Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
met een beetje creatiefiteit kom je eind :D
succes :D
ZO… Wiekent :D
gisteren de eerste testrit gemaakt met de bolide.
helaas ging dit niet zo als het hoorde. de koppeling
(jong gebruikte 9″ set, 4 punts) jammerde er bij het volledig openen
van de gasklep, helemaal doorheen. kwam wel van plek, maar niet van harte.vervolgens de afstelling eens bekeken, en waar mogelijk nodig, gewijzigd
nog een paar kleine dingen verder afwerken, en dan is dit project al weer ten einde..
als ik me straks maar niet ga vervelen :hmmz
@fearless.. de glimmende pijpjes zijn gewoon stukjes CV-pijp, 15 mm gebogen met een korte straal
buigijzertje :D*kuch kuch* :P
hier ook een gevalletje 4 punts, en en overlijden.
spul zit nog in de auto, daar blijft het eerst ook, kan nog wel rijden,
maar gezien via het gat van de getrag 240, uitlaatzijde, vind ik de drukgroep aardig plat staan.
wanneer ik rij, en vervolgens een beetje gas bij geef.. slipt de wagen niet, maar de koppeling wel.
oja.. hang een 3.0 voor :P en een heeeel licht koppelingspedaalsterker.. er is heel veel wat past… zelfs van Mercedes
:jerry :jerry
ook maar eens weer omhoog halen dan :D
paar dagen mooi bezig geweest met de 6 pitter.
er is ook werkelijk waar niets wat past, dus alles moet je zelf maken.
ook geen probleem…maaar kost wel een beetje vrije tijd hoor king:momenteel is vrijwel alles gemonteerd, nog een paar puntjes op de I zo links en rechts.
maar we vorderen aardig :Dtijd voor :kewlpics


tja.. en dan is het tijd voor een aanpassing aan de kabelboom.
losse stekkers is nou eenmaal ook een ergenis ! dus deze maar proberen te verwijderen.
Missie Geslaagd :D
al gaf dit in den beginne wel de gebruikelijke problemen, het is dan toch weer gelukt. :D
toch mooi he.. zo`n bodemplaatje :D



nu het spulletje er een poosje inligt, blijkt wel hoever het allemaal nog nazakt..

en tenslotte… de verlichting ook aangesloten, evenals de verplaatste en vervangen claxon.
en de koelvin. koste dan wel een paar relais.. maar ach, die lagen toch nog op montage te wachten:D
tijd om te Starten ;)
zit t m toch ergens in de bedrading naar de bobine toe… mogelijk, of massa kabel matig..?
dus de bobine van de astra erin, en toen was het probleem er nog???
“deze werkt gewoon!” … ??
geen kennis oid, met een gelijk type motor?
je hebt je moeren vast en zeker te vast gedraaid.!
deze moeten tussen de stoter en tuimelaar een speling hebben van (uit het blote hoofd) 0,25 in,
en 0,3 mm uitgaand. even met een voelermaatje meten.vervolgens wagen starten, dan moet hij lopen willen, poosje laten draaien, en de speling na controleren,
dit dient dan met warme motor nog op .25 en .30 te zitten, anders bijstellen.lees op dit forum het topic kleppenstellen eens door, in de categorie CIH
succes
wat Wim al vermeld.. . bobine brug.
hoe testen ze deze??
is er op jouw auto al een vervangend setje getest?succes
een 2400? of een MV 6?
beide kan weer, al brengt het laatste wel wat meer aanpassingen, en speciale aanpassingen met zicht mee. maar dit heeft vaak meer te maken met het budget :D
oef.. dat wordt zoeken op het OHF :D
indd. die special paint komt mij ook bekend voor.
verder wel leuk wagentje Marco. veel plezier er mee !
heb gekeken king: king:
en pm gestuurd :D
haha, nee.
maar kan soms wel verduld makkelijk wezen
op de BF had ik ook wat gepost… kreeg daar wel het schema van de motronic.
welke ik zo dadelijk maar eens uitprint :Doef.. even zien of ik er nog wat heb liggen.
tijdje geleden dat ik er mee bezig geweest ben.ja!!!! het loopt.
enkel nog slecht oppakkend vanuit stationair.
maar ook dat gaan we vast oplossen :Dnu snel de prut afbouwen… en knallen!
mooi poosje weer aan het puzzelen geweest,
bedrading zo aangesloten als op de duitse site omschreven staat,
enkel excl. de impulsgever, deze treed pas in werking als de wagen rijd,
dus kan ik wel zonder. en volgens mij het systeem ook… maargoed, even zien dus.blijkt dus dat ik een impuls gever nodig ben… hmz…
op een andere site komt het nummer wel weer overeen met een c30ne motor.
lijkt me al zo mal… dat een 24v of 12v verschil zou hebben in relais,
of een LE en een NE…was van mening een motronic 1.5 te bezitten, maar inmiddels weet ik beter :D
dat zoekt wat makkelijker :D4.1 motronic :D
weer wat nieuws voor Ghanz :Dhttp://www.senator-monza.de/?z0DRJRUTmMTM9QUSNNVTmMzN9QUSF10UmUjM8lTM9EkUBBVT” onclick=”window.open(this.href);return false;
kijk.. die stekker lijkt op de mijne…
we vorderen :D
Heeeel herkenbaar :D
verkeerde brandstof relais ..
:hmmzpartscat geeft enkel mijn relais nummer weer bij de dualram serie, en bij een c30le
niet bij een c30ne…..
ja, indd zit met paar draden verbonden. deze gingen vanaf draadboom naar
stekker van automatik, als deze stekker er nog aanzat, had het ook gefunctioneerd, ookal zonder computer. nu eindigden de draaden dus ‘dood’ in de losse stekker. nu dus ‘dood’ in de kabelboom,
daarin is geen verschil.net nog even wezen meten.. maar vermoedelijk doet mijn brandstofrelais zelf moeilijk.
morgen even en ander testen.volgens schema zouden klem 87 en 87b bekrachtigd moeten worden, maar enkel 87 wordt bekrachtigd,
en 87b niet… dus geen signaal naar pomp, wel als ik ze doorverbind, maar dan slaat pomp ook niet af.nare situatie :D
Mike toch… verkeerdom gemonteerd ja.. vaak staat er wel op HA en VA… ;)
-
AuteurBerichten