Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hier is het reeds opgelost :D mit 4 punts
kijk, dit zijn de betere geintjes !
gefeliciteerd !
:thumb
tja.. keer proberen met de voorpijp los gekoppeld kan geen kwaad…
bmw velgen ! 5×120 et ergens in de 30
in `n showroom
he, steet die van van der velde dr ok bie op?
en, zoals ik vermoede… met tuunhek achterop het raampje.. jups. die stond ok wa bie TALENTO
2 bekende manta`s rik.
de eerste heeft zwemles gehad..en is dus geeindigd bij autodemontage prins in Erica.
de tweede is heel goed mogelijk mij wel bekend van TALENTO team.
:thumb
heb je nog een plaatje van het kontje van de blauwe ?
:shock:
oepsie
dan wou ik daar wel eens wat meer over weten ;)
volgens mij zijn ze nooit orgineel geleverd met een 6 pitter aan boord

heb de spruitstukken van de C30NE mooi laten zitten.
losse voorpijp (c30ne) bij gehaald, en daar waar nodig doorgeslepen,
in mijn geval ter hoogte van de lambda, daar is een stuk tussenweg gehaald.uitlaat is dus vanaf de spruitstukken 2 naar 1, en laat het nu net rond 63mm zijn. binnenwerks :D
dus mijn normale groep A uitlaat ( manta B ) paste daar precies om heen.verder geen vlammenpijp, of resonatie ding gemonteerd, zoal op foto, maar 1 rechte pijp naar achteren.
hele spul is dus rond 63mm.het mag dan wel wat mal zijn, Freestyler is niet helemaal gek, dus hij houd m wel in de gaten,
en meld zich weer als het euvel zich weer voordoet.
gewoon even aanzien.:thumb
:thumb
na zo af en toe een testrit gemaakt te hebben, een een boel lol,
toch de bolide maar weer naar binnen gezet. :shock:ruitjes moesten nog gekit worden, het water stond me in het dashboard kastje, en in de koffer
:swear ..
heb de ruiten er zelf nooit uitgehad… maar t was nie goed nie :D dan maar dotje kit ;)en het was toch nodig tijd om een toerenteller in te bouwen.
bij rijderszijde kan het raam inmiddels ook fatsoenlijk open en dicht gedaan worden,
nog bedankt Mathijs :thumbup
[youtube:pbgbur49]http://www.youtube.com/watch?v=bp3DkpsxPkE[/youtube:pbgbur49]
bij die 6 pitters heb je toch een rubberen pakking ?? die kun je tenminste nog een keer weer gebruiken ;)
je gaf aan dat de bougiekabels nog niet vervangen zijn…
toch maar een keer doen denk ik zelf.
dat die dingen voor elkaar zijn, is vooral bij lpg bittere noodzaak.
en zo sluit je problemen van nu, of de toekomst enigzins uit.(zeldzaamheid dat filmpje Ben, of is er lijm in het spel :D )
mijn eigen, op vloeibaar goud, gestookte c30ne ligt er ook niet zo rustig bij hoor.
het klapperd nog niet onder de kap, maar zuk stil ist ook nie :Dmocht je verlegen zitten om werk.. dan pak gerust een carb. auto.
maaar een 2.5 met gare motor is wel weer ideaal.
enkel staat hij dan niet direct als 3.0 op kenteken.. maarja, dat mag de pret niet drukken.
het klusje zelf is prima te doen!
zonder meer de L bak nemen, scheelt een hoop gedoe! enkel het juiste asje erbij, en de bevestiging zelf maken, voor de rest gewoon een plug en play systemindd.
maaar.. mooi dat het opgelost is !
:thumb
verstopte uitlaat….? hmz.. dan moet er toch meer aan de hand zijn, zo`n ding zit zo niet dicht
versleten nokkenas? gaat alles even ver op en neer?
pm :D
tja… zo geet da. had aans prima kunt.
nem da da kasie wel eem met:D
dus opgelost ??
anders hier ja wel een lmm-tje ;)
vaders had wat ervaring… dus een kwart is binnen :D
haha, ja die is ok vervelend he :D
toch handig zo`n uitleesding :Dgebeurt je nie vaak he ;)
(volgens mij valt dat wel mee )
-
AuteurBerichten