Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat hok van mij had amperan een relais…. geloof ik :jerry
de bediening van de elect vergrendeling zit in je bestuurders portier,
gekoppeld in de stang van je vergrendelingsysteem..althans.. bij een a1.5 ( zo`n geweldig tussenmodel tussen a1 en a2 ;) )
rechts doe je de deur op slot.. maar gaat hij elect. niet mee :thumbdown
losse bank is afkeur, en wordt vast gecontroleerd
mij ook niet, maar mogelijk weet danny wel wat hij bedoeld :D
maar inderdaad, plaatje verduidelijkt het geheel wel :thumbup
probeer eens via achterasrevisie.nl
:thumb
Cc`s die worden steeds schaarser! zuinig op zijn!
ok in een A manta past een senator motor. of het nu een 12 v is of een 24v passen doet het zeker :D
ow.
die zie je weinig tot zelden nog
had het inmiddels ook in de gaten.. betreft dus een andere wagen
afkomstig uit het noordoosten des lands? of ik het totaal de verkeerde wagen voor me :D
:hmmz bekende auto volgens mij..
en als dat zo is… dan zit er een komplete kop van een senator voor. incl mantzel grilwas het nu een 12v of een 24v wat er in ligt?
19 januari 2013 om 21:46 In reactie op: hoi iedeeen even voorstellen.musti uit heusden met senator b #18091558lambda?
of het zo ‘hoort’ dat weet ik zo net nog nie….
je hebt ze met… en je hebt ze zonder dat extra beugeltje,
welke er ook nog in 2 maten is ook.en we zijn weer een paar stapjes verder :D
al die losse slangen is me wel vaker een ergenis geweest,
maar heb wat kunnen vinden om het er wat ‘strakker’ uit te laten zien :D

koelsysteem ook maar direct gevuld, om eventuele lekkages vast te kunnen stellen.
ging me aardig wat liters in :Dverder moest er nog een gaskabeltje geregeld worden,
heb er hier zat… maar geen van allen zijn juist, of in nette staat.
heeft de bolide toevallig ook nivo regeling op de achteras ?
(optie voor de CD uitvoeringen )
kiek an, gezinsuutbreiding dus :jerry
schiere wagen kerel, veel plezier ermee !
en het loopt ok nog jah :D
Goed bezig hoor :thumbtja.. heb wat veel vrije tijd nu… :???:
maak er een poll van ;)
als ik het zo lees, dan lijkt het mij ook een N motor toe.
een S wordt naar mijn weten altijd vermeld in de moorcode, een N daarintegen Niet.
handchoke of automatic, het kan beide! bij een S en bij een Nen…?
tja.. heb me ook maar ‘laten’ overhalen, emielio :D
vind het zelf nog niet eens zo heel beroerd staan.
nu nog zorgen dat ze aan het branden komen, maaar.. eerst is er nog een boel ander werk te doen.afgelopen dagen is er zo nu en dan nog een paar uurtjes aan Iwan de 2e besteed ;)
zo hangt de gt/e tank inmiddels op de plek, radiateur is gemonteerd, en afgelopen middag een bezoekje gebracht aan een drentse sloperij.. helaas niet overdekt.. dus knap koud op dat veld :D maar gevonden wat we zochten, dus een electrische ventilator is ook gemonteerd.vanavond het blokje maar gekoppeld aan het bakje.. en het zwikkie er maar eens weer ingeknikkerd, en daar mag het van mij nu wel blijven liggen :D
aandrijflijn is afgewerkt, en binnenkort maar verder met der auspuff…
Tadaa..


:thumbup
@Mathijs, bedankt voor je mooie baksteuntje kerel !
het is er allemaal wel een volle bedoeling daar voorin, maar beter krap, als dat het helemaal niet past :D

en zo ligt het er momenteel dus bij…. :wub
15 januari 2013 om 21:17 In reactie op: Alles op een rij: Pasbout 2,4 bij gebruik Getrag 240, 242, 2 #17309923Naar een Tip van de firma / Station LOD :D
dit is dus zo`n setje om je vliegwiel van een 2.0 op een 2.4 te monteren,
met gebruik van de 2.4 bouten, maar… waar bestaat deze “set” nu uit?je hebt toch maar 1 busje nodig om het P gat op te vullen, in combinatie met de 2.4 bout? toch?
15 januari 2013 om 21:07 In reactie op: Alles op een rij: Pasbout 2,4 bij gebruik Getrag 240, 242, 2 #17309922op de bak bestemd voor een Opel, is volgens mij maar 1 schakelstang van toepassing.
aangezien de bakken gemonteerd zaten in de monza/senator/rekord/manta,
kan enkel de lengte verschillen, voornamelijk tussen een rekord en Manta bak.
(zelf verwacht ik dat de bakken van de rekord, gelijk zijn aan die van de senator en monza):wub
Petje af Mathijs !
:thumb -
AuteurBerichten