Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nou.. hoe staat het hiermee dan ?
ijselstijn is aardig uit de buurt Ali :jerry :jerry
maar naar mijn menig is een bakwissel een eitje…
goed, tis wel even werk. maar er zijn gekkere dingen.een bakwissel is een bakwissel. opel of niet.
1 voordeel van opel.. t sleuteld over het algemeen makkelijker als een frans hoksucces
betreft dus inderdaad een lpg gestookte bolide, weet ik inmiddels :D
ben het dus aardig met Ben eens :D
mogelijk inderdaad een versleten nokkenstok, maar dacht dat dit voornamelijk voorkwam
bij de laatste cilinders.daarom verwacht ik eerder een lucht probleem, motor corrigeert contstant.
of een klepstoter die niet juist mee doet
(bij cilinder 2 dan vermoedelijk)kleppendeksel eraf, zoals gse al meld, en dan inderdaad goed kijken,
luchtbellen bij een stoter = misse boel, ook dit komt soms voorhoe is je nokkenstok chris ?
die krengen wouden nog wel eens slijten achterop.
lpg zeker :Dzullen er ook wel weer bij zijn.
naar het schijnt met 4 x manta B ;)vervelend euvel… het kan zo veel zijn…
heb ik hier niet reeds eerder al eens een topic over gelezen?
een lekkende koudstart injector.. tja… zou kunnen, maar dan moet hij toch konstant lekken, lijkt mij.
(dus ook wanneer de spanning van de injector wegvalt, moet hij lekken)
en in dat geval, kan het mogelijk zijn dat je injector vervuild is, maar dit geld dan ook weer voor je
cilinder injectoren.als de auto eenmaal op tempratuur is, en je rijd na een korte stop weer weg, doet het euvel zich niet voor?
een slecht functionerende hulpluchtschuif kan mijn inziens ook voor problemen zorgen, al zouden deze zich dan ook bij de start moeten laten merken.
een slecht functionerende thermotijd schakelaar kan het misschien ook zijn, dat is die grote bruine sensor op je thermostaat huis. maar ook de lichtblauwe tempratuur voeler, met 2 contacten, kan
problemen geven, deze staat weer nauw in verbinding met je koudstart injector.zoals vermeld.. het kan zo veel zijn.
altijd lastig om te oordelen wat het nu zijn kan.
wat betreft het koelwater om je gasklephuis, aan het gasklephuis, zitten 2 8mm slangetjes,
even uit het hoofd, gaat er een van naar je thermostaathuis, en de andere met een t stukje
ter hoogte van de waterpomp, aangeloten op een andere slang, welke op het waterpompje zit.
dit is, volgens mij, ter voorverwarming van de koude lucht in je inlaatbuis.
terwijl anderen, autosport liefhebbers, juist beweren dat hou meer koude lucht, hoe beter het is..
te denken aan een intercooler.. :hmmz dus het probleem zou ik zelf niet in die aansluiting zoeken.compressietest al eens gedaan?
bougies en dergelijke zijn allemaal in orde neem ik aan.ben benieuwd hoe ” eenvoudig ” het allemaal is.
binnenkort maar eens een afspraak maken bij de RDW voor omkeur van 4 naar 6 pitten
kiek an, Goed bezig :D
schokdempers achter.. tja. da was wel een aanrader he. haha
succes verder kerels !qua schijven… denk ik aan een setje van een omega, met Calibra klauwen
:jerry :jerry :jerry :jerry
zit het zelf ook nog met mijn remmen update..
bovenstaande staat, zoals je weet, te koop, ga nu zelf eerst voor een rembooster van senator bheb me er verder nog niet in verdiept, maar het schijnt bij de oude 6 cilinder opels,
als heel wat beter te remmen, puur vanuit het oogpunt, remdruk.
en laat ik dat nou ook net willen…maar hoe de ruimte is bij een A.. tja daar heb ik geen kaas van gegeten ;)
heb koekie-turbo gestemd.
zeer fraai plaatje ! zeer duidelijk in beeld dat het om de auto`s gaat :thumbup
letter R was volgens mij injectie motor
en de letter T een carburator..??
kan het mis hebben hoor… ff uithet blote hoofd :D
nooit op een auto schieten. :agent
maar evengoed kan het door de kou komen ja
hey.. de historie van het omkatten boven water
:jerry :jerry :jerry
zo, vanmiddag nog even in het MANTA-dome bezig geweest :D
schokbrekertjes aan een stel andere motorsteunen gemonteerd,
en een dwarsbalk tussen de chassisbalken gemonteerd.en voor eerst is de wagen nu af.
gelukkig ken ik mij zelf wel aardig goed, en kan ik het beter omschrijven,
dat wanneer het bij de rdw ook rond is, het hek helemaal van de dam gaat.
er staan nog wat meerdere aanpassingen op het progam, kleine dingen.
maar hierover later meer.nu mag Iwan de 2e vooreerst weer buiten slapen.
en ik.. ik zoek nu maar een ander klusje op,
stel je voor dat de bank in de woonkamer zou gaan verslijten king:een ieder bedankt voor de gegeven informatie, tips en andere reacties !
tot ziens bij het volgende project.. maar wat.. :hmmz
kiek an, ook niet bang !
succes met de werkzaamheden,
hier is iemand met verstand bezig !:thumb
nu nog ff setje verbreed Sr eronder king:
(en laat ik dat nou nog hebbe ligge :D )
Mijn dank voor de Complimenten Heren
:thumb
kiek an, Ploaties ! leep gedaan met je hoedeplankie :D
je rijd er wat an af…holl`veld –> enschede –> holl`veld :Dnaar mijn idee, mag dat grilletje ook wel een opknap beurtje gebruiken…. of is ie nie bruun?
succes verder met de bolide :thumbup
komt me ff niet voor zo, wel een letter.
dit kan natuurlijk in combinatie met het nummer wezen, zelf nooit op gelet :D@GSE;
welk T stuk je gebruikt maakt toch niet uit? je maakt dan toch gewoon zelf de flensjes aan de leiding,
uiteraard Die flensjes die bij het goedkope T stukje horen, of zie ik het nu wat te rooskleurig?Link is inderdaad zoiets, Tornado
wist nie dat die krenge zo duur waren…. stom t stukje…
iemand misschien een tekening van de rembooster van de senator B ?
ivm een mogelijke ombouw in een manta-tje
oepsie… goed verbeterd freestyler :D
backfire is ontstekings tijdstip en/of mengsel verhouding niet goed
zou toch de TV kabel eens nazien ak het zo lees
kleinigheden houd je toch :D
-
AuteurBerichten