Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
30 september 2018 om 14:59 In reactie op: Verschil tussen varajet 2 strasbourg en rochester ? #18360734
Contact eens met bccp gramsbergen
niet alles wat op internet staat is waar
Je kunt er niet binnenin kijken..
gewoon gok werk
Achterasrevisie.nl
danny sohns
ook voor wielstuds
Betreft dan alleen de montage van de inlaat buis en ontstekingsas. En eventueel de uitlaat spruitstukken.
dynamo en starter zijn vrijwel gelijk, al is de. Starter van de C motor weer net wat beter.
aangaande de kabelboom, deze vervalt, je rijd dan enkel op gas.
maar ook complete 2.5e of 30e injectie is mogelijk, met de Draadboom welke hoort bij het type injectie :
25 en 30e – l jetronic
c30ne – motronic
Atf toevoegen werkt super. Weekt de vastzittende rommel als het ware los.
maar…
de kans dat door deze toevoeging de vastzittende rommel, in je Carter beland, om vervolgens je zeef van de olieaanzuigbuis volledig of gedeeltelijk dicht te zetten, kan na verkoop van tijd weer andere problemen geven
Ik ben geen fan van de oude 30e motoren,
maar de c30ne vind je al niet zo veel meer.
Revisie van de oude 30e is dus een optie.onze oosterburen rijden veelal met fijn lopende 30e motoren.
En, de revisie is vaak zelf wel te doen, mits je een beetje met steeksleutels overweg kan.
vlakken van de cilinderkop of sterker het onderblok. Het kan, al zie ik daar de nut niet van in, de grote bonk gietijzeren onderblok trekt echt niet zo maar krom. Dat zelfde geld voor de cilinderkop, ook deze trekt zo niet krom. Of je moet al veel zonder koeling hebben gereden.
mocht je wel kiezen voor vlakken van een van deze onderdelen, houd dan rekening met je compressie verhouding, en monteer dan een passende koppakking!
Kortom…
of 500+ op tafel voor een oude maar verbeterde versie van de 30e de c30ne.
of 500+ op tafel en maak je eigen blok weer als nieuw. (Mits geen onwijze slijtage aan krukas of nokkenas geconstateerd wordt)
Ik heb liever de oude automaten als die moderne prut.
storingsgevoelig met al die electronica erop.
dus wat dat betreft Kun je gerust afgaan op de auto welke jou het meest ligt.
succes
leuk dat meningen zo verschillen :D
ik ben van mening ( ervaring ) dat het wel kan.
uiteraard is monteren van de pakking met de motor in een kantel bokje
wel makkelijker.je geeft aan dat volgens het handboek de motor iets gelift moet worden..
geen kennis met een motortakel oid?
een paar centimeter kan al voldoende zijn.succes
:good: :good:
je komt er wel :good:
Met originele Carb zal hij wel wat zuiniger zijn, maar verwacht geen 1:14 ofzo.
komop man, dubbele Webers rijden, dan neem je het verbruik toch voor lief? B-)
Temperatuur sensor met foute waardes, is meestal defect naar een maximale of minimale weerstandswaarde, starten zou dus moeizaam tot niet gaan.
Toestel is voor de remmenreiniger test geslaagd?
Klinkt ook wel wat als valse lucht namelijk.. hij kan het niet af corrigeren
Wagen hoeft niet op benzine te lopen, enkel op gas..? Toch?
electrische afsluiter in brandstoftoevoer…
Of gewoon verwijderen van brandstofleidingen,
zeker weten dat het motronic 4.1 is trouwens??
Ah… crosser ipv straat gebruik…
korte heftige ritjes,
dan begrijp ik de keus wel ivm schade.
Maar dat pendelen..verwacht daar toch een elektrisch euvel…
stationair Kun je met dit gasklephuis ook bijstellen met bout en moer op gasklephuis, gaskleppositiesensor hoort te tikken bij de minste beweging van de gasklep, uit stationair stand.
gaskabel niet te strak?
En trouwens.. voor de rallycross zou ik de gasklepvoorverwarming ook afsluiten..
koude lucht zijn de motoren gek op toch?
Hihi die oliekoeler is wel geinig zo indd
Had m helemaal niet gezien :yahoo:
maar motor loopt nog steeds te pendelen denk ik, of was het schoonmaken van de stationair regelaar voldoende ?
Gasklep van?
Aanzuigslang van 2.0?/3.0?
ivm dat zij pijpje?
Dat kende ik niet.
Ik dopte deze af, en gebruikte er een van onder.
wat is dit voor pijp?
Gecombineerde?
vaccuum aansluiting bovenop? :unsure:
carterontluchting is er maar 1.
kleppendeksel naar gasklep 15mm ongeveer.beide afgedopte vaccuum leidingen zijn voor de ontsteking e.a.
gasklep positie schakelaar correct afgesteld?
pendelen kan ook valse lucht zijn, of dat je stationair regelaar het niet bij benen kan
carterontluchting al eens los getrokken,? wat doet motor dan?
<p style=”text-align: left;”></p>
Hahahaha
<p style=”text-align: left;”>Inderdaad</p>
<p style=”text-align: left;”>fijne shop</p>Zegt mijn vrouw ook vaak :yahoo:
Geen probleem
edelschmiede.com/shop
heeft ze liggen voor je
Dat laaste is mooi dom :yahoo:
Manta blog en senator-Monza.de
daar staat de info :good:
Overdrive is een slippende overbrenging
lock Up een vrijwel vaste..
versleten omvormer wellicht?
https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/ar25_35.html
http://forum.opelomegaportal.nl/index.php?threads/problemen-in-de-automaat.2635/
misschien heb je hier wat aan
-
AuteurBerichten