Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
peilstok poft er eerder uit als een propje…
dan heeft zo`n propje nooit deugdelijk gezeten.
jup R25 ;)
ooooo… Die king:
dat je propje er telkens uitschiet… heel simpel..
zit domweg niet vast genoeg. normaal moet je het er vrij hard inmeppen.
als er echt Druk is, dan poft je peilstok er wel uit! en niet dat propje.
doet het propje dat wel… en de pijlstok blijft zitten.. dan is het propje te los gemonteerd.
eens zoeken op mp naar iemand met nog zon propje, of oude CIH motor
tik je m daar uit.succes!
:shock: hebt ze doar een DYNO stoan, in CC ? :D
15 februari 2013 om 17:38 In reactie op: help 2.0 start niet meer. Hij loopt!!.. topic kan dicht #18106914bougie kabels 180 graden verdraaid ??
dus allemaal 2 plekken opschuiven?
:D daar staat wel vaker leuk speelgoed :D
he, verdorie… de zon wil maar niet schijnen :D
:shock:
das nie niks !
sterkte verder!
:thumb
zit je er weer warmpjes bij :D
Nice onderwerp, en bedankt voor je uitleg.
nu moeten we het maar eens proberen met mijn geweldige camera, waar je ook mee bellen kunt :P
eeerst nog eem een foto`tje maken :D
10 februari 2013 om 22:18 In reactie op: Rekord E1 met Mercedes E300 turbodiesel UPDATE 23-03 #18105302das een beste diameter :D
maar mooi pijpje verders !
even gezocht, maar volgens mij zit die ring op de homokineet.
abs ring kapot?
10 februari 2013 om 21:48 In reactie op: Rekord E1 met Mercedes E300 turbodiesel UPDATE 23-03 #18105299jij hebt ook niet stil gezeten Danny.
paste dat blok nog een beetje vlotjes ?ik zou zeggen informeer eens bij Rob.
mogelijk is de klep wel te koop…
het gehele casco was wel eens te koop
( als het er nog is…)anders de monza guhru eens contacten.. mogelijk weet hij wat.
http://monzaguhru.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;
nee, koelvloeistof even aftappen, zit kraantje voor aan radiateur, onderaan, bijrijderzijde.
je hoeft niet het complete huis te vervangen, ( 80 euro) maar enkel de thermostaat (12 euro)
de onze kwam wel aardig op bedrijfstempratuur.. althans dachten we… mooi niet dus :D
heb het zelf zo gedaan bij mijn Manta B
achterop de toerenteller staat duidelijk vermeld4 cilinder,
maar met het kleine potmetertje aan de zijkant van de toerenteller, heb ik het toerental bij gesteld
helemaal zuiver zal het wel niet zijn, maar iets is beter als niets :Dwanneer je de toerenteller uitgebouwd hebt, en deze in je hand neemt en wat rond draaid,
dan zit er mogelijk een opening aan een zijkant van het blokje onder de wijzerplaat,
met een heeeel klein potmetertje, waar een heeeel klein schroevendraaiertje in past, deze een eindje bij draaien.. voorzichtig, anders draai je het ding van de print :D testen… naar wens. klaar.
zo niet..nogmaalsbij draaien,of andere kant op.bij een rekord… zou ikzelf denk ik meer voor een toerenteller van een commo gaan.
t spul is allemaal identiek, enkel de toerenteller is net anders. de 4 cilinder werkt met 2 pulsen, de 6 cilinder met 3… dus zuiver krijg je het niet. maar ach.. vaak hebben onze oude opel ook al een
afwijking in de km/u teller zitten… en dan kan dit kleine beetje er wel bij, denk ik dan maar :Dtoerenteller even opnieuw calibreren.
schroefje aan de zijkant.
;)
het spul een paar keer losgehad, en geen nieuwe thermostaat gemonteerd?
bij ons werden de slangen ook wel warm, maar toch een nieuwe thermostaat gemonteerd..
probleem opgelost.valt mee hoor, zo heel veel lawaai zit er echt niet in.
ahum.
was ok nie met het blauwe 1.6je :D
zat in zo`n oranje hobbelpaard van de overbuurman hier
transpofter :Danders was ie vast wel op de wielewaal gesignaleerd geweest… ;)
ik meende de t4 al te herkennen hahaha.
verhuizing dus :D haha
grijze senator A
in de krim
vanmiddag net na het middaguur, op een aanhanger achter een zwarte vw t4
manta A oker geel, in gedemonteerde staat.
geen foto… aangezien ik mijn frikandellen aan het kouwen was :D
vanmiddag in H`veen. een rode a manta onder en party tent.
bekend materiaal hier ?
-
AuteurBerichten