 13 inch staal is een blijverdjuh :D daar vinden we wel wat op. maar blijven.. dat zullen ze.
wat betreft de achteras, momenteel uitgaande van het orginele..een 1600S ! heeuj.
daar komt er een van een GSI onder. met gewoon de blokken nog inderdaad.
remmerij wordt later aangepast. eerst het spul er maar eens in, en op kenteken.heb me nu weer wat nieuws bedacht, en over het algemeen is dat niet zo heel verstandig van me.
dat kost namelijk altijd bakken met geld :jerryhet hele motronic gebeuren van de 6pitter, gaat de bak in. weg ermee.
en monteer het ouwe vertrouwde inlaatbuisje met kabelboom van een ouwe 3.0e weer terug.
lijkt mij veeeel beter, en makkelijker toe.enkel de koudstart, hoe zit dat dan geregeld? ik had bij mijn ouwe 30E geen hulpluchtschuif meer geloof ik…. de c30ne heeft dat ook niet maar met een andere regelding wordt het stationair bij geregeld.
dus daar moet ik me nog even in verdiepen.. en dan maar eens verder zien.hopelijk binnenkort weer broem broem… maar eerst nog een oranje exemplaar de straat ophelpen :P
:thumb
helaas er niet aan toe gekomen om te komen kijken.
de serie :kewlpics laat nog wel op zicht wachten Mario,
zoals vermeld, eerst de zooi bij elkaar, en dan vervolgens monteren,
zodat ik zo kort mogelijk de brug nodig heb.:jerry :jerry
bedankt voor de toelichting :sleeping
die zijn bij de dealer nog wel te leveren… hoop ik dan :P
ook kan er mogelijk contact op genomen worden met
Technisch klussenbedrijf Hoogeveen J&P.maffe naam jha… JeroenK.
:D
http://www.onderdelendirect.nl/opel/kadett/12-c__10878/remmen/hoofdremcilinders” onclick=”window.open(this.href);return false;
zoiets?
14 september 2012 om 16:00 In reactie op: C30NE op LPG problemen met backfires en wil soms niet starte #18065904wat betreft de backfire klep,
had in het verleden zelf ook problemen met backfire`s.
na het wat losser zetten van de slangklem om je luchtslang, bleven mij
kosten, en een nieuwe slang bespaart
vandaar dat ik zei dat de klep voor jou niet noodzakelijk was.
maaar, inderdaad. het kan daarvoor wel helpen. mits je de klep dus tussen gasklep en slang plaatstdie veren dat gaan we wel zien,
haal de hoge exemplaren weer onder Iwan vandaan, en de huidige korte daar maar weer terug onder…
ai ai.. t was een gemartel, en nu moet het nog een keer..
he die verdulde planningswijzigingen ok ait
;)denk dat ik zaterdag… ak ga, met mr Blue kom.
even kijken wat het weer doet, en hoe het met de levering van de materialen staat…
13 september 2012 om 21:31 In reactie op: C30NE op LPG problemen met backfires en wil soms niet starte #18065899terugslag klep heeft voor jou wagen geen zin.
hij rijd immers toch niet op benzine, en ben je dus een luchtmassameter niet nodig..
en juist om deze laatste te beschermen is een terugslag klep.als hij op gas niet starten wil, dan is er domweg iets niet goed,
vaak ergens bij het stationair mengsel van de verdamper.
stationair regeling van de motor
mankement aan motorblok.
valse luchtals hij `verzuipt` tijdens het starten, moet je het in de afstelling van de verdamper zoeken
vaak is een backfire tijdens het starten een teken van onjuiste afstelling van de verdamper
en een backfire onder het rijden, een onjuiste afstelling van de ontstekingsucces
:shock: 20 juni… laatste berichtgeving omtrend het beest :hmmz
maar… ER IS NIEUWS !!!!
het oranje hok is terug, en hoe !!!
het heeft een poosje geduurd, tja dat klopt. maar als ik zelf
de foto`s in dit topic terug kijk, herken ik de situatie amper meer.
wat ziet het er hier inmiddels allemaal anders uit.
dus nu weten jullie ook wat er met de vrije tijd gedaan is :Puiteraard was er soms nog een gaatje voor t beest.
en zie, wat er van geworden is, het beest is getemd :P
hatsikiedee-j op de kar met dat ding :D

en weer “thuis” nou, thuis… weer terug zegmaar. ;)
direct een kleine inspectie van een kleine Manta Cowboy :D
en weer terug op de 2 maffe rijplaten en is het opbouwen geblazen !

en het zoldertje leeg gehaald, en direct maar op de juiste plek gemonteerd.
ik zeg.. @ Thijsje, veule wille dr met. :thumb
kijk aan, bedankt voor de tips rabbit ;)
a.s winterperiod hoop ik de motor te monteren,
nu eerst rustig de juiste onderdelen bij elkaar zoeken.
heb nog wel het een en ander nodig.zit er aan te denken om de motor op een 30E installatie te laten lopen,
net wat eenvoudiger, geloof ik :D
maaar… dat gaan we nog wel zien.mijn maatje zijne heeft dat ook,
maar nog nooit over nagedacht hoe dat nou zou werken.
t lijkt wel traploos te gaan, maar kan verbeelding zijn.
en wat er gebeurt als de stekker eraf ligt…? uh.. niks meer misschien?
gewoon ouderwets stuurbekrachtiging?o, dat hoort zo :D
vanavond bij de evenementenhal in hardenberg, nog een blauwe B geesie langs zien knallen.
nee, een Manta brengen
king:
groene commo C met autoambulance
waar: hier op de dam
king:staat nu hier ook op de agenda.. maaar.. er staat meer op die datum.
hopelijk smiddags op tijd vrij… en dan ook maar eens kiezen wat ik meeneem.manta, of manta :P
koelvloeistof luggie? :D
nee deze is niet hetzelfde
een automaat heeft een starterkrans,
een schakelbak een vliegwiel.mantaparts.nl eens proberen, of eddepet op dit forum
hier staat een 1.8 met trekhaak, maar dat laatste is meer voor het gemak van een klein karretje, als voor een caravan. maaar.. heb geen spijt dat ik geen 1.6 gekozen heb. een 1800 is een zafira mijn inziens gewoon nodig.
das die rooie die het niet meer doet :P
dus een 3.0 koppelingsset zeg jij, johan…
hmzz…tijd voor een poll?
stevige rijder dus…@h-400 :D
maar, bedankt voor je info :thumbup -
AuteurBerichten