Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:thumb
succes verder!
je gaf zelf al aan dat je niet wist als opel er wat mee doen zou.
en ik verklapte net wat opel er mee doen zal.. niks dus :D
maargoed, een enquete.. altijd leuk. post je de uitslag hier ook even? :D
opel nederland trekt zich nergens wat van aan. omdat het domweg niks in te brengen heeft.
dus verdoe je tijd daar maar niet aan
:wors :wors :wors
10 december 2012 om 17:18 In reactie op: – Iwan – gaat verder bij project garbage run 2013 #17823199@stationlod wrote:
wat zul ie oe vervelen! :D
ja, ben dr ook bang voor :P
maaar.. gelukkig is er nog genoeg anders te doen. als alleen maar MANTA`s
dus hebben we een ascona op het lijstje gezet :P@ach ed, jij verveelt je ok nie graag :D
enne Logan… special for joew :D

plo… uh Manta Manta :D
aha.. een miereneuker.
die leveren vaak wel het beste resultaat ;)je kunt inderdaad de schijfjes in het slot aanpassen naar de sleutel.
gewoon kwestie van op de juiste plek, de juiste schijf. (plaatje)ik zou ook adviseren om de sloten dan te laten spuiten, met 2k lak, en niet gaan
knooien met 1k knikkerbusjes.de sloten kun je demonteren door het kunstof plaatje aan de achterzijde
los te nemen van het cilindertje, let goed op hoe het inelkaar steekt he.
(das makkelijker terug monteren :D )de ene keer is het demonteren makkelijk door middel van een schroefje.
maar soms zit het ook met en borgveertje gemonteerd.let wel op, als je de cilinder uit het huis trekt, kunnen je de plaatjes uit het slot vallen!
met het verplaatsen van de plaatjes in het slot, moet je ook een miereneuker zijn.. ;)
het slot zal enkel functioneren waneer alle plaatjes goed naar binnen vallen.succes
sloten mooi laten zitten,
spul goed afplakken, en spuiten maar.
veel makkelijker.
kachels funcioneren toch altijd wel.. ??
maargoed, heb hier ook keurig een winters trap hok, voor erbij.
geen dagelijkse.. wordt enkel een dag in de week wat gebruikt.. de rest
doet de vrouw met de zafira:Den ik mag in een nep opel van het werk, naar het werk :D
9 december 2012 om 15:45 In reactie op: Zafira A problemen, ruiten beslaan + motor komt niet op temp #18081740verwacht zelf ook een kabelbreuk of slechte verbinding.
al beslaan de ruiten in een opel voor mijn idee altijd snel.wat betreft de tempr. koop maar een nieuwe thermostaat. gegarandeerd is het
dan opgelost.wel een thermostaat binnenwerk nemen, de uitvoering incl. behuizing, is mijn inziens overdreven.
@john.t wrote:
Tjah….
Deze jongen heeft vanaf volgende week t/m 2de kerstdag storingsdienst elektra en cv en moet tot en met
31dec. gewoon werken :puke
Ben installateur van badkamers, keukens, toiletten, ketel vervanging, dakgoten etc…
Zal wel weer druk worden met bevroren waterleidingen!hier vrijwel hetzelfde… althans het werk.
afhankelijk van het werk, gaan we door.. of rusten we uit. we zien wel.
uiteraard zit de deur met kerst, en op nieuwjaarsdag wel op slot.en dit alles in combinatie met welke bak???
ook handig om te weten. niet alle bakken passen zo in het tunneltje van een manta-tje
kiek an.. weer een stukkie duidelijkheid meer :thumb
ook jij verder het beste Rob, en een paar goeie feestdagen.
9 december 2012 om 13:06 In reactie op: restauratie opel manta b1+c24ne *update 12 mrt 2013* #17999851jij hoeft je niet te vervelen :thumb
:sleeping
je hebt indd wel zwarte uitvoeringen op andere type opels zitten.
enigzins zwart willen ze van de D kadett zijn, maar dat wil ook nog wel eens Grijs zijn
cilindersloten zijn niet zwart geleverd.
enkel de gsi uitvoering had de zwarte portier grepen.
even knikkerbusje halen dus :P
had vanmorgen de ruiten nog niet eens dichtzitten. maar wel een of andere idioot
die van af dat ik hier de autoweg op draai, 50km gaat toeren …13 km lang.
tja… ik heb ook geen drukte, maar vervelend is het wel :Dbeetje sneeuw.. man man man. Nederland op zijn best. idioten
7 december 2012 om 17:50 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684459ok mooi betjen sneej in double joew monkeyfield zie ik. :D
grote smurf rood :P
@GSE.. t gaat de topic starter ervolgens mij om, hoe hij het weer inelkaar krijgt.
uitelkaar lukt wel, onder de auto. maar weer inelkaar…
heb het zelf ook gedaan, met de draagarmen nog onder de wagen.
maar de volgende keer haal ik ze eronder weg :Dbeetje aanknooien met het een en ander om het weer inelkaar te drukken.
niet slaan, dan sterft het lager.met een pers, anders krijg je het niet in elkaar.
is het trouwens niet links achter..? ( bestuurderszijde) ;)
tis hier vanaf de middag gelukkig gestopt met het strooien van die witte troep.
al ligt hier wel een krappe meter sneeuw :D
(heb het wel bij elkaar moeten vegen :P )
ja… n 6 pitter zeker ;)
stripjes en motorkap zijn nu ook gemonteerd, dus Iwan kan a.s weekend hopelijk op transport.
en dan gaan we volgend voorjaar wel weer verder met de 3.0. eerst eens een poosje niks :Pja, ik meende het al te herkennen ;)
als ik het goed heb, is het gedeelte m5 van je foto, van harder staal,
daarom draai je dus minder snel je schroefdraad aan puin.( tenminste die trok ik kapot) had zelf ook in combinatie met m8 gelast.
eerst een stukje cv buis gebruikt.. maar dat drukte ik mooi inelkaar :D
ach, zo worden we metelkaar elke dag weer wat wijzer :P
succes
:thumbup -
AuteurBerichten