Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
tja.. verwacht ze bij rob wel te vinden..
anders duitse ebay?
geen leksporen.. maar wel lekdruppels onder de auto? thv van motorblok aan bak?
=krukaskeering.had er hier zo pas nog een x25xe, die zweete aan de distr. zijde ook wat,
dus mogelijk het de voorste keering ook zijn, maar dat had profi wel gezien, dan heb je immers sporen.die groene fokkow ?
kijk aan. :thumb dat gaat ook als de brandweer,
vooral in die kleur :Pkvs wel op pijl ?
wat ist nou ??? de 6e of een week later de 13e ??
vreemd genoeg wordt het hier beter bezocht door de manta rijders,
als in het meeting gedeelte…(of eigen forum :sleeping )ja, geen narigheden of malle dingen mee gemaakt daar
ze vonden het wel leuk :Dzo zijn er wel meer ‘leuke’ plekjes op deze wereld
:P
mhoa.. dat varieert :D
in goede toestand, moet er toch met stationair en motor op bedrijstempratuur (90 graden)
een 1.5 bar aan druk zijn, op zijn minst. maximaal een bar of 4 tot 5, en dan moet de overdruk klep zich openen.maaar.. in de praktijk wil dit alles nog wel eens een halfe bar, of zelfs een hele minder zijn.
trukjes zoals onder andere;
*dikkere olie 20w40,
*stalen kogel in pomp, ipv kunstof balletje,
*moer m6 in dop/bout van oliepomp…
*sterkere veer,
*deksel van oliepomp heeeel licht vlakken, de tandwielen moeten wel ruimte hebben om te draaien, *stalen deksel van diesel monteren.zo een paar dingen wat je zoal kunt doen om je olie druk weer op te vijzelen.
werkt een van deze oplossingen niet… tijd voor nieuwe lagerschalen in je drijfstangen,
dan is het verlies inmiddels al te groot bij de drijfstangen.succes
Snel Service ;)
haha.. das wel wat voor Rob haha.
trouwens.. even een bijdehand antwoord op je topic titel…
hoe de kop te verwijderen.. met een motortakel !!! ding is onhandig aan gewicht!succes met de werkzaamheden !
wist nie dat OPEL ook trucks had Rob :P
maar met het demonteren van zo`n gietijzeren hoofd, maakt het toch niet zo heeel veel uit
hoe je het loshaald.. ( mits het blok koud is..? ) natuurlijk zijn overal vuistregels voor,
maar om nu bang te zijn dat je een kop vernield door deze in, nogmaals, koude, toestand op welke wijze dan ook, los te draaien… lijkt mij wat stug.. maarja.. ik heb ook maar boerenverstand..
soms handig.. soms ok nie :
succes met t spul Peter ! ennu… plaatjes he…. plaatjes :Dkiek an.. tsx is ok nog in leafen…. thuusie kloar ja?
@achterwiel andriever.. we gaan je postings wel zien.
succes !drambal
de krim is de lokatie… daar met het opel logo in de tuun.
king:
kijk.. dat is nog eens informatie
:thumb
vind de 12v ook nog eens beter..
maar het lek zo mooi.. een 24v haha
9 inch
van een 2.5 meende iktja een blok kopen met de woorden is goed, of gereviseerd, koop je niets voor….
uut rekord E ja.
hoe het met de overbrenging in je achteras zit.. zo even geen idee,
mogelijk via google. maar ergens is een duitse site waar het wel op staat.senator-monza.de
senatorman.debeide sites beschikken over een boel info, en niet alleen voor de senator of monza !
wat betreft de bak zelf, achter je 3 liter… kan MAKKELIJK !
heb de mijne hier al flink op zijn mieter geweest, en deze draaid nog.. al had ik dat zelf al lang
anders verwacht :P :Pgewoon een beetje normaal mee omgaan, en het spul houd het wel klaar !
Tikfoutje sjoerd ???
:D zou goed kunnen.. :D
maar idd.. 286 dan.
maar hoe en waarom nou deze setup…simpel.. voor weinig kon ik deze overnemen, met het eerder geposte verhaal erbij… dus wat het nou echt is.. geen idee. wat het remt…. des te beter :D
19 maart 2013 om 21:42 In reactie op: Rekord E1 met Mercedes E300 turbodiesel UPDATE 23-03 #18105359haha… mooi he die ‘hulp’ :D
lager zou ik een station voor de functionaliteit niet doen…
dan maar slag grotere band, geeft ook nog eens comfort !
leuk he.. zo`n niet werkende remkrachtverdeler… :(
maar, hoe ziet zo`n ding er nu van binnen uit, en hoe werkt dat..??
aaah… zo dus :D

hier de Serieuze remmerij dan alsnog gemonteerd :D

kofferbakje beetje afgewerkt. met een ‘ gehiem :P ‘ luikje :D iets.
en voor het verbergen van wat extra druk op de bips.
wagentje wou zo heel erg graag bij, dat er voor gekozen is de aslast achter ietswat
te verzwaren.. :Dwereld van verschil ! en het wagentje zelf merkt er niks van :D

tja.. daar staat ie dan.. klaar voor vertrek !
tot zover project 3.0
verdere wijzigingen, aanpassingen verwacht ik eerst niet.
remmerij, kofferbak, trekhaak, toerenteller, en nog meer van dat kleine knooiwerk,
was eerst gepland NA de rdw-keuring.. maarja.. soms lopen dingen anders…bedankt voor de positiefe reacties ! en mogelijk wel eens tot ziens.
gr MANTA 3000 :D
zo… ben ik weer even :P
heb me de afgelopen weken gelukkig niet verveeld. :D
zo is er ook nog tijd geweest om het een en ander aan de bolide aan te passen.
* de dikke remmerij van eerdere foto`s nu alsnog gemonteerd
* hiervoor de stuuruitslag gewijzigd
* remsysteem van euvel verholpen
* nieuwe banden op de achterwielen
* aanpassing aan Stabilisatorstang, deze was eingelijk toch niet naar wensom vervolgens vanmiddag af te kunnen reizen naar de RDW.
nu is het nog wachten op de nieuwe kenteken papieren :thumb
wat plaatjes zullen nog wel volgen.. aangezien jullie daar toch gek op zijn :P
uiteraard ligt er nog 1 plan in de ijskast… maar daar moet nog aan gewerkt worden,
voordat deze eruit komt….het heeft iets met 24 kleppen te maken :Dajow
zal wel mooi beetje aan mankeren dan…
weggeven voor 1400 deed ik m nie..
-
AuteurBerichten